Miehet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysyvä nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kysyvä nainen

Vieras
Heipparallaa kaikki ellin lukijat!

Mulla on ongelma! Ongelma, joka on vaivannut mua jo pitkään ja olen hakenut siihen apua arveluttavalla tavalla...
Siis olen kohta 23 vuotias nuori nainen, olen asunut avoliitossa jo kohta 6 vuotta.
Ongelmani on se, että musta tuntuu ettei mieheni halua mua. Siis seksiä on sillointällöin, mutta siitä huolimatta usta tuntuu ettei se halua mua.
Mulla on erittäin huono itsetunto johtuen runsaasta ylipainosta, joka piinasi mua viimevuoden loppuun saakka... Sitten aloin laihdutuksen ja pudotin yli 30 kiloa. Vieläkin on ylimääräistä jäljellä, mutta olen saanut huomata, että monet, erittäin monet miehet ovat nyt kiinnostuneita musta... Paitsi omani!
Olen pönkittänyt surkeaa egoani hyppäämällä sylistä syliin ja flirttaamalla muiden kanssa vaikka oma ukkokin on paikalla. Siitä on kyllä ollut jonkunverran apua, mutta silti haluaisin pystyä olemaan onnellinen omassa suhteessani! Haluaisin, että rakastamani mies huomaisi seksikkyyteni ja alkaisi nauttimaan siitä!
Vai pitääkö jatkaa pettämistä?
Kiitos, jos jaksoit lukea loppuun ja suurempi kiitos, jos vastaat!!!

Jos miehesi ei halua sinua niin mieti oletko hänelle se oikea loppujen lopuksi, ja hän sinulle. Jos pitää oikeasti, siinä ei kilot haittaa. Jos hän näkee sinun flirttailevan muitten kanssa eikä välitä niin hän on joko välinpitämätön tai sitten avomielinen. Itse varmaan tiedät paremmin, ja jos et tiedä, kysy. Tuon ikäisenä pitäisi seksiä jatkuvasta, ei silloin tällöin.

Onnea matkaan. Toivottavasti saat jatkossa enemmän siltä josta pidät.

Jos mun vaimo käytäytyisi ku sä hyppimällä muite äijie sylisä tms,niin ei kai mulla edes seisois vaimolle jos se ottas suihi multa. Tunteista ne halut on miehelä kiini. Jos sä huoraat,niin kuka semmosesta jaksa tykätä?

Moi!
Tekstisi perusteella Miehelläsi on ollut jo pidemmän aikaa normaalipainoinen rakastajatar. Nyt, kun et ole jättiläismäinen hylje, ei äijääsi enää kiinnosta. se näkee edelleen sinut sipsejä ja pizzaa sekä hampurilaisia ahmivana possuna.. Jaa tussuasi kulmakunnan äijille, ei se vittu käytössä kulu. Keskustelkaa kokemuksistanne, kummalla paremmat kuviot ja parhaat sessiot.. Ei tuohon sairaaseen menoon muuta neuvoa voi antaa. -ja lopuksi; Ajattele niitä aikoja kun voit syödä mitä halusit.. Fatzerin sinistä suklaata, PIZZAA, Hampurilaisia, chipsejä.. Namia niin paljon kuin haluat.. Miehesi halut saattavat jopa herätä!!! Mieti sitä.

Rolle purkaa lapsuudestaan saatuja traumoja täällä. Ei se ollutkaan helppoa katsoa omalta äidiltä tuollaista käytöstä. Rollelle tulee muistoja mieleen. Ja se kuinka kutisevat, karkeat villahousut kastuivat.
Kunpa kaiken voisi unohtaa ajattelee iältään muttei henkisesti aikuinen Rolle.

No jopas oli tullut tekstiä monenlaista!
Sen verran voin kertoa, että miehelläni ei ole toista naista! Hänen elämänsä sisältä on töistä kotiin ja kotoa töihin. Ja nyt moni ajattelee, että ehtiihän sitä käydä työpäivän päätteeksi rakastajansa luona, mutta se ei vaan ole mahdollista!
Ymmärrän kyllä hyvin nuo pettäjähuora-jutut, mutta ei se ole niin helppoa elää puutteessa, edes naisen!
Suhde on muuten kutakuinkin ihan normaali, viihdytään toistemme seurassa ja hellyyttä on enemmän kuin aina edes haluaisin. Mutta se seksi...aijai, kun sen saisi kohdalleen!
Muuten on ihana mies ja rakastetaan tosiamme!

No itseasiassa ei paperialalla, mutta töitä tekee kuin hullu! Yleensä 10-14 tuntia, joskus pidempääkin. Ja joskus pari viikkoa putkeen, ilman vapaata.
No joo, onhan se toki ymmärrettävää ettei seksi maistu tollasen työmäärän jälkeen, mutta voi kai sitä muutenkin näyttää, että HALUAIS kyllä, mutta ei millään jaksa!

jos pitää yleensä pettää,niin ei ole oikean ihmisen kanssa.piste.ja kyllä se itsetunto pitäs löytää omasta sisimmästä,eikä miesten hyväksynnän kautta.muuten jatkat tota rallia ikuisesti.kyllä ihmiset on tyhmiä...