Aika vaikeaahan tässä on heittää yleispäteviä vinkkejä, mutta ainakin alla olevat tulivat mieleen:
1. Mieskin tarvitsee ""oikean tunnelman"". Ennnen koskettelua tulisi pyrkiä luomaan rento ja rietas ilmapiiri (kohta saat multa käsittelyn).
2. Pitkää esileikkiä ei varsinaisesti odoteta, eli suhteellisen suoraan vaan itse asiaan, mutta seuraa tilannetta ja varsinkin kalun olotilaa. Yritä olla tilanteessa mukana, eli näytä että nautit myös itse miehen kiihottuneesta tilasta. Kerro että olet märkä, mutta haluat ensin runkata pahimmat paineet pois alta...
3. Moni nainen ei välttämättä tiedä kuinka paljon miehet haluavat olla alistettuina, koska miehet eivät sitä uskalla tai kehtaa myöntää. Kokeile joskus esim. ottaessasi suihin, että koukistat jalat levälleen painat ne hieman väkivalloin painosi alle, jolloin mies ei pääse helposti liikkumaan. Jos viet sormen anukselle, ja löydät ""oikean kohdan"" niin eiköhän jo kellot soi.
4. Mitä tulee itse naintiin, niin muista että mies haluaa katsoa kuinka kalu uppoaa sisääsi. Myötäile vastaan, liiku ja ääntelehdi rohkeasti.
Joku toinen jatkakoon...