Mieheni osaa olla ärsyttävä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pumpuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pumpuli

Vieras
Koko eilisen päivän kärtynnyt ja mörröttänyt. Ei muka ole mikään hätänä kun olen kysynyt. Tänään lähti ovet paukkuen töihin ja jätti aamupalan pöytään kun huomautin hänelle siitä kun joi lapsen laktoosittoman maitopurkin tyhjäksi.
Itse olin eilen siskoni kanssa kaupungilla neljä tuntia, joten en tiedä möksähtikö siitä. Ärsyttää vaan kun harvoin pääsen itsekseni johonkin niin sitten mökötetään eikä edes viitsi antaa lapselle päivällistä vaan oottaa että tulen kotiin.

Kysynpä heti kun tulee töistä jos vielä on pahalla päällä. Teki mieli jättää se syömätön aamupala tuohon pöydälle, kun muutenkin kyllästyttää siivota ukon jälkiä. Eilen just pesin pyykkiä ja viikkasin kuivat, syötin lapselle iltapalan ja korjasin lelut lattialta. Kysyin sitten mieheltä että voisko se tyhjentää tiskikoneen ja täyttää sitä, oottelin sitten aikani ja mies sanoo että hän menee nukkumaan. Painu makkariin ja mie sitten jouduin kuiten senki tekemään. Välillä tulee mietittyä että missä mielenhäiriössä sitä on naimisiinkin menty?

Yhteistyössä