Miehet...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei ymmärrä

Vieras
Mä en vaan voi niitä ikinä käsittää. Oon yrittänyt, ja todennut mahdottomaksi.

Miksi se puhuu puolisostaan niin rumasti? Antaa ymmärtää, ettei ole mitään tunteita tätä kohtaan, että nainen on pelkkää ilmaa. Miksi se tekee itseään tykö mun luo? Miksi se tekee tikusta asiaa päästäkseen tekemisiin mun kanssa? Miksi se sanoo olevansa ihastunut ja tykkäävänsä, kun kuitenkin ne on muuttamassa yhteen? Miksi se antaa ymmärtää, ettei kaipaa naisensa seuraa, ettei tämä merkitse sille mitään? Se tietää mun tunteeni ja sen, etten mä ala toiseksi naiseksi. Ja se sanoo kunnioittavansa sitä. Silti se sanoo että sillä on tunteita mua kohtaan.

Miksi se jatkaa tätä?

No niinhän se sustakin puhuu sille vaimolle. Ei se ketään rakasta ku itteensä, mutta totta kai se on sen naisen kanssa muuttamassa yhteen, koska sillon sen ei tartte tehdä mitään kotihommia enää.

Anna sen jatkaa. Lopeta sä. Jos ja vahva paino sanalle jos, se joskus sut ottaakin - tekee samat sulle mitä tekee nyt tälle viralliselle naiselleen. kokemusta on. Eli eikun lipettiin ja etsiin mies jolle olet ainoa ykkönen. Sitä pallia ei näet jaeta kenenkään kanssa.

sattuu ja sattuu pitkään - mutta mitä kauemmin tossa roikut, sitä sairaammaksi tulet. Ja sitä korkeammalta tiput.

[QUOTE="ninja";25375918]Tai sitten se on tosissaan sun kanssas. Mutta vain siinä tapauksessa, että jättää ensin ykkösensä.[/QUOTE]

Ne jotka on tosissaan tekee ratkaisevat liikeet heti. Ei ne lähde muuttelemaan toisen kanssa yhteen jos toisaalla taas sanoo eroavansa.

Ja ne toistaa itseään seuraavassakin suhteessa... totta että toiseen voi rakastua, vallankin huonossa suhteessa. Mutta jos tuo selkäranka on etolasta, niin kuin ap:n miehellä, niin se on adios. Tulkoon perään sitten kun on eronnut

Se kokeilee sua,alatko toiseksi naiseksi kun tarpeeksi kauniisti sinuun kohdituvista tunteistaan kertoo,lue:se haluaa panna sua eikä mitään muuta.Hakea hupia tavalliseen arkeen.

Sillä oli mahdollisuus seksiin, mutta käyttäytyi herrasmiehen tavoin eikä mitään tapahtunut. Siis mahdollisuus sen suhteen, että olisi voinut yrittää viedä tilannetta siihen suuntaan ja testata alanko mä millekään. Mut ei. Hyvänyön suudelmat ja kiltti eroaminen. Että en mä ihan täysin usko tuohon "pelkkää seksiä" -teoriaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä;25376011:
Sillä oli mahdollisuus seksiin, mutta käyttäytyi herrasmiehen tavoin eikä mitään tapahtunut. Siis mahdollisuus sen suhteen, että olisi voinut yrittää viedä tilannetta siihen suuntaan ja testata alanko mä millekään. Mut ei. Hyvänyön suudelmat ja kiltti eroaminen. Että en mä ihan täysin usko tuohon "pelkkää seksiä" -teoriaan.

Muuttaisitko sinä toisen miehen kanssa yhteen jos olisit ihan jonhonkin toiseen ihastunut???

Järki käteen. Tekoja ei pelkkiä sanoja. + että tyyppi hyvin mahdollisesti tekee samat sulle jos joskus sut valkaakin. Kyllästyy ja hakee taas seuraavan toisen naisen.

Oikeasti ihastunut tekee ratkaisut nopeasti. Niin se vaan menee,

Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä;25376011:

Pelimies.. Se tekee sulle ensin turvallisen olon ja sit hiljalleen vie asiaa pidemmälle. Hakee siis sun luottamuksen eka. Täähän on ihan yleinen konsti, millä miehet koittaa pedata sen saamansa seksin. Neuvovat oikein toisiaan, et miten naiselta lohkee pillua eli ole turvallinen ja saa naisen luottamus.

Mun miehellä oli toinen nainen - pitkään. Tämä nainen soitti minulle ja kertoi (suhdetta oli jatkunut jo 1,5v). Mieheni ex-siis, oli puhunut sille erosta kokoajan ja samaan aikaan puhui minulle lapsi haaveista, talon rakentamisesta jne. Kun sain kuulla toisesta lähdin lätkimään.

Meni kaksi vuotta, mieheni nainen soitti minulle. He olivat menneet yhteen mun lähdön jälkeen... Nainen itki ja pyysi anteeksi. exäni oli tehnyt samat hänelle kuin minulle... et sellasii kullannuppuja ne on. Kun kerran onnistuu vedättään niin uutta vaan tupaan.

Alkuperäinen kirjoittaja näin se menee;25376028:
Pelimies.. Se tekee sulle ensin turvallisen olon ja sit hiljalleen vie asiaa pidemmälle. Hakee siis sun luottamuksen eka. Täähän on ihan yleinen konsti, millä miehet koittaa pedata sen saamansa seksin. Neuvovat oikein toisiaan, et miten naiselta lohkee pillua eli ole turvallinen ja saa naisen luottamus.

just näin. se halveksii naisia. myös ja etenkin sua. ainoa tapa saada kunnioitusta on olla kovempi luu kuin se ja potkia perseelle sitä. miksi ees haluisit yrittää.

Mun miehellä oli toinen nainen - pitkään. Tämä nainen soitti minulle ja kertoi (suhdetta oli jatkunut jo 1,5v). Mieheni ex-siis, oli puhunut sille erosta kokoajan ja samaan aikaan puhui minulle lapsi haaveista, talon rakentamisesta jne. Kun sain kuulla toisesta lähdin lätkimään.

Meni kaksi vuotta, mieheni nainen soitti minulle. He olivat menneet yhteen mun lähdön jälkeen... Nainen itki ja pyysi anteeksi. exäni oli tehnyt samat hänelle kuin minulle... et sellasii kullannuppuja ne on. Kun kerran onnistuu vedättään niin uutta vaan tupaan.

Siis pikku lisäys - mäkin olin aluksi toinen nainen. sitä kadun ja häpeän yli kaiken, mutta näemmä piti opetella "pers eellä puuhun"-taktiikalla. En suosittele ap

Alkuperäinen kirjoittaja näin se menee;25376028:

Juuri näin,m iehet tietää että tie naisen jalkoväliin käy kauniiden puheiden ja herrasmiesmäisen käytöksen kautta nopeiten =)

[QUOTE="aapee";25376170]Hei, onnittelut Einstein! TIETENKIN tää on provo, sillä eihän tällaista MITENKÄÄN voi tapahtua oikeassa elämässä!
Hitto sä oot sitten niin fiksu!! :flower:[/QUOTE]

Kiitos! :) Onnittelut sinullekin, Sherlockkendaali "kolmaspyörä" :)
Niin olenkin, oletkohan sinä, kun toisten miehiä kuolaat ;)

Varsinainen Eistein, kun täytyy kysyä: "hih, mitä tää meinaa ku mies muuttaa naisensa kaa ja tykkää miustkii".
Heheheh, no mitäköhän?? Että tää pilsnerimöhö on PETTÄJÄ :D

Yhteistyössä