Miehet naisten asioilla kaupassa

Mariduk -napalmi kuula-

Aktiivinen jäsen
26.10.2004
4 836
0
36
Miehet on kyllä hupaisa näky osatamssa siteitä tai muuta vastaavaa.
Kerran käskin miehen ostaa mulle piianpinnejä ja näytin millaisia ne on. No mies soitteli kaupasta, ettei hän ossaa katsoa oikeanlaisia. Käskin kysyä myyjältä, mutta mies meinas, että myyjä vois vähän kattoa ku kalju ukko pyytää apua pinnien ostossa. Osti sitten ihan randomilla ja vääriä toi.
Sitten kuukautissiteiden osto on ihan oma lukunsa. Kuvailen aina monta pisaraa pitää olla värjätty ja siivekkeet täytyy löytyä.. Miekkonen sitten aina vartin tutkailee niitä paketteja ja kääntelee ja laskee pisaroita :D
Sitten ikeassa mies kävi kaverinsa kanssa, koska muksu oli just syntyny enkä päässy mukaan. Molemmat karun näköisiä heviukkoja, siellä ne sitten puhelimet kourassa etsi kaiken maailman verhoja ja mattoja, naikkoset langan toisessa päässä jakelemassa ohjeita. Totesin miehelle jälkeenpäin, että kuinhan moni luuli teitä homopariksi... eivät aikoneet toista kertaa lähtä kahelleen ikeaan :D

ihana tuo miehet shoppaamassa kahdestaan :D

mun mies tuo kans aina mitä tarvitsen kuukautissiteistä rintapumppuun. ja säästeliäs on on, ostaa isoja pakkauksia.. viimeksi toi kaksi jättipakettia tampaxeja ja ihan hermeettisen kokoisia yösiteitä..ja paketin jenkkiä :whistle:
On mahtanut kassatädillä olla hauskaa :D

Mä olen viimeks käskeny ostaa siteitä varmaan 15 vuotta sitten ja sain ihan siivettömiä perusmalleja, en tajunnu ohjeistaa.
Vaan kerran olen pistäny miehen kaverin asialle; oltiin juhannusaattona paikallisessa kaupassa, jono ulos asti ja mä olin hakemassa tamponipakettia, kaveri kaljakoria -tai no, varmaan kahta, jos yhtään muistan, miten elämä sillon meni- ja seistiin siinä sitten jonossa peräjälkeen, mulla se tamponi paketti ja kaveri lykki edellä kaljakoreja. Mähän käytin tilaisuutta hyväksi ja tökkäsin tamponit siihen kaljakoriin ja huikkasin että odotan autossa :D Oltiin siis varmaan jotain 18v. Mut kaveri ei oikeastaan edes ollu vaikeen näkönen, sitäpaitsi jos sillä ei olis ollu niitä kaljoja kannettavana, vaan esim. paketti makkaraa, se olis tasan jättäny mut sinne kauppaan, pääsimpäs kerrankin tasoittamaan :D

Mulle ukko on hakenyt rintapumpun ja rintakumit, alusvaate ostoksillakin se on käynyt mutta siteitä se ei hae kun on niin noloa. Kun ollaan yhdessä kaupassa niin se menee siinäkin jo ihan punaiseksi kun seisoo mun veressä side hyllyillä. :laugh:

Meillä mies ei kehtaa ostaa mitään naisten juttuja. Ei ole koskaan ostanut edes kondomeja, vaan se on ollut minun tehtävä. Kerran ostoksilla panin kumipaketin kärryyn eikä mies huomannut. Sitten kassalla mies pani ostokset kassahihnalle, kun itse juoksin lasten perässä. Oli nolon näköinen, kun joutui ne kumet nostaan kärrystä ja maksaan :)

Meillä mies osti viimeksi kaupassa käydessään mulle meikkivoidetta, olin kirjoittanut tarkasti paperille ylös mitä pitää tuoda. Oli varmistanut vielä myyjältä, toisaalta hyvä kun "kehtaa" myyjältä kysästä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:
Niin ja exältä sain aikoinaan lahjaksi liian pienet stringit ja liian isot rintaliivit.. tuli vaan olo, että "in your dreams".

ihana :D

mut sehän kertoo vaan siitä minkälaisena miehesi sut näkee sielunsa silmin kun shoppaamassa käy ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Meillä mies ei kehtaa ostaa mitään naisten juttuja. Ei ole koskaan ostanut edes kondomeja, vaan se on ollut minun tehtävä. Kerran ostoksilla panin kumipaketin kärryyn eikä mies huomannut. Sitten kassalla mies pani ostokset kassahihnalle, kun itse juoksin lasten perässä. Oli nolon näköinen, kun joutui ne kumet nostaan kärrystä ja maksaan :)

Mut eiks aina sanota, että jos ei kehtaa ostaa kumeja, ei oo tarpeeks vanha harrastamaan seksiä... :D

Mut eiks aina sanota, että jos ei kehtaa ostaa kumeja, ei oo tarpeeks vanha harrastamaan seksiä... :D

[/quote]

No olen huolehtinut aina, että ehkäisy on saatavilla. Kai tuo mies kuitenkin on tarpeeksi vanha, kun kolme lasta meillä on ja hyvin niistä huolehtii :)

Olen antanut miehelle tehtäväksi ja on mies luvannutkin, että kun laihdutan 10 kg niin mies marssii kiltisti ostaan mulle jonkin kivan alusasusetin. Pakko on sitten miehen mennä, vaikka kuinka nolottais.

[/quote]

Minä olen huolehtinut aina, että ehkäisy on saatavilla. Kai tuo mies kuitenkin on tarpeeksi vanha, kun kolme lasta meillä on ja hyvin niistä huolehtii.

Mies on luvannut, että kun laihdutan 10 kg niin hän marssii kiltisti ostaan mulle alusasusetin. Sitten on pakko, vaikka kuinka nolottais.

Alkuperäinen kirjoittaja whatever:
että kaupan tätit on nähneet niin monen kokosta ja näköstä mörökölliä ostamassa jos minkämallista rättiä ja tamppoonia, ettei ne paljon jaksa mitään ajatella. :)

Vanhana kassaneitinä muistan, että arvostin tosi korkealle miehet, jotka osti siteitä/tamponeja/kortsuja/liivinsuojuksia/vaippoja/äidinmaidonvastiketta... Teki mieli hattua ostaa. Minun mieskin ostaa kyllä, jos "pakko", eli oon kipee tms, enkä pääse mukaan kauppaan. Niinku vaikka synnytyksen jälkeen. On hakenu myös raskaustestejä, KaksPlus-lehden, Me Naiset...

tuli nyt mieleen, että miehen egolle pahinta oli, kun joutu mun raskausaikana ostamaan mulle peräpukamavoidetta ja vieläpä kysymään myyjältä mistä sitä löytyy. oli sitten vaan isoon ääneen kysyny, että käyhän tämä voide raskaana olevalle, ettei kukaan vaan luule että hän itelle sitä ostaa.

Yhteistyössä