Mieheni on saamaton nahjus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nalkuttava akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nalkuttava akka

Vieras
Ei tee mitään kotitöitä, ei hoida lapsia.

Töissä käy sentään. Yöllä kukkuu ja viettää omaa aikaa "kun on niin ihanan hiljaista kun lapset nukkuu", menee nukkumaan aamuyöstä ja töistä tultuaan menee nukkumaan tai lojuu sohvalla siihen asti että lapset menevät nukkumaan jonka jälkeen nousee jalkeille.

Meillä ei ole yhteistä aikaa kuin lapsenvahti tilatessa, mies ei vietä lastensa kanssa aikaa (eivätkä lapsetkaan enää kysele). Minä hoidan lapset (3kpl alle kouluikäisiä), siivoukset, tiskit, pyykit, vaatehuollon, pikkuremontit, pihatyöt, polkupyörähuollot ja muut vastaavat. Yksin.

Jos jätän ruokaa laittamatta miehelle, hän tilaa pizzaa. Jos jätän hänen vaatteensa pesemättä, ei välitä vaan käyttää likaisia ja ostaa muutamat uudet kalsarit.

Onko muilla tällaista?

On täälläkin, tosin meillä ei lapsia vielä, esikoinen tulossa.
Lisäksi meillä on koira, jonka tietysti minä hoidan ja mies kuorii kermat päältä.
Tiedän näin käyvän myös lapsen kanssa, huoh...kuinka tyhmä akka sitä voikaan olla.

Niin tuttua.. Just kirjoitin avauksen "yksinhuoltajuus vai yhteishuoltajuus"..

Isä kyllä tykkää lapsestaan mutta ei silti ole hänen kanssaan. Ja tosiaan, tilaa kebabia jos en tee hälle ruokaa, ei pese itse pyykkejään jos minä en pese jne...

Ja näin oli myös 3 viikkoa sitten, kun olin vielä työelämässä.
Eikä ole mies mitään vauvalle ostanut, kaiken olen minä kustantanut ja äidiltäni saanut. Plääh.

Onneksi omani ei ole nahjus. Eli mulla ei ole tuollaista:)
Miehellä on lapsi, ei siis meidän yhteinen, joten kaikki mitä minä lapsenhoitoon osallistun on pois mieheltä, ja hän kiittää minua, kun vietän aikaa lapsen kanssa. Ja kodinhoitoon osallistutaan tasapuolisesti.

Miehen sukulaiset vain voivottelevat että "Kyllä sen X:n nyt pitäisi ryhdistäytyä" ja koittavat puhua järkeä, mutta ei sillä ole mieheen vaikutusta.
Mies tykkää lapsistaan, mutta ei ole niiden kanssa. Lapset eivät enää aikoihin ole edes kyselleet isää mukaan leikkipuistoon ja muihin rientoihin. Että kun ottaa päähän!

Tosiaan, kuinka tyhmä akka sitä voikaan olla..

Tollasia ne isät on sit ku akka painostaa tekeen pentua pennun perään. Ymmärrän hyvin miestäsi että nousee sit kun muksut nukkuu. Monen muunkin mies varmaan kiroo ku 3 muksua tappelee ja meteliä pitää kämpäs vaikka ei ääneen kehtaa sanoa.