Mieheni on idiootti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ääliö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"Ääliö"

Vieras
Oltiin tänään juhlissa, johon tapani mukaan laittauduin kauniiksi meikaten, hiukset laittaen,nätisti pukeutuen ym.. Kivaa vaihtelua kotiäiti-lookkiin. Tulin lasten kanssa kotiin miehen jäädessä vielä bilettämään juhliin..tekstailtiin miehen kanssa jotain täs illan aikana..ja yhteen viestiin laitoin, et "niin vain oli mulla jälleen kemujen komein mies.. <3 " .. Ja mitä tämä paviaani vastaa: "jaa, vai että komein.. ;) " EI koskaan voi sanoa vastineeksi mitään nättiä minusta..tai kehua ulkonäköäni. Ja miksikö sitä kaipaan..no siksi..että olen ehkä vähän huonolla itsetunnolla varustettu ihminen, vaikkakin näyttävä ja katseita kääntävä nainen olenkin. Haluan mieheni hyväksyntää ja tottakai haluan, että hän ajattelisi minun olevan kaunis. Miehet ei vaan TAJUU!!

Ei ne tajuu, mut eivät tarkoita sillä mitään pahaa. Jos haluaa kehuja, pitää kysyä suoraan. "Oonko mä susta hyvännäköinen?" "Onko tää mekko nätti mun päällä?"

No onpa typerää, että automaattisesti odotit vastakehuja tuohon viestiisi. Typerää toki sekin, jos miehesi ei koskaan kehu sinua eikä sano sinusta kauniita asioita. Mutta kyllä tuollainen kohteliaisuus pitäisi olla pyyteettömästi laitettu eikä niin, että tosiasiassa vain odotit miehen vastaavan sinulle jotain kauneudestasi.

Hohoo. On niin typerää kun ei voida suoraan puhua niistä omista tuntemuksista, ei voida suoraan pyytää mitä halutaan, ja että sanotaan samaan syssyyn: "minulla on huono itsetunto mutta olen tosi seksikäs ja ihana ja teen itse kaiken oikein"
Sä et tajuu, että miehes ei ole ajatusten lukija. Naiset ei vaan tajuu!

[QUOTE="Ääliö";28809631]No en usko oikein tuohonkaan taktiikkaan..pakkohan niiden on kysyttäes vastata..että joo joo, hyvältä näytät!! :)[/QUOTE]

Niin on, ja sehän me kuitenkin halutaan kuulla :).

[QUOTE="vieras";28809665]Sitten tulee viiden minuutin päästä mieleen, että "ei se varmaan edes kuunnellut, myöntelee vaan, kun haluaa päästä vähällä" ja taas vituttaa.[/QUOTE]

Äh, ei pidä analysoida niin paljon. On vaan onnellisen tyytyväinen kuulemaansa ja jatkaa eteenpäin :). Toisin sanoen, toimii kuin mies.

Vähän sama kuin jos mies on tehnyt ruokaa. Kysyy, että no, tykkäsitkö. Siihen ei voi vastata kuin että juu, oli todella hyvää. Ihan sama, mikä mielipide oikeasti oli, mutta ei sitä miestä voi loukatakaan. Mies on tyytyväinen kun teki hyvää ruokaa. Vaan tuskin miettii myöhemmin, että mahtoiko se oikeasti tykätä :).

• Tykkää
Reactions: Napoleon Dynamite
No kyllä minä aivan täydestä sydämestä niin ajattelin..ja minun silmissäni hän oli juhlien komein ja tyylikkäimmin pukeutunut mies. Mutta joo..täytyy myöntää, että odotin vastineeksi myös jotain nättiä..

Sun täytyy vaikka huomenna puhua sille miehelle. Kysy vaikka, että miltä hänestä tuntuu kun kehut häntä. Ja sen jälkeen sanot, että sustakin tuntuis tosi hyvältä, jos hän edes joskus huomais sanoa sustakin jotain nättiä. Mut se ei vaan kaikilta tule luonnostaan, sukupuolesta riippumatta.

No kyllä mun mies kehuu mua vaikka en olis yhtään laittautunut, ja totta kai myös silloin, kun ollaan johonkin lähdössä. Itse en niinkään kehu sanallisesti, mutta kyllä mielipiteeni huomaa kehonkielestäni, katseestani jne. ;)

Minä olen tullut siihen tulokseen, että miehet kaipaavat enemmän kehuja kuin naiset. Naiset saavat niitä koko elämän ajan joka puolelta, myös silloin kun ei niitä halua. Miehiä taas kehutaan aika vähän. Itse ylistän miehen ruokia ja siivousta maasta taivaisiin. Muistan myös kehua ulkonäköä, kun lähdetään ulos ja nään hänen naamasta kuinka tärkeää hänelle on kuulla kuinka häntä arvostan.
Mitä tulee minun kehumiseeni niin näin ronskisti sanottuna jos mies päivästä toiseen kiihottuu pelkästä ajatuksestakin, että saa kanssani rakastella niin siinä on tarpeeksi kehua minun itsetunnolle.

[QUOTE="Ääliö";28809709]No kyllä minä aivan täydestä sydämestä niin ajattelin..ja minun silmissäni hän oli juhlien komein ja tyylikkäimmin pukeutunut mies. Mutta joo..täytyy myöntää, että odotin vastineeksi myös jotain nättiä..[/QUOTE]

zotzot, oma napa kuitenkin kiinnosti tässä enemmän. Et toiminut kovin reilusti omaa miestäsi kohtaan. Sun täytyy sanoa sille vaan suoraan, että voisitko sanoa niitä hyviä piirteitä sinussa, jotka miellyttää. Haluaisit kuulla olevasi kaunis yms. Ei miehet oikeesti tajua tommosia juttuja, ei ne ole niin monimutkasia kuin naiset. Mun mies aina nauraa mun salaliittoteorioille ja siitä näkee monesti, ettei se ajattele niin kuin mä.

[QUOTE="vieras";28809749]Miten ihmeessä miehet on tuossa asiassa niin tolloja? Naiselle asia on ihan päivänselvä. Kuinka hemmetin putkiaivoisia miehet onkaan.[/QUOTE]

Kiitos :)

zotzot, oma napa kuitenkin kiinnosti tässä enemmän. Et toiminut kovin reilusti omaa miestäsi kohtaan. Sun täytyy sanoa sille vaan suoraan, että voisitko sanoa niitä hyviä piirteitä sinussa, jotka miellyttää. Haluaisit kuulla olevasi kaunis yms. Ei miehet oikeesti tajua tommosia juttuja, ei ne ole niin monimutkasia kuin naiset. Mun mies aina nauraa mun salaliittoteorioille ja siitä näkee monesti, ettei se ajattele niin kuin mä.

Kyllä miehet tajuavat, mutta se kehujen kalastelu ärsyttää :D aina pitäisi olla kehumassa, ja sama se miten monesti kehuisi

Yhteistyössä