MIELEN MYLLERRYKSISTÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja APUVA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

APUVA

Vieras
mitähän sitä tekis tässä tilanteessa...
olen raskaana neljättä odotan, ihan oli ylläripylläri raskaus, pillereitä söin, niinkuin edellisissäkin raskauksissa.
Olimme olleet miesystäväni kanssa yhdessä n. 5kk (ei edellisten lasteni isä), kun huomasin että jaahas raskaana ollaan ja olinkin sitten pidemmällä kuin luulin ja abortti ei enää tullut kyseeseen...
No, nyt sitten tähän mieltä askarruttavaan kysymykseen, että yritänkö perustaa perheen tämän miehen kanssa vain, koska mies niin minua rakastaa ja toiseksi tulevan lapsen takia. Itselläni ei minkään näköisiä rakkauden tuntemuksia, on olo vaan helpottunut aina kun mies ei ole kanssani. Kaikki mitä miehessä on ällöttää minua!!!

minä sanoisin niin että jos sinulla ei ole tunteita miestä kohtaan niin älä lähde lapsen takia suhteeseen, siitä ei seuraa kuitenkaan mitään hyvää. voitte kasvattaa lasta yhdessä ilman väkinäistä parisuhdetta ja siitä koituvia riitojakin, se on kaikille parempi vaihtoehto. aivan järjetöntä on jäädä suhteeseen joka ei toimi, eikä tule toimimaan jos aina ajattelisit "voi kun en koskaan olisi lähtenyt tähän suhteeseen".

Älä lyö hynttyitä yhteen miehen kans jota et rakasta! Oikeesti! Ei siitä seurais ku riitoja ja onnettomuutta. Ei hyvä lastenkaan kannalta.

Jos miehen mallia murehdit, ni monet muutki miehet on aivan yhtä hyviä (ellei jopa parempia) miehen malleja kuin se isä.

kiitos, kun ei heti tullut kauheita haukkimis vastauksia.
Itse olen sitä mieltä myös, että kuuntelen omaa sisintä, mutta sitten tässä ympärillä olevat ihmiset "painostaa" kaikin tavoin, että olisin tämän miehen kanssa. Koska olisi niin hyvin asiat, oktalo, auto yms yms. Mutta itse haluan olla onnellinen, kaikki vaan on sitä mieltä, että kannattaa katsoa tilanne. Mutta kannattaako? Muutettais lasteni kanssa sinne ja sitten taas vähän ajan kuluttua etsitään asuntoa ja taas muutetaan...

Jos et rakasta/tykkää niin sitten et. Ei kukko käskien laula. Miksi olla suhteessa, jossa ei ole rakkautta? Jos nyt perustat perheen ko. miehen kanssa niin voi olla, että eväät elämäsi mieheltä, joka odottaa tuolla jossain, mahdollisuuden.

Yhteistyössä