Mieheni terskaa ei näy..

  • Viestiketjun aloittaja "pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti
"pettynyt"
koska se on kokonaa esinahkan peitossa. (mies 20v)
Esinahka on niin kireä että esinahkaa kun vetää taaksepäin ni matka tyssähtää peniksen päähän,virtsarakon kohtaan.
Ei se tosin ole seksi elämäämme haitannut ja mies saa välillä liiankin nopeasti, mutta en ole kehtannut maitina/kysyä asiasta.

Voisiko se siintä iän myätä vielä muuttua, ... sillä ei hänellä ole sienen muotosta terskaa,(vaikka pieni sellainen tuntuukin) vaan penis on tönkkö suora joka puolelta.
 
Virstarakko on syvällä mahan sisällä eikä kellään esinahka voi paeta sinne saakka. Jos ajatellaan että tavallinen penis on erektiossa noin 14 senttiä (tilastollisesti, ei palstalla) niin terskaa siitä on noin 3 senttiä. Sen taaemmas esinahkan ei kuulu mennä.
 
"vieras"
käytössähän se nahka venyy...mulla kans miehelle kireä esinahka ( 40v) ja alkuajoista vajaa 10 vuotta sitten on jo suuri ero nahan venymiseen. Alussa näkyi just ja just vaan se reikä päästä, mut kyllä se jo nyt kokonaan ulos tulee, vaikkakin hieman on kireä. Mut seksiinhän se ei vaikuta mitään.
 
täällä kans
Mun miehellä sama "ongelma", tosin eipä sen esinahkaa oo mitenkään venytelty käytössä, tuntuu kuulemma todella ilkeältä. En tiedä onko tuosta haittaa sit jotenkin elämässä? Seksielämään kun ei vaikuta..
 
[QUOTE="vieras";23855793]Siis eikö nuo yleensä käydä korjauttamassa lekurilla, vai olenko käsittänyt väärin?[/QUOTE]

No tottakai kaikki järkevät miehet menevät lääkäriin jos terskaa ei saa paljaaksi.
 
hemulin vaimo
No tottakai kaikki järkevät miehet menevät lääkäriin jos terskaa ei saa paljaaksi.
mun mies kävi ja toimenpide oli tosi yksinkertainen ja kivuton..
paikallispuudutuksessa oli nipsaistu muutamasta kohti kiinnike pois ja nyt esinahan saa vedettyä taakse ilman hirmuista kipua ja tuskaa.. :)

mies tuolta nyökkäileem, että ehdottomasti lääkäriin vaan, vaikka kuinka nololle ajatus tuntuukin! :)
 
"vieras"
mun miehellä sama ongelma tuossa iässä, ei saanut vedettyä erektiossa esinahkaa terskan yli. tai jos veti, jäi jumiin ja oli kivulias. ympärileikkaus tehtiin yleisanestesiassa ja ollaan molemmat tosi tyytyväisiä nykyään! :)
 
"mies"
Tottakai esinahka kuuluu saada vedettyä terskan taakse. Päivittäinen hygieniakin sitä vaatii. Tiukka esinahka on mm. yleisin balaniitin aiheuttaja ja kyseinen tulehdus arpeuttaa ja kiristää esinahkaa entisestään. Yleisin hoitotoimenpide on ympärileikkaus. Jos talous sallii, niin yksityisellä sektorilla se voidaan suorittaa laser-tekniikalla, joka on mutkattomampi.
 
"mies"
Tottakai esinahka kuuluu saada vedettyä terskan taakse. Päivittäinen hygieniakin sitä vaatii. Tiukka esinahka on mm. yleisin balaniitin aiheuttaja ja kyseinen tulehdus arpeuttaa ja kiristää esinahkaa entisestään. Yleisin hoitotoimenpide on ympärileikkaus. Jos talous sallii, niin yksityisellä sektorilla se voidaan suorittaa laser-tekniikalla, joka on mutkattomampi.
 
"vieras"
voiko ahdasta esinahkaa kirurgisesti löysentää vain vähän, siis niin ettei tule ympärileikkausta?

pliis kertokaa! tämä stressaa mua jo nyt kun pojalla näyttää olevan kireä, ei 6-vuotiaana tosiaan mee yhtään taakse.
 
[QUOTE="vieras";23856229]voiko ahdasta esinahkaa kirurgisesti löysentää vain vähän, siis niin ettei tule ympärileikkausta?

pliis kertokaa! tämä stressaa mua jo nyt kun pojalla näyttää olevan kireä, ei 6-vuotiaana tosiaan mee yhtään taakse.[/QUOTE]
No voi. Ja ei suomessa tehdä mitään kulttuurillista täydellistä ympärileikkauksta. Ympärileikkauksiakin on montaa sorttia ja terveydellisistä syistä tehdään kaikista pienin. Ei sitä esinahkaa leikata lähellekään kokonaan pois ja eise terska ole 24/7 paljaana tuollaisen leikkauksen jälkeen, vaan se kelaantuu kyllä nahan alle.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
[QUOTE="vieras";23856229]voiko ahdasta esinahkaa kirurgisesti löysentää vain vähän, siis niin ettei tule ympärileikkausta?

pliis kertokaa! tämä stressaa mua jo nyt kun pojalla näyttää olevan kireä, ei 6-vuotiaana tosiaan mee yhtään taakse.[/QUOTE]

Meidän pojalla oli sama tilanne, lääkäri katsoi ja leikattiin, sellainen ympärileikkauksen tapainen toimenpide, paikallispuudutuksessa. Parani nopeasti.
 
leikattuhemmo
Itselläni oli kireä mutta sai vaivoin vedettyä yli...mutta vuosien venyttely aiheutti lopulta vähän kerrallaan lisää arpikudosta joka taas lisäsi tiukkuutta....no sitten päälle 30senä leikkaukseen...
seksistä menettää paljon jos terska ei yhdynnässä paljastu kunnolla.
kävin yksityisellä lääkäriasemalla,...vakuutus maksoi.
Aamulla sisään nukutus ja leikkaus, illaksi kotiin.
Varsinaisia kipuja ei ollut....haava parani kuukaudessa sekstailu kuntoon.
2-4 viikkoa leikkauksen jälkeen terska on tosi herkkä koska on tottunut olemaan suojassa ja sitten kosketus housuihin tuntuu...mutta siihen tottuu parissa viikossa.
Ja sen jälkeen elämä onkin varsin paljon mukavampaa....aina puhdas, ei vaadi pesua...naisetkin on kehuneet leikattua mallia. Kestävyyskin paranee.
Voin suositella leikkausta!!!
 
"Samuli"
Myös itselläni oli aikuisiällä tulehduksen takia ahtaaksi mennyt esinahka. Hoitui varsin vaivattomasti ympärileikkauksella. Toki leikkaus oli leikkaus. Totuttelussa meni noin vuoden verran ennen kuin alkoi unohtaa koko asian.
 
vierailija
voiko ahdasta esinahkaa kirurgisesti löysentää vain vähän, siis niin ettei tule ympärileikkausta?

pliis kertokaa! tämä stressaa mua jo nyt kun pojalla näyttää olevan kireä, ei 6-vuotiaana tosiaan mee yhtään taakse.
Minulle tehtiin aikuisiällä sellainen puolittainen ympärileikkaus. Eli esinahkaa jätettiin. Kireän esinahan kanssa oli todella noloa mennä ekaa kertaa lääkäriin. Siitä asiat kuitenkin lähti liikkeelle ja leikkaus oli helppo. Pääsin eroon kivusta erektion aikana (jonka siis aiheutti liian tiukka esinahka) ja sain mm. normaalin seksielämän, jota ennen leikkausta ei ollut. Suosittelen.
 
vierailija
Minulle tehtiin aikuisiällä sellainen puolittainen ympärileikkaus. Eli esinahkaa jätettiin. Kireän esinahan kanssa oli todella noloa mennä ekaa kertaa lääkäriin. Siitä asiat kuitenkin lähti liikkeelle ja leikkaus oli helppo. Pääsin eroon kivusta erektion aikana (jonka siis aiheutti liian tiukka esinahka) ja sain mm. normaalin seksielämän, jota ennen leikkausta ei ollut. Suosittelen.
Taidat olla niitä homomiehiä, heillä on tarkkaa, kun sinne peräsuoleen tuupataan.
 
vierailija
Myös itselläni oli aikuisiällä tulehduksen takia ahtaaksi mennyt esinahka. Hoitui varsin vaivattomasti ympärileikkauksella. Toki leikkaus oli leikkaus. Totuttelussa meni noin vuoden verran ennen kuin alkoi unohtaa koko asian.
Esinahka voi olla kiinni terskassa ja sen takia ei aukea terskan yli, muisitan hyvin miten esinahassa oli pieni aukko ehkä kuusimilliä, olin vähän toisella kymmenellä, kun penis alkoi herkästi seisomaan esinahka oli tiukasti hupussa, jonkin ajan kuluttua esinahassa aukko alkoi vähitellen tulla isommaksi, vedin esinahkaa taaksepäin, mutta ei se auennut aikaamyöten terska alkoi tulla enemmän näkyviin. Esinahka oli melkein terskan yli toiselta reunalta auki. Saunassa sai olla toisten katseilta pois ja aloin voimakkaasti vetää esinahkaa aukipäin en osaa sanoa miten pitkään meni pelkäsin ettei vain mistään repeä samaan aikaan aloin kokemaan voimakkaan suorastaan huumaavan hyvänolon tunteen mikä osittain laitoi tiukemmin vetämään esinahkaa aukipäin, tunne oli huumaavan ihana jota en ollut koskaan tuntenut, en osaa arvioida miten kauan tilanne oli päällä, kun koin , että tuntui kuin räjähtäisin tai olisi tykillä ammuttu, kun peniksestä alkoi jaksottain voimakkaasti lentään vaalea neste saunan puoleenväliin asti mikä tuntui tosi ihanan fantastiselta siinä samassa menin jonkinlaiseen pökkiin jota kesti jonkin aikaa, siitä toivuttuani ymmärsin tämä oli ensimmäinen tietoinen siemensyksykokemus josta en ollut paljonkaan perillä, tämä tapahtui vetäessäni esinahkaa auki. Tämän jälkeen esinahka aukeni erektiossa pitkälle terskan reunavallin yli, esinahka oli vielä pitkään ahdas kun veti terskan yli, mutta liukui kuitenkin melko helposti, tämä sai aikaan voimakkaan seksuaalisen heräämisen mitä en ollut aijemmin kokenut, seuraavalla saunareisulla ajattelin laitta uusiksi kokemani, mutta ei tapahtunut mitään samalla muistin miten eräällä leirillä pojat masturpoi tein muutaman masturpointi liikkeen ja samalla sain toisen siemensyöksyn. Tämän jälkeen aloin harrastamaan aktiivisesti masturpointia, tämä tapatui ollessani vähän alle kolmetoista vuotta. Olen tästä kertonut jollain toisella palstalla jokus . Ensimmäisen kerran sain panna pimppiä olessani kaksikymmentä yksi vuotias.
 

Yhteistyössä