Miehet on sitten sinisilmäisiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Havainnoitsija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Havainnoitsija

Vieras
Tapasin pari päivää sitten erään miehen, jolla oli vaimonsa kanssa 4 lasta. Jotenkin tuli tää asia puheeksi ja hän sanoi, ettei lapsia enää tule. Johon minä, että vannomatta paras... Ja paljastui, että mies ei olisi halunnut sitä neljättä, eikä vaimokaan alunperin, mutta kuitenkin halusi ja mies sitten vastentahtoisesti oli suostunut.

Luulen osaavani ennustaa, että kyllä se vaimo vielä haluaa lisää. Se pienin kun oli vasta vuoden ikäinen.

Jotenkin kävi sääliksi sitä miestä, kun se selvästi tuntui kuvittelevan, että ne lapset vihdoin nyt ois siinä ja oikeesti näin jo tulevaisuuteen sen viidennen lapsenkin...

Jäi vielä sanomatta, että teki mieli sanoa miehelle, että ehkäpä vaimosi jo kirjoittelee tuolla kuumeilupuolella "Viidettä toivovat" -pinossa, jossa liki jokainen sanoo, että haluaisi viidennen, mutta mies ei suostu (vielä)...

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Liipa laapa ja pointtisi oli?

Että miehet on sokeita naisten "juonille" ja sinisilmäisinä uskovat kaiken mitä vaimokullat suoltaa heille.

Sitten niska limassa puurtavat töissä ja rakentavat talon odottaen, että joskus helpottaa, mutta vaimopa suunnittelee selän takana jo lisää lapsia...

Jotenkin sen miehen katse ja se viaton luottavaisuus hätkähdytti...

Alkuperäinen kirjoittaja Havainnoitsija:

Että miehet on sokeita naisten "juonille" ja sinisilmäisinä uskovat kaiken mitä vaimokullat suoltaa heille.

Sitten niska limassa puurtavat töissä ja rakentavat talon odottaen, että joskus helpottaa, mutta vaimopa suunnittelee selän takana jo lisää lapsia...

Mä veikkaan että oli vain yritys saada sulta.

Voi, ne miehet on niin hellyyttävän avuttomia, että niitä pitää suojella. Onkohan niillä omia aivoja ollenkaan??

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:

Mä veikkaan että oli vain yritys saada sulta.

Jäi sanomatta, että mieheni oli kyllä siinä vieressäni... Ja satun olemaan about 15 v. vanhempi kuin ko. mies;)

Kertakaikkiaan on taas niin "mielenkiintoinen juttu"!!!!:D Aatella meijän naapurissa on vanhalla iäkkäällä pariskunnalla 15 lastenlasta ja toisella vanhalla pariskunnalla on 7lastenlasta.. siis kuvitella ja lapsia meijän naapurissa on aika monta ja lisää ei kuulema ole tulossa, eivät ainakaan paikalliseen ole kirjoittaneet haikaran tulosta! =P

Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Siis ajattelet, että jos nainen on neljä lasta halunnut niin aivan varmasti haluaa lisää. Mies on kuitenkin suostunut, joten ei nainen mitään ole juoninut.

Eipä kai niin. Ensin sovitaan, että lapset on nyt sitten tässä...
Sitten alkaa se "eikö yksi vielä olisi mukava", "pitäisihän se tyttö vielä saada", "nuorimmalle olisi leikkikaveri" jne.
Eli alkaa tämä pitkäaikainen pikkuhiljainen hivuttaminen, jossa vähitellen panokset kovenevat, mukaan otetaan kyyneleet, pihtaus ym. teeskentely, jolla saadaan mies pehmitettyä.

Harva mies jaksaa vastustaa rakastamaansa ihmistä, jos noin pienellä asialla saa hänet tehtyä onnelliseksi...

Uskomatonta miten raukkoina jotkut miehiä pitävät =)

"Jotenkin sen miehen katse ja se viaton luottavaisuus hätkähdytti...". Viaton luottavaisuus? Viaton luottavaisuus??Mitä ihmettä tahdot tuolla sanaparrella tarkoittaa? Missä mielessä mies voi olla viaton ja luottavainen, jos nainen sanoo, että kun haluaa lisää lapsia?

Timppa puhuu asiaa. Jos mies ei enää lapsia tahdo, niin ainahan on mahdollisuus varmistaa se, ettei niitä tulekaan.

Huoh, ei se nyt mitään juonimista ole jos vauvakuume iskee ja haluaa miehensä kanssa lisää lapsia! Kyllä on selkärangaton ukko jos ei osaa sanoa ei ja sitten selän takana vinkuu omasta vaimostaan. Vai onko tää vaan sun omaa ilkeämielistä olettamusta?

Pakko jatkaa... =)

Ap tuntuu tietävän yhden miehen (nössykän, jos totta) ja tämän miehen viaton luottavaisuus ja katse (vissiin lammasmainen) yleistettiin sitten koko mieskunnan erityispiirteeksi :D

"Pää´ää": sanoi mieskunta. :)

Uskomatonta miten raukkoina jotkut miehiä pitävät =)

"Jotenkin sen miehen katse ja se viaton luottavaisuus hätkähdytti...". Viaton luottavaisuus? Viaton luottavaisuus??Mitä ihmettä tahdot tuolla sanaparrella tarkoittaa? Missä mielessä mies voi olla viaton ja luottavainen, jos nainen sanoo, että kun haluaa lisää lapsia?

Timppa puhuu asiaa. Jos mies ei enää lapsia tahdo, niin ainahan on mahdollisuus varmistaa se, ettei niitä tulekaan.

Voihan sitä aina heittää "insinöörit ikkunalaudalle". Tai parempi tahra lakanalla kuin yhteiskunnassa. En minä ainakaan ottaisi riskiä että nainen tulisi raskaaksi jos en sitä itse missään nimessä haluaisi.

Niin, ehkä oikeammin kyse olisikin lammasmaisuudesta sen sinisilmäisyyden lisäksi.

Onhan sitä aika sinisilmäinen, jos uskoo, ettei vaimo halua lisää lapsia, jos tämä sama mielenmuutos on tapahtunut jo kahdesti aiemminkin.

Ja lammasmainen, että antaa aina periksi vaimolle...

Miksi tämä mies ja hänen vaimonsa sinua niin hirveästi kiinnostavat, että tulet siitä tänne kirjoittelemaan. Minä ajattelen näistä jutuista aina näin - katellisuutta ilmassa!

Niin, ehkä oikeammin kyse olisikin lammasmaisuudesta sen sinisilmäisyyden lisäksi.

Onhan sitä aika sinisilmäinen, jos uskoo, ettei vaimo halua lisää lapsia, jos tämä sama mielenmuutos on tapahtunut jo kahdesti aiemminkin.

Ja lammasmainen, että antaa aina periksi vaimolle...

tyhmä se on jos kuvittelee että nainen voi etukäteen tietää iskeekö vauvakuume vielä, varsinkin jos on iskenyt ennenkin vaikka välillä olis tuntunut muulta. En minäkään halunnut lasta mutta kun mies aikansa kärtti, myönnyin ja ikinä en ole katunut, tuskin tääkään mies omia lapsiaan katuu! Se vaan menee hirmu usein näin että jompi kumpi haluaa lisää lapsia ja sitten niitä tulee jos se toinen ei ole ehdoton. yhdessä ne lapset tehdään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi tämä mies ja hänen vaimonsa sinua niin hirveästi kiinnostavat, että tulet siitä tänne kirjoittelemaan. Minä ajattelen näistä jutuista aina näin - katellisuutta ilmassa!

Osuit varmasti ihan oikeaan.
Kaipa tuo kiinnosti niin hirveästi juuri siksi, etten voi itse saada lasta vaikka kovasti molemmat olisimme halunneet...

Tapasin pari päivää sitten erään miehen, jolla oli vaimonsa kanssa 4 lasta. Jotenkin tuli tää asia puheeksi ja hän sanoi, ettei lapsia enää tule. Johon minä, että vannomatta paras... Ja paljastui, että mies ei olisi halunnut sitä neljättä, eikä vaimokaan alunperin, mutta kuitenkin halusi ja mies sitten vastentahtoisesti oli suostunut.

Luulen osaavani ennustaa, että kyllä se vaimo vielä haluaa lisää. Se pienin kun oli vasta vuoden ikäinen.

Jotenkin kävi sääliksi sitä miestä, kun se selvästi tuntui kuvittelevan, että ne lapset vihdoin nyt ois siinä ja oikeesti näin jo tulevaisuuteen sen viidennen lapsenkin...

Naiset vain tekevät näitä lapsia ilman miesten suostumista. Tunnen yhden joka erosi vaimostaan kun ehkäisystä huolimatta vain lapsia tuli kun nainen keplotteli. Mies ei halunnut enää yhtään.

Yhteistyössä