Miehet!! voiko nainen olla liian märkä..?

  • Viestiketjun aloittaja KysyväEiTieltäEksy
  • Ensimmäinen viesti
KysyväEiTieltäEksy
Voiko nainen olla LIIAN kostea?
..siis tarkoitan,että voiko alapää tuntu esim, väljemmältä jos on todella,todella märkä?
Itse olen sitä todella kostuvaa tyyppiä :D B) ja silloin alkaa mennä tunto tuolta alapäästä,tai ainakaan puristusvoima ei ole silloin niin kova... :/
Silloin kun "kylmiltään" työntää yhden sormen sisään ja puristaa,puristus tuntuu todella hyvin pelkästään jo yhdenkin sormen ympärillä ja alakerta tuntuu muutenkin tiukalta (olen treenannut lantiopohjan lihaksiani kuulilla ja ilman jo jonkin aikaa..)
Mutta kosteena tätä puristusta ei tahdo tuntea,ei edes silloinkaan kun puristaa lihaksiaan peniksen ympärillä.. :ashamed:

Voiko liiallista kosteutta olla??!!
 
Kysyväinen
Olet upea nainen KysyväEiTieltäEksy.
Toivottavasti sinunlaisiasi naisia tulee enemmän.

Kokeile opetella liikuttamaan treenipalloja sisälläsi. Sillä tavoin saat sen tiukaksi huulilta kohtuun asti. =)

Vinkki: käytä syviä vatsalihaksia liikuttamiseen
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2006 klo 11:57 KysyväEiTieltäEksy kirjoitti:
Voiko nainen olla LIIAN kostea?
..siis tarkoitan,että voiko alapää tuntu esim, väljemmältä jos on todella,todella märkä?
Itse olen sitä todella kostuvaa tyyppiä :D B) ja silloin alkaa mennä tunto tuolta alapäästä,tai ainakaan puristusvoima ei ole silloin niin kova... :/
Silloin kun "kylmiltään" työntää yhden sormen sisään ja puristaa,puristus tuntuu todella hyvin pelkästään jo yhdenkin sormen ympärillä ja alakerta tuntuu muutenkin tiukalta (olen treenannut lantiopohjan lihaksiani kuulilla ja ilman jo jonkin aikaa..)
Mutta kosteena tätä puristusta ei tahdo tuntea,ei edes silloinkaan kun puristaa lihaksiaan peniksen ympärillä.. :ashamed:

Voiko liiallista kosteutta olla??!!
No minusta nainen ei voi kyllä olla liian kostea. Itse tykkään mielummin kosteasta kuin saharan kuivuudesta.
 
ANU24
Sama vika täällä! :wave:
ihan uskomattoman märäksi menee yleensä paikat, oon sellaista "aina valmis "-tyyppiä :LOL:
kyllä se vaan joskus tuntuu ihan liian liukkaalta ja varsinkin kun yleensä saan kerran ainakin jo alkuvaiheessa ja sehän vaan lisää kosteutta..

 
märkänä myös
Täällä kans yksi todella kostuvaa tyyppiä. :wave:
Ongelma vaan se etten saa miestä tarpeeksi! :kieh: (tai no saanhan mä kerran/pari kuussa,mutta mulle se ei riitä yksinkertaisesti!)
Mies vaan mielummin makaa illat sohvalla,kun sekstailis mun kanssa...
Tätä piinaa on jo jatkunut niin kauan,että pakko se on kait alkaa etsiskelee itselleen varamiestä...
 
Nakuankka
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.06.2006 klo 12:17 Ani kirjoitti:
Miten voi olla liian kostea?? Onneksi ei itse tarvii liukkareita.
Hmm. Mahdoinko jossain jo vastata tähän, mutta edelleen mulla aiheuttaa se pieni kitka ainakin sellaisia väristyksiä, että en kestä kauaa laukeaminen ;). Jos pinppi on täysin märkä tai se on pilattu isolla annoksella liukkaria niin siitä hävii se tunto. Toki se on kiva pumpata sitten 20 minsaa putkeen, mutta naisellani hajoo paikat sellasesta ja sitähän minä en halua. Hänkin hehkuttaa sitä, että tykkää mielummin siitä, että alapää ei ole ihan vetinen. Menee kuulemma häneltäkin tunto silloin.

Mutta joo nämähän on ihan henk.kohtaisia. Jollekin sopii ja toiselle ei.
 
annika28
hei, tätä kysy´mystä itsekkin olen usein miettiny! olen nimittäin itse myös tätä todella kosteaa tyyppiä ja omasta mielestäni kyllä vähän liiankin... synnytyksiä takana kaksa ja jumppakuulat kyllä käytössä, mutta jotenkin olen itse menettänyt täysin halut seksiin tämän takia! jotenkin minusta olo on niin likainen ja se oikeasti vaivaa. mutta halut on kyllä menny (muka liian kosteuden takia)... usein juuri puhutaan vaan kuivasta saharan autiomaasta mutta tästäkin aiheesta olisi kiva lukea enemmän mielipiteitä ja "kokemuksia" :snotty: :ashamed:
 
Tapsa
Kokemuksesta voin sanoa, että nainen voi olla liian kosteakin. Joillakin naisilla liiallinen kosteus aiheuttaa kitkan puuttumisen jolloin sekä naisella että miehellä on vaikea saada orgasmia. Hyvä puristuskaan pimpsassa ei tällöin auta. Itse olen koettanut poistaa ongelmaa kuivaamalla k.alua välillä.
 
Enpäs usko että nainen voisi olla liian kostea, ei ainakaan minulle ole tullut vastaan. Itse tykkään että nainen on märkä ja liian märkä ei varmastikaan voi olla.

Äskeinen Tapsa sanoi... että kuivaa kalua välillä. En osaa sanoa mikä muu latistaisi tunnelmaa niin paljoa, kuin kalun kuivaaminen kesken rakastelun... :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2006 klo 09:39 OikeaMies kirjoitti:
Enpäs usko että nainen voisi olla liian kostea, ei ainakaan minulle ole tullut vastaan. Itse tykkään että nainen on märkä ja liian märkä ei varmastikaan voi olla.

Äskeinen Tapsa sanoi... että kuivaa kalua välillä. En osaa sanoa mikä muu latistaisi tunnelmaa niin paljoa, kuin kalun kuivaaminen kesken rakastelun... :)
Joo,mä kans peesailen tätä! :wave:

Saattais meillä ainaskin latistaa tunnelmaa,jos rakas mies alkais kesken touhujen pyyhkimään kaluaan mun nesteistä.. :eek:

Niin ja "bai the vei" mulla myös tuota runsasata kosteutta alakerrassa,vähempikin riittäis! ja se kieltämättä ärsyttää mua (mies taas tuntuu tykkäävän,ainakin aina kehuu kun oon taas niin ihanan märkä..)
Mutta en kuitenkaan toivois että mies joutuis kaluaan pyyhkiä aina välillä kun on ollut sisälläni. :\|

=)
 
NakuAnkka
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2006 klo 09:39 OikeaMies kirjoitti:
Enpäs usko että nainen voisi olla liian kostea, ei ainakaan minulle ole tullut vastaan. Itse tykkään että nainen on märkä ja liian märkä ei varmastikaan voi olla.

Äskeinen Tapsa sanoi... että kuivaa kalua välillä. En osaa sanoa mikä muu latistaisi tunnelmaa niin paljoa, kuin kalun kuivaaminen kesken rakastelun... :)
Ehkä et ole vielä kokenut kaikkia eri variaatioita pinppien kosteuden suhteen :)
Mutta edelleen se pieni kitka tekee ihan gutaa, kun tosiaan todella liukas pinppi aiheuttaa minulla monasti sen että homma menee h-e.l.vet-in moiseksi jyystöksi jolloin alkaa paikat palamaan ja kuten sanoin niin nämähän ovat aivan henk.koht. juttuja. Joku tykkää joku ei. Ei ole sitä yhtä ja oikeaa mallia.

Ja pakko heittä tähän että kyllähän sitä munaa voi siinä nainnin yhteydessä kuivata kun kunnolla lykkii lähetys saarnaaja asennosta ja välillä tuuppaa sitä sinne lakanoihin ja sitten taas takasin reikään niin eiköhän se siinä kuivu :LOL:
 

Yhteistyössä