L
laitoshuoltaja
Vieras
Eli kumpi on pahempi/parempi miehen mielestä : se että nainen on työtön vai se että nainen käy töissä siivoojana tai no laitoshuoltajana jos tarkkoja ollaan.
Miten on?
Miten on?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mä olen niin kyyninen että laskisin huolella eurot ennen kuin päättäisin että kumpi parempi, työstä pitäisi jäädä jotain käteenkin
En kai minä kieltänytkään laitoshuoltajien fiksuutta tai sosiaalisuutta. Ihan yhtä lailla epäilen, olisiko laitoshuoltajalla tai siistijällä tarpeeksi yhteistä minun kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja no hölömöö;25180002:kylä tiedän hyvinkin fiksuja ja sosiaalisia ihmisiä jotka tekevät siistijän työtä. Tuli vähän sellainen olo että onkohan sulla ylipäänsä kenenkään kanssa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja no hölömöö;25179984:kyllähän nyt työstä jää yleensä enemmän käteen ja yleensä on muutenkin kannattavampaa kuin kotona lorviminen.
On, lähes poikkeuksetta....mitä miehet nyt ajattelee jos nainen siivoaa työkseen ja onko se parempi kuin olla työttömänä.
Joo joo... Montakohan kertaa tässä pitää rautalangasta vääntää, että ihmisen arvostus ei perustu koulutukseen ja parisuhteessa tärkeintä on luonteiden ja yhteisten mielenkiinnon kohteiden samankaltaisuus. Jostain syystä tulen itsekin hyvin toimeen työpaikan siivoojien kanssa ja small talk -keskustelunaiheita löytyy arkiseen kommunikointiin.Kuulostat aivan täydellisesti hiljattain yliopistotutkinnon saaneelta tai sitä havittelevalta mieheltä. Kun olin laitsarina saikkulassa, niin teitä tuli vastaan monia monia. Ja ohi meni että hulahti.
Mutta auta armias kun ne hieman vanhemmat (35-65v.) akateemisen koulutuksen saaneet, vaativaa ja vastuullista käytännöntyötä tehneet sekä ympäri maailmaa tunnustusta saaneet erikoislääkärit tulivat vastaan, niin eipä ollut enää koulutuksen korkeudella merkitystä. Niistä ei reipas ja hyväntuulinen laitsari meinannut irti päästä, niin paljon oli yhteistä juteltavaa ja naurettavaa. Vieläkin on niin ikävä niitä herrasmiehiä, että meinaa ihan harmittaa kun olen sen taakseni jättänyt ja lähtenyt opiskelemaan ihan 'kunnon ammattia....'
Ymmärrätkö kirjoittamani tahallasi väärin? Ja voisitko kertoa, miksi ihmiset lähes poikkeuksetta avioituvat suurin piirtein saman koulutustaustan omaavien ihmisten kanssa?Jaa', itse valmistuin keväällä hallintotieteiden maisteriksi ja siivoan tällä hetkellä, koska tässä kaupungissa ei ole minulle mieleistä oman alan työtä. Muutunkohan ihmisenä jotenkin täysin kun saan oman alan töitä? Toivottavasti en ainakaan samanlaiseksi ylemmyydentuntoiseksi henkilöksi kuin sinä =)