Miehet ja naiset kavereita?

USX
Naiseni kay kaikenmaailman risteilyilla miespuolisten kavereiden kanssa. Eraan Teronkin han tapasi viime perjantaina. Monesti han saa kyytia toihin miespuolisilta kavereilta.

Han tykkaa myos kayda lehvoissa ja kahvilla miespuolisten kavereidensa kanssa. Mita tassa pitaisi tehda?

Eihan miehet ja naiset voi olla kavereita?!?! Biologiset tekijat ohjaavat niin vahvaasti meita. Pillu silla naapurin Jormalla mielessa. Pitaisiko minun rankaista muijaani? Siellahan se vain pettaa automatkalla toihin.

Mita mielta voivatko miehet ja naiset olla kavereita?

v
Alkuperäinen kirjoittaja USX:
Naiseni kay kaikenmaailman risteilyilla miespuolisten kavereiden kanssa. Eraan Teronkin han tapasi viime perjantaina. Monesti han saa kyytia toihin miespuolisilta kavereilta.

Han tykkaa myos kayda lehvoissa ja kahvilla miespuolisten kavereidensa kanssa. Mita tassa pitaisi tehda?

Eihan miehet ja naiset voi olla kavereita?!?! Biologiset tekijat ohjaavat niin vahvaasti meita. Pillu silla naapurin Jormalla mielessa. Pitaisiko minun rankaista muijaani? Siellahan se vain pettaa automatkalla toihin.

Mita mielta voivatko miehet ja naiset olla kavereita?
Päätit sitte luoda profiilin ihan tätä asiaa varten. No mikäpäs siinä.

Miehet ja naiset voivat olla kavereita.
Myönnän kyllä, et näissä kaverisuhteissa saattaa olla seksuaalista jännitettä, mut se on eri asia sit tekeekö asialle jotain. Mulla on miespuolisia kavereita ja tosiaan vaan kavereina, enkä siis moneenkaan heistä tunne seksuaalista vetoa.

vieras
Aargh, tollanen on niin raivostuttavaa! Siis tuo ajatus ettei mies ja nainen voi olla kavereita! Todellakin voi.
Mulla itsellä on enempi miehiä kavereina kuin naisia. Yksinkertaisesti tulen miesten kanssa paremmin juttuun kun naisten. Meno on niin rentoa. :)
Viikonloppunakin olin juhlimassa mieslauman kanssa ainoana naisena ja peliä mulla ei ollut yhdenkään kanssa.
Älä ole tollanen mustis, vaan anna naisellasi olla kavereita!

Yhteistyössä