M
"Minä"
Vieras
Kysynpä nyt teidän mielipidettä. Olen nainen ja olen viettänyt aikaa miesporukan kanssa, ihan vain kavereina. Keväällä sitten ihastuttiin yhden tämän porukan jäsenen kanssa, ja siitä seurasi juttu. Mitä ei nyt enää ole, koska en ollut siihen valmis, takana huono suhde. Ja sanoinkin siitä tälle miehelle. Loppujen lopuks mulla meni hermot tähän tyyppiin, sanoi aina et tykkää ja oli todella ihana ja huomaavainen kahden ollessa. Samaan aikaan etsi kuitenkin muuta seuraa. Pimahti ja sanoin ettei noin voi tehdä, koska olen ihastunut häneen, johtaa toista harhaan.
No siihen se sitten vähän lopahti, yllättäin
mutta onneksi. Ei enää sellaista suhdetta. Mutta nyt vähän häiritsee kun tyyppi tuntuu välttelevän. Mulle olis tosi kiva viettää aikaa samas porukas, ollaan vietetykin mutta ilman häntä.
Ihmettelen kyl et miten voi vetää herneen nenään, kun olin vain rehellinen. No nyt olis sitten yhdet juhlat tiedossa ja haluaisin hänetkin kutsua, mutta kun jäi tuo ihmetys. Pistänkö kutsun vai en?
No siihen se sitten vähän lopahti, yllättäin
Ihmettelen kyl et miten voi vetää herneen nenään, kun olin vain rehellinen. No nyt olis sitten yhdet juhlat tiedossa ja haluaisin hänetkin kutsua, mutta kun jäi tuo ihmetys. Pistänkö kutsun vai en?