Miehen piti hankkia huomiseks moottoripyörä lainaan kun sen oma ei oo kunnossa, noh, tää toinenkin pyörä vaatii pientä fiksausta ja mä sit kyselin et onhan se nyt varmasti niin et jossei toi pyörä tuu kuntoon niin se saa samaisesta huushollista toisen pyörän lainaa..No se vakuutteli mulle et nou hätä, homma hanskassa..
Puhuin sitten äsken tän vara moottoripyörän omistajan kanssa puhelimessa ja se kyseli meidän aikataulua, mä selitin homman ja sitä rupes naurattaa et ei varmasti tuu se alunperin suunnitelmissa ollu pyörä kuntoon niin miten tarttis, mä sit kysyin et eikös siellä oo jo sovittu et saadaa sit toinen pyörä lainaa nii hää oli ihan huuli pyöreenä et häh, ei kukaa oo mitää puhunu..
Miten tuli sellanen "laita mies asialla ja tee ite perässä" olo..
Puhuin sitten äsken tän vara moottoripyörän omistajan kanssa puhelimessa ja se kyseli meidän aikataulua, mä selitin homman ja sitä rupes naurattaa et ei varmasti tuu se alunperin suunnitelmissa ollu pyörä kuntoon niin miten tarttis, mä sit kysyin et eikös siellä oo jo sovittu et saadaa sit toinen pyörä lainaa nii hää oli ihan huuli pyöreenä et häh, ei kukaa oo mitää puhunu..
Miten tuli sellanen "laita mies asialla ja tee ite perässä" olo..