No mitään ei tunnusteta! :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen:Voi ne kieltämättä joskus ollakin. Mutta niin voi naisetkin
Eikä oo... Ainakaan kaikissa :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:niihän ne on :/
mut on niissä joskus jotain hyvääkin :heart:
:hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja x:tänään mä oon sun kanssa niin samoilla linjoilla ettei sitä voi kukaan uskoakaan..
on on.. usko poisAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Eikä oo... Ainakaan kaikissa :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:niihän ne on :/
Eli oot saanu munaa ja piiskaaAlkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:on on.. usko poisAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Eikä oo... Ainakaan kaikissa :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:niihän ne on :/
(mua ei kannata uskoo nytte, mä leijailen pilvissä )
Ai sä oot in lööööööv :heart:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:on on.. usko pois
(mua ei kannata uskoo nytte, mä leijailen pilvissä )
Oma vikasi kuitenkin, että kattalet tuollaista ukkoa.Alkuperäinen kirjoittaja peesi:meillä ukko lähti eilen parille kaljalle, mä oon viimeisilläni raskaana ja kotona kaks lasta ennestään. no ukko ei tullu aamuun mennes takasin ja mä soitin et missä on ja kun olin kiukkunen niin tuumas mulle et ota se kakara pihalle sielt ni loppuu toi sun valitus, ja hän lähtee baariin.... noh äsken tuli ukolta tekstiviesti et menee kaverin synttäreille ja kysy et mitens siellä..........
en osaa ees vastata tommosiin viesteihin..
PeesiAlkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:Oma vikasi kuitenkin, että kattalet tuollaista ukkoa.Alkuperäinen kirjoittaja peesi:meillä ukko lähti eilen parille kaljalle, mä oon viimeisilläni raskaana ja kotona kaks lasta ennestään. no ukko ei tullu aamuun mennes takasin ja mä soitin et missä on ja kun olin kiukkunen niin tuumas mulle et ota se kakara pihalle sielt ni loppuu toi sun valitus, ja hän lähtee baariin.... noh äsken tuli ukolta tekstiviesti et menee kaverin synttäreille ja kysy et mitens siellä..........
Onpa kiva ukko...Alkuperäinen kirjoittaja peesi:meillä ukko lähti eilen parille kaljalle, mä oon viimeisilläni raskaana ja kotona kaks lasta ennestään. no ukko ei tullu aamuun mennes takasin ja mä soitin et missä on ja kun olin kiukkunen niin tuumas mulle et ota se kakara pihalle sielt ni loppuu toi sun valitus, ja hän lähtee baariin.... noh äsken tuli ukolta tekstiviesti et menee kaverin synttäreille ja kysy et mitens siellä..........
Perhanan apina :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:niin on, ja just ku päätät avautua niin mitä ne tekee? TUO KUKKIA. |O mokoma apina.