P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
:hug: Mitäs on miehet tehny siulle ?
perkuleen ex teki tänään taas jotain joka sai veret kiehumaan! olkoon mokomakin paska-kasa!
perkuleen ex teki tänään taas jotain joka sai veret kiehumaan! olkoon mokomakin paska-kasa!
Voi :hug: Unoha mokoma lehmänläjä.
Onkos tämä niitä kuuluisia narsistipsykopaattiväkivaltasekopäitä eli ex miehesi ei vienyt joskus roskapussia ulos, niin sä kilahdit.
Joo, kyl miehet on sikoja, mä aion olla koko loppu elämäni niin etten koske yhteenkään niistä.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24387129:jaa oot joskus kokeiilu ?
mä en ole enkä aio kokeillakkaan.
Joo, kyl miehet on sikoja, mä aion olla koko loppu elämäni niin etten koske yhteenkään niistä.
Sianliha kannattaakin jättää pois. epätervellistä yms.. Menee vetiseksi kun paistaa pannulla :vampire:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24387226:Kerta kaikkien teiän mielestä miehet on paskoja, niin kai te sitte ootte Lesboja jokainen?![]()
En tiedä millainen oveluus olet viellä .. :saint:
Miksei uskaltaisi, elämässä kannattaa ottaa riskejä.uskaltaako nyt moista riskiä otta???![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24387315:Miksei uskaltaisi, elämässä kannattaa ottaa riskejä.![]()