Mieheni on täydellisen sivistymätön, jonka toki olen ymmärtänyt ennenkin, mutta siltl

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joop
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joop

Vieras
mietin viime yönä taksijonossa, että kuppini alkaa olla täysi hänen suhteensa.

Mies oli 1) juonut muutaman liikaa, mokellus sen mukasta
2) puhui ulkkiksista taksijonossa, jossa puolet oli maahanmuuttajataustaisia
3) teki ns.panoliikkeitä takanani taksijonossa

Avauduin nyt aamulla ja pyysin miettimään miten täydellinen moukkamaisuus oikein loisti hänestä, puheista, teoista, aivan kaikesta...

Vakka kantensa valitsee, mutta en tiedä mitä tässä voisi enää tehdä - en edes kuvittele voivani muuttaa häntä - miten voisin, kun hän itsekään ei voi??

Mäkin oon "entisessä elämässä" joutunut häpeämään jatkuvasti toista osapuolta. Nyt oon ollut tämänhetkisen kanssa 9v ja ei ole tarvinnut hävetä.
Nyt on helppo sanoa, mut tollasta en kattois enää päivääkään.
Jaksamista sulle, mihin sitten päädytkään.

[QUOTE="huoh";21910650]Tuollainen miestyyppi on myös usein pettäjätyypin perusprofiili.[/QUOTE]

No ei kai moukkamaisuus ole sama asia kuin petollisuus?
Juttele vähän sen miehesi kanssa. Huomaako hän itse edes, että käytöstä vois ehkä vähän parantaa.

*halaus*

Onks teillä lapsia?
Mulla oli saman tyylinen mut pistin "kasvamaan" (kalastusvertaus) : /

Aattelin et mieluummin yksin kun huonon kaverin kanssa.

Mut sun päätös mitä teet tietty. Tosiasia on et harvat muuttuu, jos ylipäätään ees kukaan muuttuu - voit miettii josko nää on sellasia juttuja joita viittiit kattella esim seuraavat 10-20 vuotta tai enemmän.

[QUOTE="huoh";21910650]Tuollainen miestyyppi on myös usein pettäjätyypin perusprofiili.[/QUOTE]

Helppo uskoa tuokin. Tekee mitä lystää ja toisten huomioonottaminen toisinaan on nollassa, on sellainen alkuihminen monellakin tapaa - aika vastuullisessa työssä on kuitenkin ja asiakaspalvelussa, ihmettelen miten selviää??

*halaus*

Onks teillä lapsia?
Mulla oli saman tyylinen mut pistin "kasvamaan" (kalastusvertaus) : /

Aattelin et mieluummin yksin kun huonon kaverin kanssa.

Mut sun päätös mitä teet tietty. Tosiasia on et harvat muuttuu, jos ylipäätään ees kukaan muuttuu - voit miettii josko nää on sellasia juttuja joita viittiit kattella esim seuraavat 10-20 vuotta tai enemmän.

On lapsia ja kysyinkin mieheltä, että haluaisitko lastesi olevan pihalla huutelemassa "ulkkiksia"?? Ei kuulemma halua.

Yhteistyössä