Miehistä häiritsee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaimo

Vieras
Tää tyhmää mutta silti....

Me ollaan oltu miehen kanssa yhdessä kohta 7 vuotta. Edelleenkään en tiedä miksi hän kanssani yhteen meni. Hän ei ole sitä selittänyt, mikä oli se juttu.

Se ettei pysty tai halua selittää häiritsee minua. Tuntuu että mä vain satuin olee siinä "tarjolla" ja siihen sitten tarttui ja jämähti. Tuntuu että on kanssani vain vahingossa. Vaikea selittää.

Miten muilla tiedättekö mikä se juttu oli tai on?

No mulle mies on sanonut, että tykkäsi musta ihan pikkupojasta asti ja olen kuulemma mielenkiintoinen, jännittävä ja nätti. Tykkää minun luovuudesta ja iloisuudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No mulle mies on sanonut, että tykkäsi musta ihan pikkupojasta asti ja olen kuulemma mielenkiintoinen, jännittävä ja nätti. Tykkää minun luovuudesta ja iloisuudesta.

ja tämä helpottaa ap:tä miten? Vai oliko taas kiva päästä kehumaan?

Kuulostaa siltä, että miehellä oli "kiire", ja hän otti ensimmäisen, joka oli sopivasti "saatavilla". :( Ei ainakaan odotellut mitään suurempia tunteita.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ja tämä helpottaa ap:tä miten? Vai oliko taas kiva päästä kehumaan?

Jaa, lue toi ap:n viimenen lause, se on kysymys.

Juu siis Rukoilijansirkan vastaus on ihan tarpeen. Joiden mies siis osaa ja pystyy selittää miksi on yhdessä. Mun ei ja se häiritsee. Juu kyllä on sanonut usein että rakastaa mua ja niin, mutta silti. Tyhmää se tietysti on mutta kun mulla on se olo että olin vaan just sillo sopiva....

Kysy siltä eri tavalla, kysy mistä sun piirteistä se pitää, sillon sen on helpompi vastata. :) Miehiltä pitää vaan osaa kysellä eri tavoilla.

Mä oon kysyny vaikka miten päin.

Nyt vaan jotenkin on viel ennemmän alkanu häiritsee kun en vastausta oo saanu. Nyt tuntuu että ollaan yhdessä tavan ja lasten vuoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Kysy siltä eri tavalla, kysy mistä sun piirteistä se pitää, sillon sen on helpompi vastata. :) Miehiltä pitää vaan osaa kysellä eri tavoilla.

Nyt vaan jotenkin on viel ennemmän alkanu häiritsee kun en vastausta oo saanu. Nyt tuntuu että ollaan yhdessä tavan ja lasten vuoksi.

No siis kai se osaa joitain sun ominaisuuksia sanoa, joista pitää?

No just kysyin ukolta että miksi se alko mun kanssa olemaan niin sano että "ei ollut tarkoitus mut siinä vaan kävi näin" :D Meillä se meni niin vähän molemmin puolin... Vahingossa jäätiin toisiimme kiinni ja näköjään kannatti ;)

No siis kai se osaa joitain sun ominaisuuksia sanoa, joista pitää?

Ei se oikeen osaa. Toteaa vaan ku sä oot tollanen niin tykkään ja rakastan. Tiedän onhan sekin enemmän kuin jollain, mutta silti. Toivoisin että osais sanoa että rakastaa juuri sen takia kun mä olen mä ja tällainen. Varsinkin kun olen muuttunut hyvinkin paljon suhteemme alkuajoista.

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
No just kysyin ukolta että miksi se alko mun kanssa olemaan niin sano että "ei ollut tarkoitus mut siinä vaan kävi näin" :D Meillä se meni niin vähän molemmin puolin... Vahingossa jäätiin toisiimme kiinni ja näköjään kannatti ;)

Mua taas häiritsee jos se on noin miehen kohdalla. Jäin vaan kiinni minuun.....

Mutta eihän se sitä meinaa ettei ukkos susta välittäis.. Sehän siinä tärkeintä on.

Teillä taitaa olla toi kuuluisa 7-vuoden kriisi...?

Mutta eihän se sitä meinaa ettei ukkos susta välittäis.. Sehän siinä tärkeintä on.

Teillä taitaa olla toi kuuluisa 7-vuoden kriisi...?

Siis kyllä mä tiedän että mies mua rakastaa ja musta välittää. Ollaan ainakin kasvettu jo yhteen jos ei muuta.

Mutta silti pelottaa jollain tapaa että törmää jossain vaiheessa siihen joka sytyttää ja sykähdyttää heti. Sellaiseen kun törmää se on menoa. Niin mäkin tähä suhteeseen päädyin.

Yhteistyössä