Miehistä asiaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua pyydän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apua pyydän

Vieras
Tapailin kerran miestä, joka tuntui. no, ei ehkä ihan oikealta,m utta melkein. Mä vaikenin tämän miehen kuoliaaksi. En vastannut enää viesteihin tai puheluihin.
Tänään tämä mies laittoi viestiä. Kysyi mikä meille tuli. Voidaanko taas nähdä?

Mun ongelma on
ex-suhde. Elin neljä vuotta psykopaatin kanssa, joka tuhosi täsyin minuuteni. Tuon suhteen jälkeen en ole kyennyt solmimaan yhtäkään suhdetta, en usko enkä luota enää rakkauteen. En edelleenkää'n.

Pitäistkö mun kuitenkin antaa tilaisuus tälle miehelle? Tiedän että tämä mies käyttää alkoa enemän kuin toivoisin. Saattaa ottaa yömysyt ennen nukkumaanmenoa tjtn.

Mitä tekisit jos olisit minä? Tapailisitko tuota ainoaa miestä joka osoittaa muutakin kiinnostusta kuin seksuaalista vai unohtaisitko?

Alkoholi voi olla ongelma jos mies juo sun mielestä liikaa. Eikä se mies ole ainoa maailmassa. Jos et tunne itseäsi valmiiksi suhteeseen, niin älä pakota itteäs siihen.

En tiedä, ehkä et ole valmis. Toisaalta voit olla vahvempi kuin luuletkaan, ja olet oppinut edellisestä suhteesta paljon. Kerro sille miehelle totuus! Pitäähän elämää elää eikä saa luovuttaa, mutta toisaalta syvissä haavoissa ei kannata tehdä suuria päätöksiä.

Yhteistyössä