Eronnut
Olen itse eronnut ja sen jälkeen katsastellut paljon miesvalikoimaa oman miehen löytymisen toivossa. Mutta siis olen järkyttynyt siitä, että miten monet miehet pettävät naisiaan! Niin monet on sanoneet että vaimo ja lapset on kotona, mutta mennään hotelliin, ei se haittaa. Siis täh!? Tottakai se haittaa, ainaki mua! En mä halua kenenkään liittoja pilata, rikkokoot jonkun muun kans kun minun! Tosi moni mies on kertonut, että vaimo ei osaa edes epäillä mokomaa.
Työmatkat ja poikien iltamat on niitä parhaimpia, varsinkin pikkujoulukautena pettäviä miehiä tapaa tosi paljon. Se ei vaan anna kovin hyvää mieltä, kun tajuaa että itsekin voi olla joku päivä se petettävä. Mun entinen mies ei tietääkseni pettänyt, mutta kuka oikeesti voi olla 100% varma?
Työmatkat ja poikien iltamat on niitä parhaimpia, varsinkin pikkujoulukautena pettäviä miehiä tapaa tosi paljon. Se ei vaan anna kovin hyvää mieltä, kun tajuaa että itsekin voi olla joku päivä se petettävä. Mun entinen mies ei tietääkseni pettänyt, mutta kuka oikeesti voi olla 100% varma?