Miehet, meneekö halut jos nainen ei kostu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puolikuiva :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Puolikuiva :)

Vieras
Olen noin "puolikuiva", vaikka kiihottunut. Viekö tuo mieheltä halut? Luuleeko miehet silloi että en halua seksiä? Sormetatteko ja nuoeletteko jos ei kunnolla märkä?

Kyllä se nainen kostuu vaan, kun on osaava mies puikoissa. Eli niin kauan jatketaan esileikkejä, että nainen on oikeasti niin valmis kuin voi olla. Tietty liukasteet on olemassa.. kunhan mahtuu sisään täysjäykkä kalu, niin peli on selvä melkeinpä.

Kyllä esileikit osataan ja muut pelit, mutta asia nyt on vain niin että märkä en ole ollut koskaan, ja aikuisennaisen iässä jo olen, ja pitkiä hyviä suhteita ja rakastajia on ollut ja on. Ei siis minun tai partnerien osaamattomuudesta ole kiinni. Huom! vain yksi partneri/rakas kerrallaan, aika monogami olen ;-)

no jos itse tunnustat ja tiedostat asian niin en usko että siitä on haittaa. osaava / halukas partneri kyllä saa omalla toiminnallaan ja apuvälineillä jos vain niitä on saatavilla teidät molemmat tyytyväisiksi. ei ole häpeä olla "kuivahko" sama se miehellä on kun on vain puolikova. yhdessä kuitenkin olette ja haluatte ...

Miksi iheessä et sitten käytä liukkaria. On huomattavasti mukavanpi sormettaa ja nuolla liukasta ja kosteea pillua. Nautit käsittelystä varmasti itsekin enemmän, koska miehellä on paljon enemmän vaihtoehtoja erilaisiin hivelyihin. Itseäni ainakin riipii, jos pillu ei kostukaan kunnolla. Ei toki tarvitse märkä olla, koska ei sekään nyt ole mikään ihanne tilanne. Sopivan liukas on paras, niin sormettaessa, kun varsinkin naidessa.

Yhteistyössä