Mieheni teki ekaa kertaa elämässään ruokaa

day
Joku suuri ero vain tuntuu olevan reilu parikymppisissä naisissa ja miehissä ainakin minun lähipiirissäni. Itselleni täysin uskomatonta että sen ikäinen mies käy vielä poismuuttaneenakin syömässä mamman luona, mamma pesee pyykit ja mamma ostaa vielä uudet kalsaritkin. Mutta voi olla että tämä mies oli tosiaan poikkeus enkä luovuta uskoani miehiin. :D

"eeee"
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23434250:
selvis sekin miksi molemmilla meni maha sekaisin: laktoosi-intoleranssai, mies oli ostanu tavallista kermaa ja tavallista maitoa, ja lykänny niitä siihen laatikkoon :D Kiva! Kermaa laittoi makaronilaatikkoon, kun ajatteli siitä tulevan liian litkua :LOL: Eli maitoa oli kuulemma 5dl ja kermaa 5dl... Ja voi niitä vatskipuja!
Siis sekä sulla että miehellä on laktoosi-intoleranssi, mutta mies osti silti tavallista kermaa ja maitoa? Oliko tää miehen elämän eka kauppareissukin???

[QUOTE="eeee";23434370]Siis sekä sulla että miehellä on laktoosi-intoleranssi, mutta mies osti silti tavallista kermaa ja maitoa? Oliko tää miehen elämän eka kauppareissukin???[/QUOTE]

ei se koskaan juo maitoa, joten eitajua sen ostamisestakaan hölkäsenpöläystäkään... Itse juon laktoositonta, mutta eihän mies sitä ole pannut merkille...

"nih"
Ihan ot, mutta hurjalta kuulstaa sun mies. Eikö sulla oo sellanen olo, että joudut holhoamaan sitä? Jos se ei osaa tehdä ruokaa eikä käydä kaupassa... Pakko sanoa, että itse en kyllä mitenkään voisi asua miehen kanssa, joka ei osaisi huolehtia itsestään... Mä mikskään äidiksi halua sille miehelle.

Mutta ap:lle: hienoa että teki ruokaa ja vielä oma-aloitteisesti! Noiden vatsakipujen jälkeen varmaan muistaa toivottavasti jatkossa sen laktoosittomankin vaihtoehdon...

[QUOTE="nih";23434442]Ihan ot, mutta hurjalta kuulstaa sun mies. Eikö sulla oo sellanen olo, että joudut holhoamaan sitä? Jos se ei osaa tehdä ruokaa eikä käydä kaupassa... Pakko sanoa, että itse en kyllä mitenkään voisi asua miehen kanssa, joka ei osaisi huolehtia itsestään... Mä mikskään äidiksi halua sille miehelle.

Mutta ap:lle: hienoa että teki ruokaa ja vielä oma-aloitteisesti! Noiden vatsakipujen jälkeen varmaan muistaa toivottavasti jatkossa sen laktoosittomankin vaihtoehdon...[/QUOTE]

Kyllä se välillä on avutonta, kun toinen ei osaa kaupasta ostaa mitään, ilman että kirjoitan hyvinkin yksityiskohtaisen kauppalistan. Ja kyllä, mä olen ollut jo pitkään todella lopussa ton miehen kanssa, mutta olen vaan silti yrittänyt ja yrittänyt. Mutta hyvin tyytyväinen olen, että mies vihdoin yrittää- eihän sitä ole odoteltu kun vasta yli 7-vuotta :D

"vieras"
Voi pyhäjysäys! Kaikenlaisia sitä onkin. Kyl munkin mies on kotona äitin helmoissa kasvanut. Kotitilallaan kun töissä on, mutta silti onnistuu kaupassa käynti, ruuan laitto, siivoominen jne... vaikka senkin äiti on sitä mieltä, et eihän meijän pojan tarvihe siivota tahi laittaa ruokaa, kun se on naisen tehtävä. Onneksi poikansa on ihana ajatteleva ihminen, joka nyt viikollakin oli meillä siivonnut mun töissä ollessa, kun oli käynyt nuohooja ja jättänyt aikamoisen siivon jälkeensä.
En vois kyl asua tommosen miehen kans joka ei osaa ees kaupasta tuua oikeenlaista maitoa!

oih :)

saanko nyt tulla kehumaan vai onko se vallan paskamaista tässä yhteydessä, kun minun7v poika teki eilen meille jauhelihakastikkeen ja keitti perunat.koko perheelle.vain kuuman keitinveden lirutukseen tarvitsi apua.
oon ylpee :D

"vieras"
[QUOTE="femakko";23430896]Missä ihmeessä sun miehes on aikasemmin syönyt? Koko elämänsä? Äidin helmoissa, sun ruokia ja ravintolassa. Kyllä mua ihmetyttää, miten sä jaksat katella tollasta?

Mulle tulis tollasesta miehestä mieleen sellanen työkyvytön vässykkä. Tosin jos nyt kiinnostusta on alkanut löytymään niin siitähän voi vielä tulla vaikka kuinka hyvä martta.[/QUOTE]

Heh:D
Mä kun erosin exästä niin soitteli mun perään että kuinka pyykinpesukone toimii.
En lähtiessäni muistanut ohjeistaa jokaisen kodinkoneen toimivuutta:D

Yhteistyössä