Pakko äkkiä kirjoittaa salaa tänne,mies kun ei voi sietää,että täällä pyörin ja lueskelen ja yritän saada vertaistukea kaikkeen äitiyteen ym.liittyvään.Meillä on reilu puolitoistavuotias lapsi ja hän ei voi sietää lapsen kiukuttelua.Lapsella on nyt joku esiuhma ja haluaa varsinkin äidilleen kiukutella.Eilen mies sitten tokaisi,että meidän lapsi on sairas,että ei kenenkään lapsi tollalailla huuda .Tosiasiassa meillä on aivan normaali pikkuneiti,joka on aivan ihana ja aurinkoinen.Lapsi kun syntyi,niin hänellä oli koliikkia ensimmäiset 3kk.Minä sitten istuin illat makkarissa,kun mies halusi katsoa tv:tä ja hän vaan joka ilta hoki ettei kestä tätä.Koliikin jälkeen lapsi nukkui yönsä huonosti ja öisin lapsi huusi ja mies mäkätti vieressä,mutta ei tehnyt elettäkään,jotta olisimme esim.unikoulun avulla saaneet yöt rauhallisimmiksi.Hän vaan hoki,kuinka hönen täytyy saada nukkua,kun Hän käy töissä,minusta ja lapsesta viis.Koko äitiysloman ajan hoidin aamusta iltaan yksin vauvaa,kun mies kävi töissä ja aloitti iltalukoin samaan aikaan kun lapsi syntyi.Ja vapaapäivinä hänen piti päästä vielä harrastamaan.Ja valitti minulle kun olin väsynyt,että olen tyytymätön,että minunhan pitäisi nauttia,kun saan olla kotona 4 seinän sisällä \|O \|O \|O .Podin vielä synnytyksen jälkeistä masennusta,mutta hän vaan hoki,että hänkin on masentunut.Nyt olen palannut työelämään,mutta kuulemma työaikani ovat ihan hanurista,koska nyt hän joutuu olemaan sidoksissa liikaa lapsen päivähoitoon vientiin aj hakuun.Tosiasiassa joka päivä joko vien tain haen,eli puolilksi menee mieheni kanssa.Mies on tyytymätön työnkuvaani,minun pitäisi hänen mielestään olla vaativimmissa tehtävissä,jotta palkkani sitten näyttäisi paremmalta :/ .Häntä inhotta viedä lastamme minun äitini luo,koska hän asuu vuokralla :/ .Vuokralla-asujat kun ovat vähän luuserisakkia hänen mielestään.Hu tätä litaniaa voisi jatkaa loputtomiin,piti vaan päästää höyryjä ulos,mutta alan olla kohta pian aika epätoivoinen,tuntuu kuin minulla olisi kuristuspanta kaulassa.Eli suomeksi hän henkisesti osaa latistaa minua,mutta ei sitä itse tajua.Onneksi en lannistu,vaan päinvastoin olen tullut vahvemmaksi ja tiedän,että pärjäisin ihan hyvin ilman miehen mäkätystä.Kiitos jos luit!