Mieheni on jättämässä minua..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua::!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apua::!

Vieras
Ollaan riidelty viimeaikoina paljon. Hän puhui jo eilen ja toissapäivänä haluavansa erota. Saimme kuitenkin vielä keskusteltua asioista ja päätimme vielä yrittää.

Eilen mies sitten lähti viihteelle ystäviensä kanssa, ja jäi ystävälleen yöksi. Tämä ystävä siis asuu n. 120km päässä..

Nyt aamulla soitin hänelle, hän oli puhelimessa todella vaisu. Vastaili kaikkeen hyvin ympäripyöreesti ja lyhyesti.. "nojaa, en tiedä, ei, joo." Kun kysyin mikä on, hän sanoi ettei mikään.

Äsken sitten sain tiedon, että mieheni aikoo jättää minut. On tulossa kotiin kertomaan, että haluaa kaikesta huolimatta erota, ja hakee samalla tavaransa. Mies ei kuulemma aio enää keskustella, ja on päätöksensä tehnyt, ja oli sanonut ystävälleen että tietää minun alkavan itkemään, mutta ei aio antaa periksi.

Mies on kotona nyt n. tunnin päästä.. Itkettää jo valmiiksi.. Mitä sanon, mitä teen, vai sanonko mitään. Miten mun tulee reagoida, kun tiedän jo etukäteen mitä hän on tulossa kertomaan. Pelottaa, ahdistaa, itkettää.. Kädet tärisee ja sydän lyö.. Mikäli yhtään tunnen itseäni, niin alan itkemään ja anelemaan, ettei hän jättäisi..

Tosi ikävä tilanne. Mut älä anele! Anna mennä. Ainoa syy olla yhdessä on oma halu olla. Miehes ei halua. Hyväksy se. Helpottaa toipumistas ja saat pitää itsekunnioituksesi.

Älä pelkää tunteitasi vaan anna niiden virrata lävitsesi. Ei sinun tarvitse peitellä niitä kunhan et satuta muita tai itseäsi. Koe tunteesi mutta vältä takertumatta niihin.

Minä en kannata esityksen pitämistä muiden tavoin.

Voimia<3 kyllä se vaan tuntuu kun sydän rinnasta revittäis. Mene tosiaaan vaikka ulos siksi aikaa. On pitkä kriisiprosessi edessä, elämä menee uusiksi ja pitää alkaa alusta. Jonain päivänä sulla on voimaa mennä eteenpäin askel kerrallaan. En voi kun voimia sulle toivoa.

[QUOTE="vieras";28025952]jos hän on näin päättänyt et voi muuta kuin antaa hänen mennä, niin vaikeaa kuin se onkin.[/QUOTE]

Näin on. Varmasti kuitenkin on miehiä, jotka suhtautuvat sinuun myönteisemmin ja jotka ennen kaikkea eivät luovuta suhteessa joka rasahduksesta.

En silti kehottaisi olemaan viileä tai kylmä, ellei miehesi tarkoitus ole loukata sinua. Mutta suhdetta ei kannata jatkaa, koska toisen anelu on epätasa-arvoinen lähtökohta sille. Minä kannatan täysillä tasa-arvoa juuri tällaisissa asioissa (mutten taas jätkämäisyydessä jne., kaksi eri asiaa).

samaa meinasin ehdottaa et lähde johonki siks aikaa et mies on hakenut tavarat. näin mä tekisin koska tiedän että minäkin itkisin ja anelisin ja nolaisin itseni muuten

Voimia sulle missä päin oletkin. Rukoile Jumalaa ja pyydä voimia kohtaamaan tulevaisuus, tunti, toinen, huominen, tulevaisuus...
"Avuksesi huuda minua hädän päivänä , sillä minä tahdon auttaa Sinua ja Sinun tulee kunnioittaa minua" sanoo Pyhä Jumala sanassaan.

jos teistä on tulossa vanhempia, niin tuo on kyllä aikas lapsellinen tapa erota. tunteella mennään ja päätöksiä tehdään eestaas montakertaa päivässä. sopii paremmin alle 15-vuotiaille. sanoisin miehelle että katson hänen lähtevän löysin perustein, ellei hän ole valmis keskustelemaan asiasta ja syistään jonkun muunkin kuin kaverinsa kanssa. jutteluaika pariterapeutille tms voisi olla aiheellinen.

miltä se lapsestakin tuntuu sitten oivaltaa, ettei isä edes yrittänyt mitään?

Tää ei taida olla se, joka on raskaana. Se oli eri keissi. Mutta joo, ethän sä miestä estääkään voi. Ja miksi haluaisit olla ihmisen kanssa, joka ei selkeästikään halua olla sun kanssasi? Tsemppiä ap, kyllä sä pärjäät. Lähe vaikka jollekin kaverille siksi aikaa, kun mies käy hakemassa kamansa.

• Tykkää
Reactions: IhanaaMahtavaa
Miksi kerjätä takaisin miestä jolla on jo toinen nainen? Tietty se mulkero luikkii sitten häntä koipien välissä takaisin, kun uuden naisen kanssa ei sujukaan. Ja sehän on pettänyt jo pitkään.

Yhteistyössä