Miehet: kysymys raskaudesta ja seksistä

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos vastauksista! Mä olen ollut huolissani, kun mun mies ei halua mua enää.. ymmärrän että olen muuttunut ulkoisesti ja kyllä hormonit vaikuttaa myös käytökseeni, vaikka yritänkin olla normaali.

Mietin kauhulla miten sitten käy, kun olen pelkkää roikkuvaa nahkaa ja ei toi läskikään heti sula. Viimeksi kesti vuoden et olin omissa mitoissani takaisin, mut ex miehen kanssa ei samaa ongelmaa halujen puolesta tullut esille.

vierailija
Tämä kysymys on miehille:

Halusitko puolisoasi, vaikka hän oli raskaana?

Jos et halunnut harrastaa seksiä, niin rehellisesti, mistä se johtui?
Mies haluaa aina seksiä. Nyt hän ei koe seksiänne turvalliseksi sikiölle, joten mies turvautuu omaan käteen niissä asioissa.

Älä rupee seksistä riitelemään kun olet raskaana, muuten on seurauksena se, että joudut hoitaan ja elättään vauvasi yksin.

vierailija
Mies haluaa aina seksiä. Nyt hän ei koe seksiänne turvalliseksi sikiölle, joten mies turvautuu omaan käteen niissä asioissa.

Älä rupee seksistä riitelemään kun olet raskaana, muuten on seurauksena se, että joudut hoitaan ja elättään vauvasi yksin.
Joo siis #2 kannattaa opetella viimeistään raskauden myötä juuri tuon takia. Kädelle en itse lähettäisi ainakaan yksin.

vierailija

Joo, ei missään nimessä. Kyllä miehelläkin on tietenkin oikeus päättää haluaako vai eikä halua.

Siksi vähän kyselinkin täällä, kun en halua että kokee painostusta.

Erittäin lohdullista lukea nämä vastaukset ja kunnioitan mieheni tunteita tässä asiassa.

Hormonit aiheuttaa muutenkin yliherkkyyttä ja sitä tulee ajatelleeksi vaikka mitä. Ensisijaisesti mietin etten ulkoisesti ja ehkä muutenkaan enää kiinnosta samalla tavalla ja onhan sekin ymmärrettävää kun muutos on suuri.

Yhteistyössä