miehet antakaapa vinkkejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja flooooooooora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Minulla taas klitoris orkku on aika vaikea saada yhdynnässä, emätin orkku tulee kyllä helposti ja niitä voin saada useammankin perättäin.Mutta muuten, sormin ja kielellä kyllä saan sen klitoris orkun...mutta kyllä siinä ainakin aluksi saa olla hellä sen käsittelyssä...sitten kun "vauhtiin" on päässyt sitä voi käsitellä hieman rajumminkin.Mutta koko hommasta menee maku jos sitä alkaa liian kovakouraisesti käsittelemään.

Minusta se vie tunnon. Kun aikani sitä yritettyäni, otin sen pois, en saanut enään tuntoa takaisin sillä kerralla, vaikka todella aluksi mieheni nuoli klitoristani, että kestäisi sen kovuuden jo. Liian raju ja kova oli.

perhonen on tosi hyvä, ainakin se sopii minulle. Mutta luulen että klitoriksen pitää kestää tärsinää ja olla jonkin verran herkkä jotta siitä saa kunnon tuntuman. Se laitetaan hihnoilla päälle niin kuin pikkuhousut, perhosen pää vastaa klitorikseen ja alaosa hieman hieroo emättimen suuta. Käytän sitä paljon yksin , esim. jos katselen erotiikkaa, samalla hieron dildoa vaikka peppuun ja välilihan alueelle, käsiä ei tartte klitoriksen hierontaan. Mieheni kanssa se on mukana esileikissä , pidän sitä päällä kun annan miehelle suuseksiä, sit hommien alkaessa kunnolla heitän pois. Sulle Leena tämä sopisi myös hyvin nimittäin joskus pidän sitä päällä peppuseksin aikana, varsinkin kun mies tulee takaapäin peppuun niin tuntuu tosi hyvälle. Sinäkin ku haaveilet kimpasta niin tässähän on yksi variaatio ilman oikeaa miestä.

kyllä niissä hihnoissa näyttää aika hyvin olevan löysäämisen varaa, varmasti sopii kaikille. Kokeilin just sitä vähän muistin virkistämiseksi, hyvältä tuntuu mutta tärisee aika voimakkaasti, jos siitä ei tykkää niin ei kannata hankkia. Taian kohta mennä jollakin värkillä leikkimään loppuunasti, sopivasti vapaa päivä ja mies työmatkalla : )

Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Alkuperäinen kirjoittaja leena80:
Mulla kaalimatoa ei olekkaan ku kaverit moittivat sitä myös. Hyvä että tilasit imukuppivärkin, pääset sinäkin "vieraan" makuun :) Mulla löytyy myös ihan tavallisia dildoja muutama kappale sekä perhonen, ja vähän erikoisena kaksipäinen dildo. Se ei ole nyt ollut käytössä mutta ennen nykyistä miestäni käytin sitä yhden hyvän tyttökaverin kanssa. En pidä itseä bi:iinä mutta joskus tyttöjen kanssa kokeiltiin pyllyt vastakkain leikkejä, mukavaa oli :) Nykyinen mieheni on kyllä yrittänyt että ottaisin jonkun kaverin kanssa sen käyttöön että hän voisi katsella :) onpa yllätys ! Mut vielä ei olla päästy sinne asti ku kavereillaki on vakituiset partnerit ja kaikki ei ole yhtä kokeilunhaluisia !

Tuota perhosta olen myös miettinyt...tiedä vaikka senkin hankkisin. Onko se hyvä? Voisitko kertoa hieman kuinka sitä käytetään ja kuinka se toimii? Monella tuntuu sellainenkin olevan siellä yö pöytänsä laatikossa. =)

Ei tarvitse perhosta hankkia, jos jo omistaa madon.
Syötätä sille madolle paaaaljon kaalia ja annat sen koteloitua aikanaan. Voilllaaa, ihme tapahtuu. Kotelosta ryömii perhonen! Kaaliperhonen.

Itsekin tässä odottelen, että katkarapuseni kasvaa oikein hurmaavaksi hummeriksi:=)

Jokos nimim. flooora on saanut hyviä vinkkejä miehesi kiihottamiseen ?
Lelut, pukeutuminen ja vieras nainen, nämä ovat ainakin meidän talouden ainoat
jutut joista mieheni innostuu. Kaikki muut ovat käytössä mutta vierasta naista en ole ainakaan vielä hänelle suonut vaikka hän on minulle vierasta miestä antanut. Katsotaan jos joskus lämpenisi . )

Mä rakastan seksiä. Kun mies tulee kotiin hänkin alkaa käpelöidä tissejä ja puristella pepusta. Siinä sitten päädytään sänkyyn ja olen ostanut erotiikkakaupasta käsiraudat joilla voin kiinnittää miehen sänkyyn kiinni ja sitoa joskus silmät. Entäs muut??

Yhteistyössä