"Miehet on sikoja" -ketjusta kauhistuneena...

...oli ihan pakko laittaa uus avaus.

Aika käsittämätöntä miten paljon ihmisillä on pokkaa loukata toista. Esim. tämä Lunatic, joka moneen otteeseen käytti aika törkeää kieltä

"Ehkä on käytöstapoja senverran ettei halua loukata."
"Ei oo kumpaakaan. Ap tässä on provo, tai sitten vaan läheisriippuvainen sosiopaatti."

ja sitten jonkun harmaan kommentti

"no se sai jo mitä haluskin ja totes huonoks.
Miksi enää vaivautua."

Onko tämä nykyaikana ihan normaalia käytöstä? Että mitä vaan saa sanoa? Anteeksi, jos mulla on pipo hieman kireällä, mutta en jaksa käsittää miten tuollaista tekstiä saa kirjoittaa ihan tosta noin vaan?
Ja muutenkin... koska noidenkin nikkien takana on ihminen niin pistää miettimään heidän moraalia ja sitä miksi toista pitää loukata.

No... ihan miten vaan. Itse ainakin voin sanoa, että en moiseen alentuisi, mutta ikäväkseni on todettava, että kaikilla ei ole käytöstapoja.
 
Samaan kiinnittänyt välil huomioo, se tuntuu olevan yleinen ilmiö että on käsitys jotta mitä tahansa voi sanoa ja tehdä kun kerta netissä ollaan...

muoks. ainakin toivon että käytös rajoittuu vain nettiin tuommoisena :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja idu:
Samaan kiinnittänyt välil huomioo, se tuntuu olevan yleinen ilmiö että on käsitys jotta mitä tahansa voi sanoa ja tehdä kun kerta netissä ollaan...

muoks. ainakin toivon että käytös rajoittuu vain nettiin tuommoisena :D
Ja että toista voi loukata ihan mielinmäärin?
Huh huh. Jos mä alkaisin laukomaan moista tekstiä omalla nikillä, olisin bannattu ehkä alle minuutin, mutta tämä Lunatic vaan jatkaa tuota loukkaamista eikä mitään tapahdu? Hmmm...

Ja mä vähän pahaa pelkään, että tää netti on just se paikka missä voi purkaa toisiin omaa pahaa oloaan. Livenä ollaan niin kivaa ja mukavaa ja sitten täällä voi purkaa sen pahan olon täysin viattomiin ihmisiin. Ei hyvä.
 
hyppään
asiasta sadanteen.. ihmettelen, mitä Lunatic haluaa kertoa noilla profiiliinsa laittamillaan lainauksilla, en ymmärrä?! Hakeeko niillä jotain sympatioita, vai onko tyytyväinen itseensä (vähän niin kuin lapset) kun saa huomiota?? Laittaisi nyt sitten omia kuolemattomia kommenttejaankin väliin.
 

Yhteistyössä