Miehet rumia nykyään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viivi.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viivi.

Vieras
Vkonloppuna tuli taas tehtyä turha kierros baareissa ja kaupungilla. Missä siistit, asialliset ja atleettiset miehet? Itse olen mielestäni viehettävä, huoliteltu ja tiukka pakkaus, ja ainoa mitä on tarjolla, on joku perussuomalainen, löllykkämäinen Pertsa. Sama asia, kun menee kaupungilla. Nättejä naisia tulee vastaan, mutta miehet kaikki mitäänsanomattomia, harmaita ja lihavia.

Alkuperäinen kirjoittaja Viivi.:
Vkonloppuna tuli taas tehtyä turha kierros baareissa ja kaupungilla. Missä siistit, asialliset ja atleettiset miehet? Itse olen mielestäni viehettävä, huoliteltu ja tiukka pakkaus, ja ainoa mitä on tarjolla, on joku perussuomalainen, löllykkämäinen Pertsa. Sama asia, kun menee kaupungilla. Nättejä naisia tulee vastaan, mutta miehet kaikki mitäänsanomattomia, harmaita ja lihavia.

sinun pitäisi kierrellä sellaisissa paikoissa missä on suomalaisia miehiä.
kauneus on katsojan silmissä.
ettei vaan ollut pepee

Mä tässä viikonloppuna iskin virolaisen miehen :) noin 40v ja kroppa hyväs kunnos ja katseen kestävä..

Minä olen etsimäsi kaunis mies, usein sanotaan kaunispojaksikin. Hiukseni ovat aina huolitellut käyn manikyyrissä ja käytän vain kauluspaitoja ja puvuntakkeja. Kuorin kasvoni viikottain ja käytän kasvovoiteita. Sängenkin huolittelen trimmerillä päivittäin ja käytän colognea. Minua sieppaa todella se että minua kutsutaan neidiksi liian usein, siisti mies on kaunistus silmille. Jopa häpykarvani trimmaan lyhyeksi jokaisen aamu ja iltapesun yhteydessä. Kulmakarvoissa on lovi katseenvangitsijana ja hampaani ovat valkaistut. Treenaan aerobickia ja käyn salilla joka päivä, vatsalihasteni sixpack onkin virheetön. Ulkoisesti muistutan Pierce Brosnania ja minulla on jopa sama yhden ilmeen siristys.

-Se on kuules kyllä niin että ne löntystelijät ja ei-huolitellut ovat naisia. Meitä tiukkoja ja treenattuja ei voisi vähempää kiinnostaa suomalainen peruseeva: -tukka miten sattuu, katkerat juonteet suupielissä, lihavat reidet ja kammottava asu. Huh.

Vai että mene sellaiseen paikkaan jossa on suomalaisia miehiä? Sellaisessahan minä juuri olin. Pentti, olen reippaasti eri mieltä. Tuossa paikassa oli monia hyväkuntoisia, kauniita naisia, kaikilla nätti tukka ja kivat vaatteet. Miehistä löytyi ylipainoisia perusjamppoja, jotka pälyilivät naisia kauempaa ja hyllyivät iskemään jollain kuluneella fraasilla, tai suoraan jopa "meille tai teille"-tyylillä. Eri asia kun oli ulkomailla, siellä latinomiehet todella komeita ja treenattuja, voi niitä ruskeita silmiä ja karismaa. Siellä tiedetään miten nainen isketään, ollaan aitoja ja romanttisia.

Hieman provolta vaikuttaa Viivin jutut. Neuvo:jospa sitten hankkisit ulkolaisen miehen, jos he ovat niin hyviä "iskemään". Sehän se onkin tärkein ominaisuus miehessä:-)
Mutta totta puhuen omassa ikäryhmässä(42v) myös suomalaiset naiset ovat aika plösöjä. Myös katkerat juonteet suupielissä kuten aikaisemmin mainittiin pitää myös paikkansa tässä naisryhmässä. Johtuisiko siitä, että monet sinkkunaiset 40+ ovat eronneita ja katkeroituneita?

Ei mies voi olla kaunis.Se on naisen titteli.Olen 43v ja kyllä minulla ainakin on kroppa konnossa,ilman kaljamahoja.Se mitä mun naama näyttää,on ihan sama.Koska yhtä monta mielipidettä on ,kuin katsojaakin.Kyllä minä itse tällä pärjään.

Minä olen ruma, siksi naiset ei tykkää minusta. Ei oo rahaa että saisi kunnon kledjuja
Osta kuule esim Sheiniltä, on tosisiistejä ja edullisia vaatteita vaikkakin eettisesti on niin ja näin. Tai sitten kirppareilta vielä edullisemmin

Oon eläkeläismies jolla hoikka vartalo ja olemus siisti. Yllättää usein kun nuoretkin naiset hymyilee kauniisti ja katsoo silmiin. Näyttää että asiakaspalvelussa aina saa parempaa kohtelua kun on siisti kuviollinen kauluspaita ja neule esim.

Yksi tuttu mies on edelleen naistenkaataja vaikka yli 70 v. Sille on nainen sanonut että hän tykkää kun se on niin ruma. Kasvot kirveellä veistetty, tyly ilme niinkuin Jone Nikulalla ja pitkä tukka myös

Onnistuin löytään reilusti nuoremman ulkkisnaisystävän ja hän kyllä kehui komeaksi, vaikken itse ole sellaiseksi kokenut. Naisia on kyllä ollut useita kumppaneina. En osaisi elää ilman seksiä, taikkumestoistakin aikoinaan hakenut ennen eroa kun kotona ei enää saanut

Olen mies jolla on hiuksissa jo hiukan harmaata. Mahassa on hiukan liikaa. Mutta, en ole kiinnostunut menemään nuorten tiukkojen ihmisten paikkoihin, discoihin, yökerhoihin. Käyn baareissa tapaamassa tuttuja, silloin harvoin kun missään käyn.

Oletko itse varma että olet käynyt oikeassa, ikäistesi paikassa? Tervetuloa kuitenkin myös vanhusten seuraan!

Yhteistyössä