miehet on niin reiluja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Koko samperin kesä oltu menossa ja vauva valvottaa, koko elokuu ollut menoja yhdessä ja erikseen, mutta aina niin, että lapsetkin on ollu mukana ja minä niitä sitten paimentanu ja lähteny kotiin juhlista ajoissa ym.Ens viikonloppuna olisi mulla ollut oma meno, mutta kun miehellä on taas sovittua menoa ja kun mua alkoi tämä ottamaan päähän niin mies alkaa kiukkuamaan...ja häipyi tuossa just ovesta pihalle.Erittäin kykeneväinen näköjään keskustelemaan asioista!!!

Juu mitään ymmärrystä niiltä ei saa!!!Ja kaikki aikataulutetaan niiden mukaan.Mullekin tokas et ens viikonloppuna voit saada nukkua, kun kysyin, et milloin voin nukkua väsymystä pois...eli viikko pitäis tässä odotella.

Joo,eikä äidit tarvitse lepoa ja unta krapulapäivänä vaan jos ollaan vaikka yhdessä oltu jossain niin äiti se herää ja käy hoitamaan lapsia ja huushollia jo puolilta päivin kun mies taas makaa pitkälle iltapäivään.Tai jos äiti on ollut vaikka yksin liikenteessä niin heti kun herää siirtyy hoitovastuu äidille.

Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:
Joo,eikä äidit tarvitse lepoa ja unta krapulapäivänä vaan jos ollaan vaikka yhdessä oltu jossain niin äiti se herää ja käy hoitamaan lapsia ja huushollia jo puolilta päivin kun mies taas makaa pitkälle iltapäivään.Tai jos äiti on ollut vaikka yksin liikenteessä niin heti kun herää siirtyy hoitovastuu äidille.

minä oon täysin samaa mieltä, että jos yhdessä ollaan viihteellä, niin se on äiti mikä nousee lapsia katsoon, oli olo mimmonen hyvänsä ja isäntä makaa pitkälle iltapäivään sängys :/

Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:

No meillä mies herää aina jos ollaan oltu yhdessä liikenteessä ja lapsenvahti lähtee aikaisin aamulla... ja jos pelkästään mulla on krapula, mies antaa mun nukkua niin myöhään kuin haluan. Keittää sit kahvit ja ehkäpä antaa jotain muutakin... :) hyvin koulutettu :)

Meilläkin mies herää JOS (tosi tosi tosi harvoin) olen ollut viihteellä tai kun mulla on muuten ns. omaa-aikaa, mutta tekee sitten näin: "meneppäs kattomaan missä äiti on? eikö löydy, no äiti on makkarissa? käy halimassa äitiä."

Yhteistyössä