MIEHET, antakaa vinkkejä naisille miten olla nainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "subaru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="subaru";30421397]Valitettavasti en ole hiljainen. Yritän olla oma itseni, mutta ei tällaisista tunnu kukaan tykkäävän...[/QUOTE]Kylla Sinusta tykkaa monetkin ihmiset (miehet).
Ei se puhuminenkaan mikaan huono asia ole, mutta ala puhu mitaan puuta-heinaa.

Minun pääni kääntää onnea ulospäin säteilevä tavallinen nainen. Ihan sama minkä näköinen tai ääninen. Yleensä ulospäin säteilevä nainen on iloinen, huomioonottava, keskusteleva, kyseenalaistava, sopivasti leikkisä ja luottamusta herättävä. Provosoivasti pukeutuvilla ja meikkaavilla naisilla ajattelen olevan ongelmia itsetunnossaan.

Kemia on sitä, että kun tapaa toisen, alkaa sydän takoa ja kädet hiota (psykosomaattinen todiste siitä, että tunteet ohjaavat kehoamme). Ihastuminen on sitä, ettei halua olla hetkäkään erossa toisesta. Rakastuminen on sitä, kun haluaisi perustaa perheen ja elää loppuelämänsä ihastuksen kohteen kanssa. Syvä rakkaus tulee sitten n. 2v yhdessäelon jälkeen, jolloin rakastumisen aiheuttama sumuverho katoaa ja arki koittaa. Mikäli silloinkin puhaltaa vielä yhteen hiileen, on rakkaus todellista.

[QUOTE="subaru";30421428]No mistä sen tietää että joku tykkää? Olen pyöreä, en mikään kaunotar ja jo vähän vanhemman puoleinen.... olen kyllä iloinen ja ystävällinen, mutta ulkonäössäni ei ole kehumista.[/QUOTE]Pyorea on hyva, hiukan varttuneempi on hyva ja ulkonaolla on kauhian vahan tekemista tykkaamisen kans.
No tietysti voi tykata jonkin ihmisen ulkonaosta, mutta sitahan et kuitenkaan tarkoittanut nyt.
Lupaan tykata Sinusta tasta paivasta lahtien ihan loppuun asti, jos silla nyt on mitaan tekemista minkaan kanssa.

Pyorea on hyva, hiukan varttuneempi on hyva ja ulkonaolla on kauhian vahan tekemista tykkaamisen kans.
No tietysti voi tykata jonkin ihmisen ulkonaosta, mutta sitahan et kuitenkaan tarkoittanut nyt.
Lupaan tykata Sinusta tasta paivasta lahtien ihan loppuun asti, jos silla nyt on mitaan tekemista minkaan kanssa.

Voi kiitos. Harmi, että et ole lähistöllä. Olisi ihanaa saada oma ihailija. Suloista huumoria olisi ihana viljellä. Sinussa on miestä!

[QUOTE="subaru";30421478]Voi kiitos. Harmi, että et ole lähistöllä. Olisi ihanaa saada oma ihailija. Suloista huumoria olisi ihana viljellä. Sinussa on miestä![/QUOTE]Sinahan olet vaikka kuinka tykattava nainen. Huh.
Mista Sa tiedat kuinka lahella asun , tai kuinka kaukana?
Ja voishan sita ajatella lahestymistakin, vai voisko?

Minun pääni kääntää onnea ulospäin säteilevä tavallinen nainen. Ihan sama minkä näköinen tai ääninen. Yleensä ulospäin säteilevä nainen on iloinen, huomioonottava, keskusteleva, kyseenalaistava, sopivasti leikkisä ja luottamusta herättävä. Provosoivasti pukeutuvilla ja meikkaavilla naisilla ajattelen olevan ongelmia itsetunnossaan.

Kemia on sitä, että kun tapaa toisen, alkaa sydän takoa ja kädet hiota (psykosomaattinen todiste siitä, että tunteet ohjaavat kehoamme). Ihastuminen on sitä, ettei halua olla hetkäkään erossa toisesta. Rakastuminen on sitä, kun haluaisi perustaa perheen ja elää loppuelämänsä ihastuksen kohteen kanssa. Syvä rakkaus tulee sitten n. 2v yhdessäelon jälkeen, jolloin rakastumisen aiheuttama sumuverho katoaa ja arki koittaa. Mikäli silloinkin puhaltaa vielä yhteen hiileen, on rakkaus todellista.

Oletko sinä mies???? Minä olen aina luullut naiseksi.

Sinahan olet vaikka kuinka tykattava nainen. Huh.
Mista Sa tiedat kuinka lahella asun , tai kuinka kaukana?
Ja voishan sita ajatella lahestymistakin, vai voisko?

Minä kaipaisin kauniita sanoja ja itsetunnon nostatusta. Tahtoisin, että sisäinen ruusuni puhkeaisi kukkaan. Niinkuin mies voi tehdä naiselle. Olisi ihana säteillä ja antaa kaikille parastaan (ja tällä tarkoitan ihan ystävällisyyttä ja aurinkoisuutta, en mitään tuhmempaa)!

Sellainen, joka on oma miellyttävä (se mikä on miellyttävää, on tapauskohtainen mielipidekysymys) itsensä eikä esitä mitään.

Ulkonäön puolesta ei ylimeikattu (ei itseasiassa tarvitse olla meikattu ollenkaan), eikä kamalan erikoisesti pukeutunut taikka kovin erikoisen kampauksen omaava. Ei myöskään ylilihava tai anorektisen laiha.

Mistään kailottajista tai räyhääjistä en tykkää. Sellainen tasaisen rauhallinen normaalipuhelias (myös hiljainen käy) on hyvä.

Ole ihan oma itsesi. Jos se ei vetoa miehiin, niin sitten on parempi antaa olla. Teeskentelemällä jotain muuta kuin itse olet ei hommasta tule yhtään mitään.

Olen heivannut elämästäni heti alkuunsa sellaiset poikaystäväehdokkaat, joilla on ollut liikaa mielipiteitä minun pukeutumisestani, meikkaamisestani, luonteestani, ujoudestani, mielipiteistäni, maustani jne. Ahdistavaksihan elämä vain muuttuu, jos pitäisi jatkuvasti keikkua muiden mielipiteiden mukaan ja esittää milloin mitäkin.

Kovasti olen vedonnut miehiin, vaikken heidän mielipiteistä ole välittänytkään. Meikkaan juuri itselleni sopivasti, pukeudun mukavasti vartalonmyötäisiin vaatteisiin ja hiuksetkaan eivät ole ihan valtavirran mukaiset. Silti on ihailijoita riittänyt ja kehuja sadellut.

Tää on kyllä todella hyvin sanottu ja yhdyn tähän vaikka nainen olenkin mutta olen tämän saman huomannut naisissa ja miehissä. käy molemmin päin kyllä... =)

Yhteistyössä