MIEHET! Kummat tissit teistä on paremmat?

  • Viestiketjun aloittaja mitenon
  • Ensimmäinen viesti
mitenon
Jos naisella on pienet, B-C-kupin tissit, jotka eivät imetyksistä huolimatta roiku.

Vai että on isot tissit, E-F -kupin tissit, jotka roikkuvat seisaaltaan ollessa vatsan kohdalla?
 
"aapee"
Niin, itselläni siis on ne isot rinnat. Mielestäni hyvät, mitä isommat sen paremmat :D Kaveri yrittää pärjäillä pikkutisseillään, kuppikoko taisi olla jokin C tms.
 
nainen naiselle...
[QUOTE="aapee";28384385]Niin, itselläni siis on ne isot rinnat. Mielestäni hyvät, mitä isommat sen paremmat :D Kaveri yrittää pärjäillä pikkutisseillään, kuppikoko taisi olla jokin C tms.[/QUOTE]

Jestas, ootpa "kiva" kaveri...
 
"vieras"
En ole mies, mutta oma mies tykkää kyllä näistä minun D/E-koon tisseistä, mitkä ei kyllä roiku. On kuulemma just sopivat, ei vielä liian isot, mutta saa kivasti kiinni.
 
En mä ole koskaan pitänyt mun b-c kupin tissejä pieninä, ne on mulle just passelit ja mieskin on tykännyt :) ja ei nämäkään enää niin terhakat ole vaikka en kuukautta pidempää imettänytkään, kyllä se a-kuppikin roiskeläpäksi taipuu jos niikseen tulee. Nyt kun on raskauden aikana ollut täys kupillinen ceetä niin inhottaa kun hikoilee tissien altakin kun on ilman liivejä ja oletan että omgelma vaan pahenee mitä isommaksi rinnat kasvaa.. Entä niska ja selkävaivat sitten! Olen niin pieni ihminen että luonnptonta olisi jos yhtään isommat ois minulle suotu :)
 
....
[QUOTE="poikia3";28384619]Mun mieheni pitää C-kupin rintojani isoina.[/QUOTE]

Ja minä pidän c-kuppeja isoina! Itselläni on b:t.
Miehen (lihavahkolla) exällä oli isot ja muhkeat tissit, mutta kuulemma mies ei loppujen lopuksi tykännyt niistä, roikkuivat rumasti jo vähän päälle parikymppisellä.
En sit tiedä huijaako vain, mutta vois kuvitella että miehet tykkäisivät ryhdikkäistä tisseistä, että se koko ei merkitse kaikkea?

Tietysti riipputissit saa sopivilla vaatteilla hyvännäköisiksi, mutta entä sit sängyssä ilman rihmankiertämää?

Mielipidekysymyksiähän nämä vain ovat :)
 
Vastaan mieheni puolesta, että pienet tissit on parhaat! Kuulemma tissien keskelle ei saa jäädä viirua :D Eli A-kuppi varmaan hänen mielestään paras.

Ja kyllä mä olen sitä mieltä itsekin. Voi pukea ihan mitä vaan päälle ja hyvältä näyttää :) Ei tursua tissit kaula-aukosta...
 

Yhteistyössä