MIEHILLE: Rinnoista asiaa!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija

Mitä ajattelisit, jos tätä kuvaa ei olisi käsitelty? 40 naista paljasti ihan tavalliset rintansa – kerromme nyt, miksi se hätkähdyttää yhä

Naisen rinnat kuumentavat tunteita, sillä ne on yliseksualisoitu. Siksi myös monen naisen suhde omiin rintoihinsa on arka ja monimutkainen. Voisivatko rinnat olla vain rinnat? Tässä jutussa ne ovat: paljaina, leikattuina, imettäneinä, juuri sellaisina kuin ovat.


Moni kertoi oma-aloitteisesti, kuinka monimutkainen, vaikeakin, suhde heillä oli omiin rintoihinsa. Rinnat oli koettu liian suuriksi tai liian pieniksi. Niitä oli hävetty ja jopa vihattu. Niiden vuoksi oli kärsitty seksuaalisesta häirinnästä, ja niiden menettäminen tai muuttuminen syövän vuoksi oli ravistellut käsitystä naiseudesta.

Toisaalta omia rintoja oli opittu rakastamaan.

Näin suuret kokemukset eivät synny tyhjästä. Siksi on tärkeää pysähtyä miettimään, mistä rintoihin liittyvät käsitykset tulevat.
 
vierailija
Ei ne ole mitenkään yliseksualisoituja, kun ne vaan ovat niin yliseksuaalisia 😍

tämä on miehen mielipide ja arvon naisten on turha tulla väittämään muuta miten terve ja viriili aikuinen heteromies suhtautuu äärimmäisen eroottisiin ja ihaniin rintoihinne 😏
 
vierailija

Mitä ajattelisit, jos tätä kuvaa ei olisi käsitelty? 40 naista paljasti ihan tavalliset rintansa – kerromme nyt, miksi se hätkähdyttää yhä

Naisen rinnat kuumentavat tunteita, sillä ne on yliseksualisoitu. Siksi myös monen naisen suhde omiin rintoihinsa on arka ja monimutkainen. Voisivatko rinnat olla vain rinnat? Tässä jutussa ne ovat: paljaina, leikattuina, imettäneinä, juuri sellaisina kuin ovat.


Moni kertoi oma-aloitteisesti, kuinka monimutkainen, vaikeakin, suhde heillä oli omiin rintoihinsa. Rinnat oli koettu liian suuriksi tai liian pieniksi. Niitä oli hävetty ja jopa vihattu. Niiden vuoksi oli kärsitty seksuaalisesta häirinnästä, ja niiden menettäminen tai muuttuminen syövän vuoksi oli ravistellut käsitystä naiseudesta.

Toisaalta omia rintoja oli opittu rakastamaan.

Näin suuret kokemukset eivät synny tyhjästä. Siksi on tärkeää pysähtyä miettimään, mistä rintoihin liittyvät käsitykset tulevat.
Toka kuva oikeassa yläkulmassa: onpa makoisan näköiset tissit.
 
vierailija
idea oli miettiä tätä asiaa. ei antaa kehuja rinnoille. miehet ... ette ymmärrä tai välitä.
Oho mä luulin et piti valita itseä miellyttävimmät rinnat. En siis lukenut tuota tekstiä. Ei mulla pääsääntöisesti herää mitään seksuaalisia tunteita rinnoista esim jos nainen imettää ja satun huomaamaan nännit ni pidän sitä ihan luonnolisena. Voin muistaa väärin mut ei mulle oo tainnut herätä silloin seksuaalisia tunteita tai et jos nään rintoja hullaantuisin niistä. En toki mikään munkki ole ja välillä jostain kuvista herää. Mut ne ei taida johtua rinnoista vaan vetovoimasta. Ja sit jos nännit paistaa paidan läpi ja huomaan korun niissä ni kuvissa jään tuijotteleen ja sillon saattaa herätä tuhmia ajatuksia. Mut onko nänni korut tarkoitettu kiihoittamaan mieltä? Ei mulle jokaisesta korusta tule mitään mieleen mut joskus. Ja kun oon seurustellut naisten kanssa ja nähnyt monenmoista rintaa ni ei ei koskaan rinnat ole ollut turn off ja niitä ollut vaikka ja minkälaista. Tai esim kun on nakke uintei ni joo huomaan rinnat mut eipä tule sen kummempia mieleen. Ja nykyään niitä rintoi näkee paljon joka paikassa ni kait ne on normalisoitumassa.
 
vierailija
Onpa tosi rumia tissejä suurin osa. Halut kyllä lopahtais 80-90% tapauksia. Toivottavasti ei ole oikee todellisuus.

Kaikilla mun tyttöystävillä ja yhden illan jutuilla ollut hyvät tissit. Kyllä ulkonäkökriteerien pyhä kolmiyhtenäisyys naisella on naama-peppu-tissit.

Näin se vaan on. Jos joku heteromies muuta väittää, puhuu paskaa. Toki on sitten tissimiehiä ja peppumiehiä. Itellä aika tasan.
 
vierailija
Onpa tosi rumia tissejä suurin osa. Halut kyllä lopahtais 80-90% tapauksia. Toivottavasti ei ole oikee todellisuus.

Kaikilla mun tyttöystävillä ja yhden illan jutuilla ollut hyvät tissit. Kyllä ulkonäkökriteerien pyhä kolmiyhtenäisyys naisella on naama-peppu-tissit.

Näin se vaan on. Jos joku heteromies muuta väittää, puhuu paskaa. Toki on sitten tissimiehiä ja peppumiehiä. Itellä aika tasan.
Osin oikeassa mutta unohdit säärimiehet (ja reisi-)
Mulla on pyhä neliyhteys, säärten ja reisien vaan pitää myös olla sopusuhtaiset. Puhelintolpat on vaan turn off. No can do!

Mr. Boner
 

Yhteistyössä