Miehet.. :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maira

Aktiivinen jäsen
22.09.2009
18 233
7
38
Miehen piti hankkia huomiseks moottoripyörä lainaan kun sen oma ei oo kunnossa, noh, tää toinenkin pyörä vaatii pientä fiksausta ja mä sit kyselin et onhan se nyt varmasti niin et jossei toi pyörä tuu kuntoon niin se saa samaisesta huushollista toisen pyörän lainaa..No se vakuutteli mulle et nou hätä, homma hanskassa..

Puhuin sitten äsken tän vara moottoripyörän omistajan kanssa puhelimessa ja se kyseli meidän aikataulua, mä selitin homman ja sitä rupes naurattaa et ei varmasti tuu se alunperin suunnitelmissa ollu pyörä kuntoon niin miten tarttis, mä sit kysyin et eikös siellä oo jo sovittu et saadaa sit toinen pyörä lainaa nii hää oli ihan huuli pyöreenä et häh, ei kukaa oo mitää puhunu..

Miten tuli sellanen "laita mies asialla ja tee ite perässä" olo.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja IhaNainen:
siis mä en tajunnu mitään? Miks sun pitää huolehtia sun miehen mopoasioista.

Siks että se pyörä on pakko meillä alla olla tiettyyn aikaan, muuten heittää kaverin yllätys jutut häränpyllyä ja tosiaan ihan perheen kesken tätä lainailua harrastetaan joten puhuin appiukon naisystävän kans puhelimessa kun sattu soittamaan..

Naurattaa vaan kun tuppaa näemmä jäävän aina vähä nuo hommat puolitiehen vaikka kuinka yrittää vannottaa et sun pitää tää homma hoitaa.. :p

Sori mun hemmetin huonoa ulosantia. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:
sori aiheen, mutta vieläkö teillä itketään iltaisin?
'Kai se oli sulla kun lapsi huusi iltaisi?

Se karju aamusta iltaan joo, itseasiassa, nyt on alkanu rauhottuu kun vaihoin korviketta, niin se vaan tais olla että nannissa oli vika..Tai sit meille on vaan osunu pari tosi hyvää päivää.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Ei se auta kuin hankkia oma mopo niin on ajoreissut turvattu tulevaisuudessa.

Meillä on, se vaan tällä hetkellä odottaa kasausta kun sitä vähä entrattiin eikä tuo oo kerenny laittaa loppuun asti sitä..Tää mopon tarve kun iski yllättäen.

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
sori aiheen, mutta vieläkö teillä itketään iltaisin?
'Kai se oli sulla kun lapsi huusi iltaisi?

Se karju aamusta iltaan joo, itseasiassa, nyt on alkanu rauhottuu kun vaihoin korviketta, niin se vaan tais olla että nannissa oli vika..Tai sit meille on vaan osunu pari tosi hyvää päivää.. :D

ok. Hieno homma. =)
meillä 4 viikkoisellaalkanut kitinät iltaisin. Imetän joten pitäis varmaan alkaa miettimään ruokavaliota,mutta mutta...
tuntuu niin vaikealta miettiä mistä' aloittaa..

Alkuperäinen kirjoittaja IhaNainen:
siis mä en tajunnu mitään? Miks sun pitää huolehtia sun miehen mopoasioista.

Siks että se pyörä on pakko meillä alla olla tiettyyn aikaan, muuten heittää kaverin yllätys jutut häränpyllyä ja tosiaan ihan perheen kesken tätä lainailua harrastetaan joten puhuin appiukon naisystävän kans puhelimessa kun sattu soittamaan..

Naurattaa vaan kun tuppaa näemmä jäävän aina vähä nuo hommat puolitiehen vaikka kuinka yrittää vannottaa et sun pitää tää homma hoitaa.. :p

Sori mun hemmetin huonoa ulosantia. :snotty:

Mullakin voi olla huono ymmärrys tällä hetkellä, väsyttää ihan pirusti eilisen mätsärin jäljiltä, mä hullu kävelin sinne ja takas 6km vaikka synnytyksen jälkeen en oo juurikaan harrastanu mitään liikuntaa.

ok. Hieno homma. =)
meillä 4 viikkoisellaalkanut kitinät iltaisin. Imetän joten pitäis varmaan alkaa miettimään ruokavaliota,mutta mutta...
tuntuu niin vaikealta miettiä mistä' aloittaa..

Tolla on jotain noista allergioista jne.

http://imetystukilista.net/sivut/index.php?option=com_content&task=view&id=103&Itemid=165

Taitaa imetysdieetillä olevat ensimmäisenä karsia maito ja munapohjaiset pois, sit vilja jne..

Tai voihan se olla jokin vaihe vaan!Toivottavasti helpottaa! :hug:

Tolla on jotain noista allergioista jne.

http://imetystukilista.net/sivut/index.php?option=com_content&task=view&id=103&Itemid=165

Taitaa imetysdieetillä olevat ensimmäisenä karsia maito ja munapohjaiset pois, sit vilja jne..

Tai voihan se olla jokin vaihe vaan!Toivottavasti helpottaa! :hug:

oi, kiitos linkistä! pitää tutustua illemmalla kun eskoinen sammuu unten maille.

mä toivon että ois vaan joku vaihe. Mä olen todella huono pitämään diettejä.

Yhteistyössä