Miehesi peniksen koko ( rehellisesti)?

• Viestiketjun aloittaja Erektiossa
  • Ensimmäinen viesti
"ounou"
[QUOTE="...";30612719]Mun miehellä on keskivertoa isompi, en kylläkään ole mitannut. :D veikkaan jotain 17-20cm väliltä.[/QUOTE]

Veikkaukset ei käy. Mittanauha käteen vaan.

nohh
En tiedä kun en ole mitannut. En myöskään tiedä millainen on keskivertopippeli. Mutta jos sitä nyt johonkin pitäisi verrata, niin sanoisin että mieheni penis on n. 2/3 osaa hk:n sinisestä ja suunnilleen saman paksuinen. Jos siitä jotain mielipidettä pitää antaa, niin parempi olis pikkusen lyhyempi koska se osuu "pohjaan" liian monessa asennossa. Tai sit minä voisin ottaa pidemmän vaginan.

antaa mennä vaan
Kivittäkää vain, noin 20cm mittaustilannejännityksellä ja normipaksu. Mitattuna sivulta kun yltä tai alta on kai sitten aina huonosti. Mies on muutenkin 2m pitkä, että ei se näytä suhteessa niin suurelta edes.

Paremman kokoinen ei voisi olla, ehkä hieman ohkasempi tyvestä korkeintaan, vaikkei hirveän paksu olekaan.

"Niinniin"
Alkuperäinen kirjoittaja antaa mennä vaan;30612791:
Kivittäkää vain, noin 20cm mittaustilannejännityksellä ja normipaksu. Mitattuna sivulta kun yltä tai alta on kai sitten aina huonosti. Mies on muutenkin 2m pitkä, että ei se näytä suhteessa niin suurelta edes.

Paremman kokoinen ei voisi olla, ehkä hieman ohkasempi tyvestä korkeintaan, vaikkei hirveän paksu olekaan.
Niinniin.

19vee
18-19cm. Ja ihan oikeesti, en liiottele.
Välillä tuo vehje kyllä sattuu eikä voi mennä täysin syvälle kun alkaa koskemaan :/ ei haittais jos ois lyhempi ku paksuuttakin löytyy.

Qerttu
yltää hyvin takaa päin tissien välistä suuhun, Ei muulla väliä. Mukavaa kun ruistkutetaan spermaa hiuksiin, selkään ja vatsalle. Haluatko että mies tulee mieluummin rinnoille? Helpompi nuolla siitä, se on ihanaa!

Mieheni kyrpä on noin 7cm.

"irmeli"
Meidän papalla se menee pepun ali löysänä ristiselkään saakka. Pituutta on siis sopivasti, ehkä tollaset 45 senttiä. Paksuus vastaa vesimelonin paksuutta, joka on kohdallani täysin minimi peniksen paksuus. Olen synnyttänyt kerran yli 5-kiloisen vauvan ja paikat jäi vähän löysäksi. Toivoisin joskus saavani isompaa kun tuohon 45-senttiseen on alkanut kyllästyä.

Yhteistyössä