Miehentulkintaa OSA 1

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Miten tulkitsisitte tämän kun mies sanoo että miksi teet aina niin "hienoa" ruokaa kun hälle kelpais ihan simppelimpikin ruoka.

Ja nyt ei tosiaan tarkoteta mitään kokoliha pihvejä ja hienoja perunoita yms. vaan kerran tein semmosen makaronilaatikon missä oli mm fetaa niin hän olisi halunnutkin vaan jauhelihaa ja makaronia.

eli eikö mun ruuat kelpaa sille vai missä vika?

jos se syö ne ni kelpaa. mutta ehkä tarkoitti sitä ettei tarvis nähdä niinpaljon vaivaa ainakaan kovin usein.
kysy suoraan mitä se haluis syödä,sillä se selviää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten tulkitsisitte tämän kun mies sanoo että miksi teet aina niin "hienoa" ruokaa kun hälle kelpais ihan simppelimpikin ruoka.

Ja nyt ei tosiaan tarkoteta mitään kokoliha pihvejä ja hienoja perunoita yms. vaan kerran tein semmosen makaronilaatikon missä oli mm fetaa niin hän olisi halunnutkin vaan jauhelihaa ja makaronia.

eli eikö mun ruuat kelpaa sille vai missä vika?

Joo, sama homma täällä, tosin minä tykään kyllä tehdä "ravintola ruokaa" eli vähän muka erikoisempia ruokia niin mies kaipaa vaan makaroonilooraa niin sanotusti :D
Kysyin kerran että eikö ruoka kelpaa sitten niin sanoi että kelpaa, mutta kun välttäis vähempikin ettei minun tarvis niin paljon nyhjätä sen ruuanlaiton kimpussa.
Sanoin että vaan tykkään nyhrätä niin jos vain maistuu niin ei kun ääntä kohden.

Yhteistyössä