Miehet on eläimiä jotka ei muka voi olla katsomatta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikä on miesten biologinen reaktio toisia miehiä kohtaan. Sitä kysyin.
Koska argumentti oli, että miehet toimivat biologisella vaistollaan luonnon valitsemalla tavalla.
Niin mikä se on se miesten reaktio toisia miehiä kohtaan? Kai sinäkin nyt sen verran olet yhteiskunnassa elänyt, että osaat ihan itse kertoa mitä olet havainnoinut. Ei tarvitse tyhmää esittää.
 
vierailija
Niin mikä se on se miesten reaktio toisia miehiä kohtaan? Kai sinäkin nyt sen verran olet yhteiskunnassa elänyt, että osaat ihan itse kertoa mitä olet havainnoinut. Ei tarvitse tyhmää esittää.
En ole havainnoinut edes sitä, että kaikki miehet katselisivat kaikkia perseitä. Mutta koska olet niin viisas, niin voit ehkä osata vastata kysymykseen miesten biologisesta suhtautumisesta toisia miehiä kohtaan.
 
vierailija
Olen tehnyt sellaisen havainnon, että miehet tulevat ihan hyvin toimeen keskenään. En ole havainnut murisemista.
Mut sehän on hyvä. Ei tarvitse siis pelätä kilpailua! Toisin sanoen, miehet voivat toteuttaa biologista luontoaan kaikessa rauhassa ja bongailla hyviä synnyttäjiä. Seksin ajatteluhan tulee juuri siitä, että pääsee jatkamaan sukuaan. Valinnanvapautta ja mahdollisuuksia puolestaan on niin paljon, että kilpailuvietti lomailee.
 
vierailija
Ai nyt sitten oletkin ekspertti asiassa. Kilpailuvietti ja suvun jatkaminen on yhtäkkiä ihan loogisesti osana lauseitasi kun vielä hetki sitten olit täysin ymmärtämätön siitä murisevatko miehet toisilleen biologisten syiden takia.
 
vierailija
Ai nyt sitten oletkin ekspertti asiassa. Kilpailuvietti ja suvun jatkaminen on yhtäkkiä ihan loogisesti osana lauseitasi kun vielä hetki sitten olit täysin ymmärtämätön siitä murisevatko miehet toisilleen biologisten syiden takia.
Olen ihminen, joten toki tunnen sanat kilpailuvietti ja suvun jatkaminen. En ole mies, joten en tiedä, miten miehet katselevat toisiaan. Mut oliko tässä nyt siis jokin ongelma?
 
vierailija
Olen ihminen, joten toki tunnen sanat kilpailuvietti ja suvun jatkaminen. En ole mies, joten en tiedä, miten miehet katselevat toisiaan. Mut oliko tässä nyt siis jokin ongelma?
Ihmettelen vain kuinka ihminen ei ole tietoinen siitä murisevatko miehet toisilleen. Ei asiassa ole ongelmaa paitsi tietenkin siinä tapauksessa, että keskustelija aliarvioi muiden älykkyyden ja esittää tyhmää syystä tai toisesta. Se on loukkaavaa ja huonoa käytöstä. Mutta siitähän ei toki ole kyse kuten niin selvästi toit esille.
 
r0s
Kai jokainen haluaa katsella asioita jotka ovat mielestään kauniita tai komeita? Mun pään kääntävät yhä jokaikinen mies jolla on pitkät, tummat hiukset. Ja toki vilkaisen työmaan lihaksikkaita komistuksia vaikken omaa rakasta vaihtaisi edes viiteen moiseen.

Ja O N H A N sekin kivaa, ku huomaa jonkun vilkuilevan just mua.
 
vierailija
Kai jokainen haluaa katsella asioita jotka ovat mielestään kauniita tai komeita? Mun pään kääntävät yhä jokaikinen mies jolla on pitkät, tummat hiukset. Ja toki vilkaisen työmaan lihaksikkaita komistuksia vaikken omaa rakasta vaihtaisi edes viiteen moiseen.

Ja O N H A N sekin kivaa, ku huomaa jonkun vilkuilevan just mua.
En tiedä onko siinä aina kyse haluamisesta vai näkemisestä. Itse en yksinkertaisesti näe. Ehkä havannoin ihmisiä eri tavalla.
Mutta niinkuin kaikessa muussakin, ei toisen loukkaamista, (jos toinen tulee mustasukkaiseksi ja se häiritsee) voi selittää jollain "biologialla" tai vastaavalla. Usein ainakin mun korvaan nämä "miesselitykset" kuulostaa siltä, kuin ne jätkät kulkis tuolla kiimasina ja heppi valmiina, kun luonto määrää pariutumaan. Ne antaa siis mielestäni valheellisen selityksen omalle huonolle käytökselleen ja se on siinä se ilkein osuus.
 
vierailijamies
Mikä on miesten biologinen reaktio toisia miehiä kohtaan. Sitä kysyin.
Koska argumentti oli, että miehet toimivat biologisella vaistollaan luonnon valitsemalla tavalla.
Neutraali, koska ei ne kiinnosta. Jos sillä on hyvävartaloinen ja kaunis nainen kainalossa, niin ei sitä TERVE mies VOI OLLA huomaamatta!

Pitää vaan katsoa tapittamatta ja läähättämättä ;) Eikä pidä iskeä silmää ja flirttailla, se on täysin sopimatonta. Jos sitä ei tajua niin voi nenä tulla kipeäksi
 
vierailija
Neutraali, koska ei ne kiinnosta. Jos sillä on hyvävartaloinen ja kaunis nainen kainalossa, niin ei sitä TERVE mies VOI OLLA huomaamatta!

Pitää vaan katsoa tapittamatta ja läähättämättä Eikä pidä iskeä silmää ja flirttailla, se on täysin sopimatonta. Jos sitä ei tajua niin voi nenä tulla kipeäksi
Eli biologia toimii silleen puoleksi..... No, mä en usko tuohon, et miehet olis nolin tyhmiä.
 
Got it?
Muiden naisten tissejä ja perseitä? Kuinka ihmeessä mies ei ole tuon kehittyneenpi 2020 luvulla?
Kaikki vaan tapahtuu vahingossa.. Varmaan paneminenkin, eihän mies voi sille mitään.
Ei se ole vahinko kun se on koodattu pysyvästi miesten geeneihin, että suvun jatkamiseen hyvin sopiva naaraspuoleinen sävähdyttää jokaista tervettä ja lisääntymiskykyistä miestä.

Eli ei siihen itkusi auta.

Ja tehän meikkaatte, käytte kampaajalla, pukeudutte houkutteleviin minimekkoihin ja puette antavalla kaula-aukolla puserot päällenne, jalassa korkkarit. Ja kuitenkin tuo kaikki vain itseänne varten, eikö niin? :D:D

Jos olet lisääntymisiässä, niin koeta tahdonvoimalla estää parin seuraavan kuukauden aikana munasolun irtoaminen ja kuukautisten tulo. Jos et, niin estä sitten hormonimuutokset vaihdevuosiesi aikana.

Voin vakuuttaa, että se on yhtä ”helppoa” :D
 
r0s
Huomautan vielä, että on normaalia huomata ja hetki katsoa, mutta se että jää tuijottamaan on sekä epäkohteliasta että noloa.

Ja tää pätee kaikkeen huomiotaherättävään. Silmää miellyttävään ja ei miellyttävään.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
vierailija
Ei se ole vahinko kun se on koodattu pysyvästi miesten geeneihin, että suvun jatkamiseen hyvin sopiva naaraspuoleinen sävähdyttää jokaista tervettä ja lisääntymiskykyistä miestä.

Eli ei siihen itkusi auta.

Ja tehän meikkaatte, käytte kampaajalla, pukeudutte houkutteleviin minimekkoihin ja puette antavalla kaula-aukolla puserot päällenne, jalassa korkkarit. Ja kuitenkin tuo kaikki vain itseänne varten, eikö niin?

Jos olet lisääntymisiässä, niin koeta tahdonvoimalla estää parin seuraavan kuukauden aikana munasolun irtoaminen ja kuukautisten tulo. Jos et, niin estä sitten hormonimuutokset vaihdevuosiesi aikana.

Voin vakuuttaa, että se on yhtä ”helppoa”
Naiset eivät meikkaa itseään varten, vaan toisia naisia varten.

Miten arvasin, että tulee jossain vaiheessa tuo musasolujuttu.. hehheee. Eli miesten silmät toimii hormooneilla? Heillä ei ole aivotoimintaa ja kykyä itsenäiseen ajatteluun, mahdollisuutta toimia muuten, kuin biologian vietävänä? Eli naisten täytyy varoa kaupungilla, jos miehiä kävelee vastaan, koska ei ikinä tiedä, millä tuulella mies on?
 
r0s
Ja vielä se, että ne jotka monttu auki tuijottavat, ovat niitä, jotka voivat tuijottaessaan kävellä päin puuta tai seistä toljottavat myös tilateessa ku ovat unohtaneet laittaa käsijarrun ja vaihdekin on jäänyt vapaalle ja kotrero liukuu nenän edessä ojaan ku eivät vaan osaa kahta asiaa yhtäaikaa.

Tyhmänpuoleisia noin yhdellä sanalla.
 
vierailija
Ja vielä se, että ne jotka monttu auki tuijottavat, ovat niitä, jotka voivat tuijottaessaan kävellä päin puuta tai seistä toljottavat myös tilateessa ku ovat unohtaneet laittaa käsijarrun ja vaihdekin on jäänyt vapaalle ja kotrero liukuu nenän edessä ojaan ku eivät vaan osaa kahta asiaa yhtäaikaa.

Tyhmänpuoleisia noin yhdellä sanalla.
Mainoksia, joissa on naisia, ei voi laittaa maanteiden tai moottoriteiden varsille, koska (jotkut) miehet ajavat päin puuta 120km/h.
Eli ei pelkästään tyhmää, mutta myös hengenvaarallista.
 

Yhteistyössä