Miehet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja thjtfgjyghjhjg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

thjtfgjyghjhjg

Vieras
Meillä on ollut työkaverin kanssa jotain pientä juttua, jo pidempään..
Joskus alkuun tuntui pitävän minua vain pienenä flirttinä. Niin itsekin pidin juttua sellaisena.
Mutta nyt "meno" on kiihtynyt. Mies kehuu jatkuvasti ja tuntuu että olemme jotenkin lähentyneet.
Nyt harrastimme seksiä :/ Ei ollut ensimmäinen kerta..mutta edellisestä on aikaa ja sen jälkeen on tapahtunut paljon, kummallekin.
Mies puhui pienessä humalassa, että vaikka välillämme on ollut mitä on, hän on välillä idiootti, eikä tiedä mitä haluaa. Niin minussa on paljon ominaisuuksia mitä hän todella arvostaa.
Seksi oli hyvää, eikä pelkästään sitä itseään, vaan mukana oli hellyyttäkin paljon. Toisin kun viimeksi.

En oikeastaan tiedä miksi tätä tänne kirjoitan. En halua hänen kaltaistaan miestä, tuskin hänkään minunlaistani - tai sitä minkälaisen kuvan on nyt saanut.
Mutta ehkä olen hieman ihastunut. Tai imarreltu huomiosta ainakin.

Olisiko tämä mies kuitenkin hieman ihastunut minuun? Eikä vain pelaile.

No tämä on juuri se mitä en ymmärrä. Puhuttiin vähän aikaa sitten suoraan, sanoin miehelle että haluat vaan seksiä. Hän kielsi. Ilmaisin myös, että minulle tämän ei tarvitse olla vakavaa. Siihen mies ei sanonut mitään.

Miksi hänen pitää "leperrellä" jos tietää missä mennään.
Minulle olisi ihan ok pitää tilanne kevyenä.

Mutta ehkä väistämätön tapahtuu, että alkaa miettiä asiaa liikaa.

Tuhoon tuomittua jos alusta saakka homma on vänkäämistä vajailla keskusteluyhteyksillä. Don't go there..

Joko otat itse kevyesti ja annat homman olla kuten se on, tai sitten vaadit niitä vastauksia ja saat joko rehellisiä tai epärehellisiä sellaisia ja kohta teillä on joko "kunnollinen" suhde tai hyvin vaivautuneet välit.

Oletteko molemmat sinkkuja?

Vaikuttaa, että miehellä on virityksiä myös muihin suuntiin, hänen mielestään sinussa on tyttöystäväainesta, mutta pitää myös muista naisista. Eli kukaan ei oikein ole kolahtanut kunnolla.

Niimpä, pitikin juuri päivitellä että kun on vielä työkaveri :/

Voisin pitää asian kevyenä. Mutta kun näiden tilanteiden jälkeen mies vaikuttaa jollain tavalla loukkaantuneelta. Kuten nytkin.
Jos on vaan kevyttä seksiä, niin miksei sen jälkeen voi olla normaalisti.
Ihmettelen vain.
En kyllä usko että välimme menisivät kovin vaikeiksi.

[QUOTE="Vierailija";29347297]Oletteko molemmat sinkkuja?

Vaikuttaa, että miehellä on virityksiä myös muihin suuntiin, hänen mielestään sinussa on tyttöystäväainesta, mutta pitää myös muista naisista. Eli kukaan ei oikein ole kolahtanut kunnolla.[/QUOTE]

Aivan siltä hän on tähän asti vaikuttanut. Se on ollut suurin syy miksi olen pystynyt pitämään asian kevyenä.
Mutta olen itsekin ollut tilanteessa, että mikään vakavampi ei ole kiinnostanut.
Tätä tarkoitin alun "ei haluaisi olla minunlaiseni kanssa/minä hänenlaisensa kanssa.
Vähän silti kiinnostaisi nyt, myönnän.

Yhteistyössä