Mieheni on treffeillä kuuman mimmin kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katkera mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

katkera mamma

Vieras
Tapasivat pari vuotta sitten, kun mieheni oli "poikien reissussa" kavereidensa kanssa. Törmäsivät tyttöporukkaan, jonka kanssa bailasivat pari päivää. Itse odotin viimeisilläni kuopustamme.

Jatkoivat sitten yhteydenpitoa fb:ssä ja nyt tämä mimmi sitten tupsahti Suomeen jonkun produktion myötä (esiintyminen Helsingissä). Kuvista päätellen kyseessä on erittäin hyvännäköinen nainen.

Mieheni mielestä siinä ei ole mitään kummallista, että hän meni tätä tyttöä tapaamaan. Mä paistun katkeruudesta.

Eikö mies ja nainen voi tavata ihan kaveruuden merkeissä?

No niinhän tuo mieheni väittää. Hänen mielestään on luonnollista, että jos tämä nainen saapuu Helsinkiin ja tuntee Suomesta, hän ottaa mieheeni yhteyttä. Ja tällä verukkeella nyt ovat treffeillä.

En voi sille mitään, että harmittaa ihan älyttömästi. Harmittais vähemmän, jos kyseessä olis joku ruma + tyhmä.

Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen kirjoittaja;22144734:
No niinhän tuo mieheni väittää. Hänen mielestään on luonnollista, että jos tämä nainen saapuu Helsinkiin ja tuntee Suomesta, hän ottaa mieheeni yhteyttä. Ja tällä verukkeella nyt ovat treffeillä.

En voi sille mitään, että harmittaa ihan älyttömästi. Harmittais vähemmän, jos kyseessä olis joku ruma + tyhmä.

No tollaset kaveruudet taitaa kyllä usein olla sellaisia, ettei miehes olis sit kokenu velvollisuudeksen mennä tapaamaan tuota naista, jos ois ollu ruma ja tyhmä.

Miksi käytät heti sanaa "treffeillä", mielestäni siihen liittyy seksuaalinen mielikuva, eikä sinulla ole varmuutta onko heidän välillään mitään seksuaalista vai onko se vain kavereiden keskinen tapaaminen? Eikö mies voi olla hyvännäköisen naisen kaveri vaan heti mitää olla seksuaalista sähköä välillä?

No jos mun mieheni olisi vastaavassa tilanteessa, saisi kutsua sen naisen meille kotiin kylään tai itse menisin "treffipaikalle" myös ja esittelisin itseni naiselle, sitten voisin jättää heidät vähäksi aikaa jutustelemaan rauhassa. Mutta muuten en hyvällä katsoisi, että mies lähtee jotain entistä helluaan tapailemaan.

Miksei se nainen voinut muka tulla vaikka kahville teille? tai siis... No, mä en tykkäisi, että mies tapailisi naista, jota minä en ole tavannut.

No mä ehdotin sitä, mut se olis ollu vähän levotonta, on lasten nukkumaanmenoaika ja kaikkea. Ja kun mä en tosiaan oo nähnyt koko naista. Kyllä mä miehelleni ihan luvan annoin mennä moikkaamaan tätä naista, mutta jotenkin harmittaa silti. Mustasukkaisuus on pahin mahdollinen tunne.

Miksi käytät heti sanaa "treffeillä", mielestäni siihen liittyy seksuaalinen mielikuva, eikä sinulla ole varmuutta onko heidän välillään mitään seksuaalista vai onko se vain kavereiden keskinen tapaaminen? Eikö mies voi olla hyvännäköisen naisen kaveri vaan heti mitää olla seksuaalista sähköä välillä?

No miksi niitä sitten kutsutaan, kun mies ja nainen syövät yhdessä illallista? Sellainen lisätieto asiaan, että mieheni kertoi heti taannoisen reissun jälkeen, että tämä nainen oli ilmeisesti osoittanut jotain mielenkiintoa miestäni kohtaan silloin (oli silloin sinkku).

Lähti alla oleva viesti väärällä nikillä, tämän kirjoitti alkuperäinen kirjoittaja.

Alkuperäinen kirjoittaja alö;22144761:
No mä ehdotin sitä, mut se olis ollu vähän levotonta, on lasten nukkumaanmenoaika ja kaikkea. Ja kun mä en tosiaan oo nähnyt koko naista. Kyllä mä miehelleni ihan luvan annoin mennä moikkaamaan tätä naista, mutta jotenkin harmittaa silti. Mustasukkaisuus on pahin mahdollinen tunne.

Tätä minäkin mietin. Jotenkin minusta ihan ihmeellinen odotus, aivan kun ei luottettaisi toiseen ollenkaan.

No kyllä mä siihen luotan, että mieheni ei hänen kanssaan mitään tee, olisihan hän voinut vaikka valehdella menevänsä tapaamaan jotain miespuolista kaveriaan, jos hänellä olisi ollut jotain vääriä aikeita.

Mut eihän ihminen tunteilleen mitään voi. Tämä nainen on ollut kiinnostunut miehestäni ja juuri nyt minulla ja miehelläni on mennyt vähän huonosti, joten pelkään, että hän vain aidosti on kiinnostunut tästä naisesta. Se on paljon pelottavampi ajatus kuin joku yhden illan hairahdus.

No mutta sitten ei todellakaan kannata tulla palstalle sitä murehtimaan, täällä kun on paljon ihmisiä, jotka laskevat jo vieraan sukupuolen katsomisenkin pettämiseksi! Luota mieheesi, mustasukkaisuus on normaali tunne, mutta yritä selvitä siitä. Miehesi on ollut rehellinen, hän tosiaan olisi voinut valehdellakin!

No mutta sitten ei todellakaan kannata tulla palstalle sitä murehtimaan, täällä kun on paljon ihmisiä, jotka laskevat jo vieraan sukupuolen katsomisenkin pettämiseksi! Luota mieheesi, mustasukkaisuus on normaali tunne, mutta yritä selvitä siitä. Miehesi on ollut rehellinen, hän tosiaan olisi voinut valehdellakin!

Mä oon jotenkin tosi tosi epävarma juuri tästä naisesta, vaikka hän asuu ja opiskelee Saksassa, ettei sikäli pitäisi olla mitään todellista uhkaa. Mustasukkaisuus on todella näivettävä tunne. Ja taustalla tosiaan myös epävarmuutta suhteemme nykyisestä tilasta. Kiitos tsempistä. :)

Aika vainoharhaista kuvitella, että nainen ja mies ei voisi oikeasti olla vain kavereita. Kaverin tapaamisessa ei tosiaankaan ole mitään kummallista.

Täss on kaksi asiaa, jonka takia olen vainoharhainen: tämä nainen on todella hyvännäköinen, enkä ole itse tavannut häntä. Toisekseen, miehelläni ja minulla on mennyt jo jonkin aikaa vähän huonommin.

Yritän kestää harhojeni kanssa.

Ulkomailla asuva ulkomaalainen nainen, tavanneet 2v sitten -> kyllä saa erikoinen nainen olla, jos kuvittelee tapaamisesta mitään tapaamista enempää. Varsinkin, jos sun mies on kertonut olevansa perheellinen.

Hassuahan se olis, jos tyyppi kerran tulee Suomeen ja Helsinkiin ja kuitenkin on fb tuttu miehesi kanssa, eikä tapaisi tätä ollenkaan.

Mutta miehesi olisi kyllä mahdollisesti voinut ehdottaa jotain muuta tapaamismuotoa kuin illallista.

Hei olkaa nyt realisteja. ap:n mies oli äijäporukalla liikenteessä, törmäsivät sopivaan tyttöporukkaan ja juhlivat ja viettivät aikaa yhdessä (joooo, varmaan ihan kavereina vaan., niinhän noilla miesten reissuilla on tapana, ja työttöjen rissuilla kans).
Nyt sieltä yksi porukan nainen sitten tulee Suomeen ja ap:n miehen on päästävä häntä tapaamaan. Jos kerran mies- ja naisporukat olivat ihan tasavertaisia kavereita kaikki, niin miksei kukaan miehen kavereista halua mennä mukaan tapaamaan tuota naista? Miksi nainen haluaa tavata juuri ap:n miehenP? Ai niin joo, siksi kun on kiinnostunut tästä (uskooko joku vielä ettei yhtään mitään ole tapahtunut heidän välillään?).
Äijäreissun aikoihin ap oli viimeisillään raskaana, eipä estänyt miestä tutustumasta tähän naiseen. Nyt omassa liitossa mnenee miehelläkin huonosti ja kaunista naista on päästävä tapaamaan. Vaimo ei jostain syystä voi tähän tapaamiseen osallistua, eivät myöskään muut kaverit ilmeisesti.
1+1=.......

Yhteistyössä