Miehesi mielipide meikkamisesta

Lentia
Mies tykkää, kun laitan vähän meikkiä. Kukapa nyt ei haluaisi edustavampaa vaimoa vierelleen. Tosiasia on, että pienellä ehostuksella saa ihmeitä aikaan. Tavallisesta pullahiirestä tulee hetkessä kaunotar.

Ne miehet, jotka eivät halua naisensa meikkaavan lainkaan, pelkäävät muiden miesten katselevan naistaan sillä silmällä ja ovat mustasukkaisia. Muutenkin rajoittaminen (joko meikkaamattomuuteen tai meikkaamiseen) ei kerro miehestä mitään hyvää.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 12:15 Lentia kirjoitti:
Mies tykkää, kun laitan vähän meikkiä. Kukapa nyt ei haluaisi edustavampaa vaimoa vierelleen. Tosiasia on, että pienellä ehostuksella saa ihmeitä aikaan. Tavallisesta pullahiirestä tulee hetkessä kaunotar.

Ne miehet, jotka eivät halua naisensa meikkaavan lainkaan, pelkäävät muiden miesten katselevan naistaan sillä silmällä ja ovat mustasukkaisia. Muutenkin rajoittaminen (joko meikkaamattomuuteen tai meikkaamiseen) ei kerro miehestä mitään hyvää.
Harmi, jos olet pullahiiri ilman meikkiä, minä en ole :D
Olen mieheni kanssa seurustellessani ollut lähes aina meikittä ja näin ollen hän on siihen tottunut. Vaimo näyttää erilaiselta ja vieraalta meikeissä, ei siinä ole vieraista miehistä kysymys.

Siinä olen samaa mieltä, että miehellä ei ole oikeutta rajoittaa meikkaamista. Nainen laittakoon itse miten tykkää.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 12:15 Lentia kirjoitti:
Mies tykkää, kun laitan vähän meikkiä. Kukapa nyt ei haluaisi edustavampaa vaimoa vierelleen. Tosiasia on, että pienellä ehostuksella saa ihmeitä aikaan. Tavallisesta pullahiirestä tulee hetkessä kaunotar.

Ne miehet, jotka eivät halua naisensa meikkaavan lainkaan, pelkäävät muiden miesten katselevan naistaan sillä silmällä ja ovat mustasukkaisia. Muutenkin rajoittaminen (joko meikkaamattomuuteen tai meikkaamiseen) ei kerro miehestä mitään hyvää.
ahaa?

entäs kun kotona ollaan kuka siellä katselisi?

:LOL:
 
hmps
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 12:15 Lentia kirjoitti:
Mies tykkää, kun laitan vähän meikkiä. Kukapa nyt ei haluaisi edustavampaa vaimoa vierelleen. Tosiasia on, että pienellä ehostuksella saa ihmeitä aikaan. Tavallisesta pullahiirestä tulee hetkessä kaunotar.

Ne miehet, jotka eivät halua naisensa meikkaavan lainkaan, pelkäävät muiden miesten katselevan naistaan sillä silmällä ja ovat mustasukkaisia. Muutenkin rajoittaminen (joko meikkaamattomuuteen tai meikkaamiseen) ei kerro miehestä mitään hyvää.
Mun mies ei ainakaan mustis ole, baarissakin antaa toisten miesten mua hakea tanssimaan vaikka yhtäaikaa porukassa ollaan viihteellä, eikä kyttää mustankipeänä ja rupea meteliä nostamaan..että "se on minun vaimo prkl. et varmaan vie tanssimaan" Sama toisinpäin. Koskaan ei ole saanut mustasukkaisuuskohtauksia. Mustasukkaiseksi ei siis todellakaan miestäni voi kutsua.

Siltikin tykkää että ei tarvitse meikata jokapaikkaan. Ja olen hänen mielestä edustava ilmankin. Olen ikäni kuullut ulkonäöstä kehuja ystäviltä ja vierailtakin ihmisiltä ilman meikkiäkin, eli edustan varmasti ilman pakkeliakin =) Toiset ne tarvii paksun peitteen naamalle, että voi olla edustavan näköinen toiset kuulemma ei.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 12:15 Lentia kirjoitti:
Mies tykkää, kun laitan vähän meikkiä. Kukapa nyt ei haluaisi edustavampaa vaimoa vierelleen. Tosiasia on, että pienellä ehostuksella saa ihmeitä aikaan. Tavallisesta pullahiirestä tulee hetkessä kaunotar.

Ne miehet, jotka eivät halua naisensa meikkaavan lainkaan, pelkäävät muiden miesten katselevan naistaan sillä silmällä ja ovat mustasukkaisia. Muutenkin rajoittaminen (joko meikkaamattomuuteen tai meikkaamiseen) ei kerro miehestä mitään hyvää.
Mä en paljon meikistä muutu kun niin tummat piirteet itsellä.
Että kaunotar olen ilman meikkiäkin =)

Mutta joo. Mies tykkää molemmista. Jos oon meikannut(mitä teen harvoin,silloin kun johonkin baariin mennään) niin kyllä se kehuu.
mutta kehuu muutenkin. usein pysähtyy katsomaan mua ja ja sanoo että voi kun olet kaunis :heart:
ja joskus se on luullut että oon meikannut vaikka ei oo mitään meikkiä naamassa
 
Mun mies ei paljoa kommentoi mun meikkamista, olen aina meikannu meidän yhdessä oloaikana kevyesti lähes päivittäin.
Mulla on raskausaikana ilmaantuneet maksaläiskät ylähuulessa josta syystä pakko laittaa peitevoidetta niille päivittäin, samalla sitte ripsaria ja huulikiiltoa tai punaa laitan, viihteelle lähtiessä vähän muutakin.
Huulipunan tai kiillon mausta ei tykkää mutta mun meikkivoide ei ole yhtään tahmaista eikä tuoksu millekkään,sitä ei edes oikeasti huomaa muutenkun että ihosta tulee tasasemman näköinen.
 
NuoriAikuinen
Mun mies myös tykkää juuri siitä etten meikkaile. Itseasiassa oli kovin otettu siitäkin kun menin ensi treffeille ilman meikkiä. ;) Toki tuo kyllä osaa myös kehua silloin harvoin kun meikkaan johonkin juhliin tms että ootpas nättinä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 13:02 hmps kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 12:15 Lentia kirjoitti:
Mies tykkää, kun laitan vähän meikkiä. Kukapa nyt ei haluaisi edustavampaa vaimoa vierelleen. Tosiasia on, että pienellä ehostuksella saa ihmeitä aikaan. Tavallisesta pullahiirestä tulee hetkessä kaunotar.

Ne miehet, jotka eivät halua naisensa meikkaavan lainkaan, pelkäävät muiden miesten katselevan naistaan sillä silmällä ja ovat mustasukkaisia. Muutenkin rajoittaminen (joko meikkaamattomuuteen tai meikkaamiseen) ei kerro miehestä mitään hyvää.
Mun mies ei ainakaan mustis ole, baarissakin antaa toisten miesten mua hakea tanssimaan vaikka yhtäaikaa porukassa ollaan viihteellä, eikä kyttää mustankipeänä ja rupea meteliä nostamaan..että "se on minun vaimo prkl. et varmaan vie tanssimaan" Sama toisinpäin. Koskaan ei ole saanut mustasukkaisuuskohtauksia. Mustasukkaiseksi ei siis todellakaan miestäni voi kutsua.

Siltikin tykkää että ei tarvitse meikata jokapaikkaan. Ja olen hänen mielestä edustava ilmankin. Olen ikäni kuullut ulkonäöstä kehuja ystäviltä ja vierailtakin ihmisiltä ilman meikkiäkin, eli edustan varmasti ilman pakkeliakin =) Toiset ne tarvii paksun peitteen naamalle, että voi olla edustavan näköinen toiset kuulemma ei.

sun miehes antaa toisten miesten hakea sua tanssimaan ja sä vielä menet, hui, meillä ei kyllä toi toimis, ei kumminkaan päin :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 10:39 Luminella piipahtaa kirjoitti:
Sille on varmaan ihan sama. Useimmiten kuitenkin näkee mut meikissä, sillä ilman meikkiä en juuri julkisilla paikoilla liiku. :ashamed:

Itse tykkään meikata eikä tuo mies siitä ole koskaan valittanut. Kehaisee kyllä välillä kauniiksi.

Jos olisin tumma, en varmaan meikkaisi päivittäin, mutta luojalta sain vaaleat kulmat, vaaleat ripset, kelmeän kalpean ihon, jne, niin pakko laittaa vähän väriä, että erottuu naama!! :D
Mä peesaan tätä. Meikkaan lähes päivittäin. Ilman ripsiväriä ja kulmaväriä en liiku missään. En edes yksin kotona. Luoja antoi mulle vaaleat ripset ja kulmat. Jos ne olis tummat, ei tartteis meikata. Mutta äkkiähän noi värit vetäsee naamaan.
 

Kun tulin koemeikistä häiden alla niin mies oli tosi tyytyväinen lopputulokseen: oli kuulemma pelännyt että näytän ihan erilaiselta "ammattimaisessa " meikissä :p . Lopputulos oli hyvinkin luonnollinen ja samantapainen kun teen itse.
Tykkää varmaan että vähän ehostan, kelpaisin ilmankin. Itse päätän.
 

Yhteistyössä