Mieheni on lihonnut niin , että älöttää sen vartalo ja seksi ei maistu.

  • Viestiketjun aloittaja "Höh"
  • Ensimmäinen viesti
"Höh"
Olemme olleet yhdessä 16v ja sille tullut ainakin tuplat kiloja,,,painaa yli 100kg.Muuten mukava , mutta inhoan sen kaljamahaa ja lihavaa vartaloa, jopa niin, ettei seksi innosta.Inhottaa kun sen maha koskee aktin aikana jne.
Olenko nipo vai onko mulla oikeus kaivata sitä timmiä miesvartaloa tai edes normaalia?
 
"vieras"
Mä en olis edes huolinut miestä joka olisi saattanut lihoa (otin urheilijatyypin), eli muakin inhottaisi iso maha! Voisitteko jutella asiasta ja alkaa tehdä sille jotain? Ei sitä ihan lankku tarvii olla, mutta kunhan ei lölly.
 
"Höh"
[QUOTE="vieras";24806747]Mä en olis edes huolinut miestä joka olisi saattanut lihoa (otin urheilijatyypin), eli muakin inhottaisi iso maha! Voisitteko jutella asiasta ja alkaa tehdä sille jotain? Ei sitä ihan lankku tarvii olla, mutta kunhan ei lölly.[/QUOTE]

Mistäs sitä tietää miten mies vuosien saatossa voi muuttua?
Olen yrittäny puhua asiasta.
Olen ajatellut että itse hiffaisi oman lihavuutensa.
Olen yrittänyt saada lenkille mukaan- innostuu,mutta into lajia kohtaa kestää jokusen viikon ja sitten sohva kutsuu.
Joskus jopa mietin eroa...aika hullua...
 
"meeri"
Mä taas kannatan nimiomaan räväyttämistä suoraan ja varsinkin et mietit eroakin sen läskejen takia...joko alkaa laihduttaa tai eroatte....mä ainakin haluaisin tietää suoraan mieheltä jos mun läskit häirittee ja seksi vastemielistä,kun on tapaamiseen jälkeen tullu kiloja yli 10...
 
asetu asemaan
No kannustamalla mielummin. Itse olen meistä se lihonnut osapuoli ja kyllä positiivinen kannustus parhaiten puree.
Meillä ei ainakaan miehen tarttis jättää minua, sanois vaan että inhotan niin jättäisin ennenkuin ehtis kissaa sanoa. Ja ei kyll' ikinä sanoisi vaan kehuu ja kannustaa.
 
asetu asemaan
[QUOTE="meeri";24806806]Mä taas kannatan nimiomaan räväyttämistä suoraan ja varsinkin et mietit eroakin sen läskejen takia...joko alkaa laihduttaa tai eroatte....mä ainakin haluaisin tietää suoraan mieheltä jos mun läskit häirittee ja seksi vastemielistä,kun on tapaamiseen jälkeen tullu kiloja yli 10...[/QUOTE]

Ja mulla on tullut 36kg. Ja mies sanoo etten ole HÄNELLE ylipainoinen. Jos sanoisi että en kelpaa, sais lähteä saman tien, nyt yritän tuolla kannustuksella laihduttaa, nimenomaan mieheni iloksi-
 
"mä"
[QUOTE="meeri";24806806]Mä taas kannatan nimiomaan räväyttämistä suoraan ja varsinkin et mietit eroakin sen läskejen takia...joko alkaa laihduttaa tai eroatte....mä ainakin haluaisin tietää suoraan mieheltä jos mun läskit häirittee ja seksi vastemielistä,kun on tapaamiseen jälkeen tullu kiloja yli 10...[/QUOTE]
Tämä neuvo kannattaa sitten palstamammojenkin muistaa. Teidän miehillä on aivan sama oikeus sanoa teille suoraan, että takalisto on levinnyt, jenkkakahvat roikkuu, eikä peli keuli teidän vuoksi.

Osalle inhimillisyys parisuhteessa on ilmeisesti mahdottomuus.
 
"Höh"
[QUOTE="kultakutri";24806791]Voit aina ehdottaa yhteistä harrastusta!

Mikä kuulostaa sopivammalta:

Vuorikiipeily
Tennis
Jääkiekko/ Jalkapallo
Uinti
Agility ( miehelle remmi kaulaan ja menoksi )[/QUOTE]

Ollaan kokeiltu yhteisesti
tennistä, juoksua, sauvakävelyä, uintia....hän on kokeilliut kamujen kanssa golfia, kössiä jne.Mutta intoa on sen 2-4vkoa sitten katoaa. Kai kun on pohjakunnossa , ei tunnu mielekkäälle.

Hassuinta tässä on se, että meidän kaikki lapset harrastaa kilpaurheilua 4-6krt/vko ja minä käyn salilla 2krt/vko, juoksen pari kertaa viikossa...
 
[QUOTE="Höh";24806837]Ollaan kokeiltu yhteisesti
tennistä, juoksua, sauvakävelyä, uintia....hän on kokeilliut kamujen kanssa golfia, kössiä jne.Mutta intoa on sen 2-4vkoa sitten katoaa. Kai kun on pohjakunnossa , ei tunnu mielekkäälle.

Hassuinta tässä on se, että meidän kaikki lapset harrastaa kilpaurheilua 4-6krt/vko ja minä käyn salilla 2krt/vko, juoksen pari kertaa viikossa...[/QUOTE]

Miehellä voi olla masennusta!!!!!
 
"Minea"
[QUOTE="meeri";24806806]Mä taas kannatan nimiomaan räväyttämistä suoraan ja varsinkin et mietit eroakin sen läskejen takia...joko alkaa laihduttaa tai eroatte....mä ainakin haluaisin tietää suoraan mieheltä jos mun läskit häirittee ja seksi vastemielistä,kun on tapaamiseen jälkeen tullu kiloja yli 10...[/QUOTE]

Tää on totta,koska epäilen että teillä on oikeesti elämän arvot erit, jos toinen syö/juo itsensä palloksi ja toinen ei. Luultavasti käytätte aikannekin eri asioihin..Viimeinen niitti voi olla tuo lihavuuss, koska se näkyy.
 
Inne
Minä jätin mieheni kun alkoi kitata kaljaa, ei liikkunut ja söi mitä sattuun- tästä johtuen lihosi muodottomaksi, alkoi piereskellä, kaapimaan muniaan ja elämäntavat oli kaikkea muuta kuin tervelliset. Katsoi tuota vaihetta pari vuotta ja päätin etten voi elää miehen kanssa josta ei ole minulle lenkkiseuraa,teatteriseuraa, keskusteluseuraa, jonka kanssa en halunnut mihinkään, eikä se itse halunnut mihinkään-viihtyi oluen ja tv;n ääressä. Isänä antoi ihme kuvan miehestä;kotiin tullessa avasi oluen jos toisen ja kolmanne...istui netissä ja katsoi tv;tä,siinä oli sen näkemys yhteiselosta perheen kera. Rahaa ei ollut lomiin,uimaan tai muuallekkaan, mutta joka hemmetin päivä rahaa olii 5-6 tölkkiin olutta tai 2 punaviiniplon.
 
Minä jätin mieheni kun alkoi kitata kaljaa, ei liikkunut ja söi mitä sattuun- tästä johtuen lihosi muodottomaksi, alkoi piereskellä, kaapimaan muniaan ja elämäntavat oli kaikkea muuta kuin tervelliset. Katsoi tuota vaihetta pari vuotta ja päätin etten voi elää miehen kanssa josta ei ole minulle lenkkiseuraa,teatteriseuraa, keskusteluseuraa, jonka kanssa en halunnut mihinkään, eikä se itse halunnut mihinkään-viihtyi oluen ja tv;n ääressä. Isänä antoi ihme kuvan miehestä;kotiin tullessa avasi oluen jos toisen ja kolmanne...istui netissä ja katsoi tv;tä,siinä oli sen näkemys yhteiselosta perheen kera. Rahaa ei ollut lomiin,uimaan tai muuallekkaan, mutta joka hemmetin päivä rahaa olii 5-6 tölkkiin olutta tai 2 punaviiniplon.
No vähän kulttuurityyppiä, veti sentään viiniä. No, onneksi pääsit. Joku sellanen sen poimii joka sellasta arvostaa :D :LOL:
 
Kohta ex rouva
Minä jätin mieheni kun alkoi kitata kaljaa, ei liikkunut ja söi mitä sattuun- tästä johtuen lihosi muodottomaksi, alkoi piereskellä, kaapimaan muniaan ja elämäntavat oli kaikkea muuta kuin tervelliset. Katsoi tuota vaihetta pari vuotta ja päätin etten voi elää miehen kanssa josta ei ole minulle lenkkiseuraa,teatteriseuraa, keskusteluseuraa, jonka kanssa en halunnut mihinkään, eikä se itse halunnut mihinkään-viihtyi oluen ja tv;n ääressä. Isänä antoi ihme kuvan miehestä;kotiin tullessa avasi oluen jos toisen ja kolmanne...istui netissä ja katsoi tv;tä,siinä oli sen näkemys yhteiselosta perheen kera. Rahaa ei ollut lomiin,uimaan tai muuallekkaan, mutta joka hemmetin päivä rahaa olii 5-6 tölkkiin olutta tai 2 punaviiniplon.
Meidän sohvan nurkassa kököttää juuri tuollainen luontokappale;katsoo fudismatsia ja juo kolmatta tölkkiä.Jos ei tv tarjoa viihdettää faceboon on elämä.Ja jano on joka ilta. Lenkkareita ei tunnista.Omia varpaitaan ei näe mahaltaan ja luulen kaiken olevan hyvin.Ja minä mietin mistä se on tullut ja mihin se pitäisi palauttaa?
 
[QUOTE="Rva";24806965]Mie vaan mietin, mitenkä sitä immeinen muuttuu niin äärilaidasta toiseen vuosien kera?[/QUOTE]
Kyllä ne vuodet ihmistä muuttaa. Oikeastaan mitä vähempi ikkää niin sitä suurempi muutos. Kaikki ei kasva puolison muutoksen mukana, niin se vain on. Elämä on.
 
Meidän sohvan nurkassa kököttää juuri tuollainen luontokappale;katsoo fudismatsia ja juo kolmatta tölkkiä.Jos ei tv tarjoa viihdettää faceboon on elämä.Ja jano on joka ilta. Lenkkareita ei tunnista.Omia varpaitaan ei näe mahaltaan ja luulen kaiken olevan hyvin.Ja minä mietin mistä se on tullut ja mihin se pitäisi palauttaa?
No äitillensä.
 
  • Tykkää
Reactions: moekoe
niih
mulla on itellä pienesti ollut joskus sitä vikaa että koska mies / salikaveri on niin paljon paremmassa kunnossa kuin itse en saa edes lähdettyä liikkumaan. Enkä edes ole epäliikunnallinen, mutta aina joskus iskee alemmuudentunne, kun toinen juoksee maratoneja ja itse vaan hölkyttää. Ja siis en ole oikeasti edes huonossa kunnossa enkä lihava, pointti on vaan että miehelläsi saattaa olla samaa vikaa kuin mulla. Ja puhumattomuus voi johtua samasta underdog-fiiliksestä. Mulla sen koko homman pitää lähteä itsestä, ei toisesta. Jos toinen siinä tsemittää kokoajan niin se voi auttaa/toisinaan ketuttaa mutta ite pitää saada oma idea johon innostua ja jota lähteä toteuttamaan.
 

Yhteistyössä