MIEHET,kiihottavinta mitä olet kokenut?

  • Viestiketjun aloittaja nai
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Yllätyssuihinotto on parasta, mutta myös se, että saa naisen orgasmiin suuseksillä on upeaa. "En ole koskaan saanut suuseksissä orgasmia.". Se, että saa sen aikaiseksi, on upeaa.
 
vierailija
Tässä on kohtuu-vakavassa harkinnassa boudoir... mies riisumaan naisvalokuvaajalle, selvä se! Mutta se olisikin vain minun osuuteni, siis onnistuessaan. -M37
... vaan eipä olisi kannattanut hehkuttaa omia tuntemuksia naiskuvaajille etukäteen. Kaksi mahdollisuutta meni eilen, vaikka toinen olikin hieman suvaitsevaisempi miehen mahdolliselle kiihottumiselle kuvauksissa. Rajansa kullakin toki, mutta on se vaan kumma juttu, että ei tunnu täysin suvaitsevaisia naisia löytyvän juurikaan mistään. Ehkä ne vaan ei haluu myöntää alastomuuden ja seksuaalisuuden avioliittoa, kuten ei monet muutkaan (valokuvaajat), jotka ehkä vilpittömästikin uskoo tekevänsä vain taidetta. Tosin siihen vilpittömyyteen en oikein usko... no, oli miten oli, kun paljasta pintaa esitellään (kuvissa), ollaan tekemisissä vähintään seksuaalisen vihjailun kanssa. Aina. Vaikka se kuinka valokuvataiteeksi julistettaisiin, totuus ei muutu. No, ehkäpä valokuvaajana minulla on vielä tulevaisuutta, joskaan ei mallina...
 
vierailija
Edes mennyt Nais ystävä. Kuiskasi korvaan että tänään saat mitä haluat. Ja imi 2 fritsua kaulaan merkiksi että olen hänen. Kiusasi ja anto kunnolla. Kiitokseksi viellä anto piiskaa. Ja kiitti hyvästä seksistä. Aamulla viellä kerran
 
vierailija
Oltiin muuttoapuna tuttavaperheen hyväksi, ja illan päätteeksi he tarjosivat saunan raskaasta raadannasta väsyneille apureilleen. Toiseksi vanhimman lapsemme kummitäti oli yksi näistä apureista lisäksemme. Muitakin toki oli mukana myös, mutta tämä kummitäti oli erityisen huomioni kohteena tuona päivänä. Hän oli päivän päätteeksi ihan nääntynyt ja hiestä märkä. Päätti mennä pesulle. Hän oli kuitenkin unohtanut kertoa siitä muille, emmekä me (siis minä vaimoni kanssa) olleet ollenkaan huomanneet hänen kamojaan pukuhuoneessa, kun olimme itse riisuutuneet mennäksemme saunomaan. Astuimme vaimoni kanssa suihkutilojen puolelle. Lapsemme kummitäti säikähti ja yritti hätääntyneenä peitellä paikkojaan. Minuun hän kuitenkin teki heti vaikutuksen; minulla alkoi seisomaan. Kummitädin ilme oli näkemisen arvoinen. Kohta 40 ja käyttäytyi kuin ei olisi ikinä nähnyt miestä. Vaikutti ahdistuneelta. Vaimoni puolestaan vaikutti ärsyyntyneen reaktiostani, mutta huomasin kuitenkin hänen ihailevan lapsensa kummitädin kasvoja, ja toisaalta hän näki salaisen ihastuksensa ensi kertaa alastomana, ja olipa alasti itsekin. "Mites tästä eteenpäin?", kysyi lapsemme kummitäti Maaret hammasta purren. Hän tajusi, että ei pystynyt pakenemaan tilanteesta mitenkään, joten hän päätyi kanssamme saunomaan. Hän istui saunassa jalat koukussa. Tietenkin siinä sit aloin vilkuilla sinne, hänen pyhimpäänsä. Kummitäti oli edelleen todella ahdistuneen oloinen. Ja miten tarina tästä jatkui? Päädyimme lopulta vierashuoneeseen, joka oli varattu lapsemme kummitädin käyttöön. Oma naiseni, Maria, jolla on bi-taipumuksia, suuteli tämän toisen naisen kanssa samalla, kun panin heitä vuorotellen. Saatiin vihdoinkin toteuttaa salaisia haaveitamme, sekä minä että vaimoni. Maria sirokasvoisen Maaretin kanssa. Sitten, ollessani toisen naisen pillussa, huomasin, että enää en pystyisi estämään siemennesteeni purkautumista kovin kauaa. Sanoin tämän sille toiselle naiselle niin, että oma naisenikin sen kuuli. "Hitto vie! Eihän meillä ole yhtään mitään ehkäisyä!", huudahti lapsemme kummitäti. "Minullahan on omakin miesystävä! Miksi ihmeessä minä tähän suostuin? Minähän voin tulla tästä raskaaksi! Voi helvetin helvetti!" Siinä samassa vehkeeni alkoi sykkimään ja siemennesteeni purkautui toisen naisen pilluun. Syvälle meni. Lapsemme kummitäti sai orkun, mitä ei ilmeestä päätellen ollut ikinä kokenut. Sen jälkeen hän sammui sänkyyn kuin saunalyhty. Hän jäi makaamaan sänkyynsä täysin alastomana. Suutelin vielä kerran hänen paljaita pakaroitaan. Päädyimme peittelemään hänet ja menimme käytävän kautta omaan vierashuoneeseemme. Käytävästä oli valot jo siinä vaiheessa sammutettu, joten saatoimme hiipiä huoneeseemme alastomina molemmat. Vaimoni oli edelleen käärmeissään siitä, että olin pannut toista naista ilman ehkäisyä, mutta ei tietenkään enää mitään sille voinut. Toisaalta hän oli juuri sillä hetkellä täysin omien bi-himojensa vietävänä; suutelemassa intohimoisesti Maaret-ihastuksensa kanssa, siis juuri silloin, kun Maaretin pilluun siemennestelähetys saapui. Vaimoni halusi korvaukseksi omaan pilluunsa siemennesteeni kahdesti sinä yönä. Seuraavana aamuna aamiaispöydässä oli hiljaista porukkaa. Tuijotin lapsemme kummitätiä silmiin ikään kuin kertoen, että häntä minä olinkin aina halunnut. Hän puolestaan vastasi katseella, joka kertoi minulle, että emme koskaan voisi olla yhdessä, tapahtuneesta huolimatta. Hän ei välittäisi minusta, vaikka minä välitin todella paljon hänestä, ja tämä on ihan totta. Siispä terveiseni Maaretille, jos ikinä luet tämän. Tunnistat kyllä itsesi mainitusta iästä ja faktasta, että olet toiseksi vanhimman lapsemme kummitäti. Ja myös vaimoni nimestä. Näiden faktojen perusteella pystyt kyllä tunnistamaan minut. Se, mitä kerroin vaimoni bi-taipumuksista saattaa saada sinut tolaltasi, ehkä, mutta Livenä siitä tuskin koskaan kuulisit. Siksi kerroin sen sinulle tämän kauniin kertomuksen kautta, vaikka todennäköisesti inhoat yli kaiken lepakkomeininkiä. Samalla kerroin faktan, että haluan sinua, Maaret, siitäkin huolimatta, että olemme kaikki uskossa, siitäkin huolimatta, että olen naimisissa ja sinulla on oma Samisi, jonka kanssa olet ainakin kymmenisen vuotta seurustellut menemättä naimisiin. Haluan sinua, ehkä juuri samasta syystä kuin vaimoni haluaisi suudella sinua. Sinulla on niin kauniit kasvot. Rintoja, eikä muitakaan naisellisia muotoja sinulla juurikaan ole, mutta ne seikat eivät estä minua pitämästä sinua kiehtovana. Minua ärsyttää se, kun härnäät minua sillä, että et mene naimisiin. Minulla on täysi oikeus haaveilla sinusta, on se mielestäsi sitten kuinka syntistä tahansa. Minulla on oikeus tunteisiini, eikö olekin? En voi sanoa olevani onnellinen oman vaimoni kanssa; meidän yhteiselämä on lähinnä vain pakon sanelema juttu. Milloinkohan se menee sinulle perille? Sinä, Maaret, olet ihastukseni. Ei ihastuminen voi olla väärin, syntiä. Eihän? No, ainakin haaveissani saan olla sinun kanssasi, Maaret, yhdessä, yhdynnässä, me molemmat täysin alastomina ja ennen kaikkea ilman yhtään mitään ehkäisyä. Loppuun asti. i LoveU 4ever! Terveisin, sinua kaksi vuotta nuorempi ihailijasi.
 
vierailija
No kyllä yllättävin oli kun nainen halusi suuseksiä antaessaa, että pissin samalla sen suuhun
ja voin sanoa että myös kiihottavin kokemus
harmi vaan että se oli naimisissa oleva nainen ja en saanut sitä omakseni
 
vierailija
no varmasti se kun nainen odotti sohvalla alasti kun tulin töistä kotiin
haarat sopivasti levällään ja kainolo karvat ihanasti esillä (toinen käsi niskan takana)
ja sano saisiko kieltä pilluun ja peppuun
 

Yhteistyössä