D dfdsgfdbvvb Vieras 13.06.2012 #101 186/70 itse 170/55, hoikkia ollaan mutta urheilullisia ja mieskin tekee suht fyysistä työtä
B Blue Vieras 13.06.2012 #102 189cm ja 103kg. Käy salilla 3krt/viikko ja juoksee 2krt/viikko. Kaappi isoilla lihaksilla ja on myös sopivan pehmeä, tyypillinen motoristi. :heart: Mulla sellainen vika etten voisi olla itseäni lyhyemmän tai kevyemmän miehen kanssa ikinä. :snotty:
189cm ja 103kg. Käy salilla 3krt/viikko ja juoksee 2krt/viikko. Kaappi isoilla lihaksilla ja on myös sopivan pehmeä, tyypillinen motoristi. :heart: Mulla sellainen vika etten voisi olla itseäni lyhyemmän tai kevyemmän miehen kanssa ikinä. :snotty:
O Onnellisia tähtiä näkyvissä? Vieras 13.06.2012 #103 185cm, painoa 82kg. Timmissä kunnossa. Rasvaprosentti todennäköisesti hyvin lähellä nollaa. Lihasta voisi yläkropassa olla vähän enemmän. Vatsa, pakarat ja reidet ovat todella upeat. Kädetkin ovat lihaksikkaat, mutta narut silti.
185cm, painoa 82kg. Timmissä kunnossa. Rasvaprosentti todennäköisesti hyvin lähellä nollaa. Lihasta voisi yläkropassa olla vähän enemmän. Vatsa, pakarat ja reidet ovat todella upeat. Kädetkin ovat lihaksikkaat, mutta narut silti.