Miehiltä kielletty SuperShe Island. Yllätys, palstamammojen paratiisista ei sitten tullutkaan mitään. Saari on nyt myynnissä…

Juu ei kiinnostaisi joidenki hyvinvoinnista paasaavien joogaajien lässytykset.
Lissu ja Mekko! Ettekö menis edes Tantrakurssille?:oops:


” Tantrassa käännetään huomio mieleen ja kehoon. Ihmiset keskittyvät tavallisessa seksissä yleensä lopputulokseen eli tulemiseen. Sitä on vaikea muuttaa, kun on 20 vuotta niin tehnyt. En minäkään olisi 10 vuotta sitten uskonut, jos joku olisi sanonut, että ilman siemensyöksyä voi saada orgasmin ja nauttia siitä moninkertaisesti. Mutta tantrinen rakastelu - se on taivas!

Tavallinen suorituskeskeinen seksi tuntuu nyt sekä Outista että Christofferista kaukaiselta ajatukselta. Tantraseksiä he kuvaavat muun muassa värien näkemisenä, uutena tietoisuuden tasona ja täydellisenä sulautumisen toiseen. Molemmat saavat moninkertaisia orgasmeja.

– Tantrarakastelu voi kestää kauan. Nainen voi rentoutumisen kautta oppia saamaan syviä orgasmeja pelkkien klitorisorgasmien sijaan. Ilman siemensyöksyä energia ei katoa, vaan se kiertää meidän välillämme, ja rakastelua voi jatkaa tuntikausia. Ja siitä saa niin valtavat energiat, ettei muita piristeitä tarvita! Outi hehkuttaa.”


Echolta on turha edes kysyä :sneaky:
 
  • Haha
  • Vau!
Reactions: Echo ja m.e.k.
Lissu ja Mekko! Ettekö menis edes Tantrakurssille?:oops:


” Tantrassa käännetään huomio mieleen ja kehoon. Ihmiset keskittyvät tavallisessa seksissä yleensä lopputulokseen eli tulemiseen. Sitä on vaikea muuttaa, kun on 20 vuotta niin tehnyt. En minäkään olisi 10 vuotta sitten uskonut, jos joku olisi sanonut, että ilman siemensyöksyä voi saada orgasmin ja nauttia siitä moninkertaisesti. Mutta tantrinen rakastelu - se on taivas!

Tavallinen suorituskeskeinen seksi tuntuu nyt sekä Outista että Christofferista kaukaiselta ajatukselta. Tantraseksiä he kuvaavat muun muassa värien näkemisenä, uutena tietoisuuden tasona ja täydellisenä sulautumisen toiseen. Molemmat saavat moninkertaisia orgasmeja.

– Tantrarakastelu voi kestää kauan. Nainen voi rentoutumisen kautta oppia saamaan syviä orgasmeja pelkkien klitorisorgasmien sijaan. Ilman siemensyöksyä energia ei katoa, vaan se kiertää meidän välillämme, ja rakastelua voi jatkaa tuntikausia. Ja siitä saa niin valtavat energiat, ettei muita piristeitä tarvita! Outi hehkuttaa.”


Echolta on turha edes kysyä :sneaky:
Mitä kivaa saaressa jos siellä ei ole miehiä? Mä oon saanut syviä orgasmeja. Olen ejakuloinut. Tuntien rakastelu ei kiinnosta. 😏
 
vierailija
Tää


Mutta valkoinen runko ja Marine blue -värillä kylkiviivaa.
Hieno vene.

Mun valinta on Grand Banks.

 
  • Rakkaus
Reactions: Latimeria
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Lispetti ja m.e.k.
Hyvin lohkaistu. Tämä palsta on kuin pilvinen päivä ilman kyseisiä valopilkkuja.
Aleksis Kiven majailema mökki on myynnissä tässä lähistöllä. Hänen lausahdus emännästä aitanpolulla tuli mieleen.
Hyvinvointilomia ei tarvita, kun naiset lopettavat toistensa mollaamisen.
Voin joka kerta pahoin, kun luen Echon ja Lispetin jorinoita. Mikähän minua vaivaa?
Luin saarijutun ja mielestäni idea on mainio. Minulla ei ole tarvetta sinne. Joogasin jo 1970-luvulla.
Kuulostaa huolestuttavalta, pahoinvointisi voi olla merkki jostakin vakavammasta. 😕
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Latimeria
Lissu ja Mekko! Ettekö menis edes Tantrakurssille?


” Tantrassa käännetään huomio mieleen ja kehoon. Ihmiset keskittyvät tavallisessa seksissä yleensä lopputulokseen eli tulemiseen. Sitä on vaikea muuttaa, kun on 20 vuotta niin tehnyt. En minäkään olisi 10 vuotta sitten uskonut, jos joku olisi sanonut, että ilman siemensyöksyä voi saada orgasmin ja nauttia siitä moninkertaisesti. Mutta tantrinen rakastelu - se on taivas!

Tavallinen suorituskeskeinen seksi tuntuu nyt sekä Outista että Christofferista kaukaiselta ajatukselta. Tantraseksiä he kuvaavat muun muassa värien näkemisenä, uutena tietoisuuden tasona ja täydellisenä sulautumisen toiseen. Molemmat saavat moninkertaisia orgasmeja.

– Tantrarakastelu voi kestää kauan. Nainen voi rentoutumisen kautta oppia saamaan syviä orgasmeja pelkkien klitorisorgasmien sijaan. Ilman siemensyöksyä energia ei katoa, vaan se kiertää meidän välillämme, ja rakastelua voi jatkaa tuntikausia. Ja siitä saa niin valtavat energiat, ettei muita piristeitä tarvita! Outi hehkuttaa.”


Echolta on turha edes kysyä
Näistä uusista kosijoista yksi on maininnut tantraseksin ja sitä olisi ilmeisestikin luvassa, mutta tämän miehen kanssa kemiat eivät riittävästi kohtaa (näillä näkymin) niin olen hiukan vetäytynyt.

Tutustuin kuitenkin aiheeseen ja tantraseksi kiinnostaa!
Luettuani tantraseksistä mieleeni palasivat seksisessiot edellisen mieheni kanssa. Olen harjoittanut tietämättäni ainakin osittain tantraseksiä.
 
Kyseessä on kuitenkin toinen virallinen kielemme
Mä luulen, että ne jotka ovat toisia kielia vastaan maassamme (jopa ruotsia joka kuuluu kieliimme), alkavat olla kyllästyneitä siihen miten Suomi luopuu pala palalta kaikesta omasta.
Suomessa (kuten useissa muissakin maissa) mennään usein ulkomaalaisten ehdoilla; tehdään muutoksia esim. tulokkaiden hyväksi. On menty jopa niin pitkälle, että ei edes kysytä mitä tulokkaat toivovat vaan tehdään muutokset uskoen, että näin tulokkaille olisi paremmin.
Samalla päättäjät lappaavat rahaa ulkomaille muiden kuin suomalaisten hyväksi, vaikka omassa maassammekin on köyhyyttä ja tarvetta rahalle.
 
vierailija
Kyllä ruotsia puhutaan jatkossakin. Meillä on esim. Raasepori jossa on enemmän ruotsinkieltä kuin suomea puhuvia.

Voi olla tosin, että ruotsinkieltä ei tarvitse enää opiskella kouluissa, tämä olisi hyvä.

Voi että, minä niin toivoisin Sveitsin suoraa demokratiaa Suomelle!
Pakkoruåtsin poisto tekee ruåtsista haittakielen suomenruåtsalaisille ja se johtaa ruåtsin vajoamisen kyökkikieleksi. Se on sama mitä ruåtsalaiset tekivät satojen vuosien ajan suomelle.
 

Yhteistyössä