Mieheni oli sitten laittanut ihan e-kontakti.fi -sivustolle seuranhaku ilmoituksen:(

  • Viestiketjun aloittaja pettynyt vaimo
  • Ensimmäinen viesti
"elämä on"
olen ollu rakastunut 23 vuotta mieheen ,jolta kaikki typylit aina tulee pyytämään tupakkaa,mies on liiankin hyvä sängyssä ,mutta muu henkinen puoli onkin sitten heikonlaista.joten nyt vaan päätin ottaa pesäeron,sitten hän vaan roikkuu minussa,miksei päästä irti,vaikka sanon olen 1viikon asunut toisen miehen kanssa käynyt kahvilla toisen miehen kanssa,miksei se voi jättää mua rauhaan,haluan muuta mun elämältä turvallisen suhteen ja turvallisen miehen,voisi jo päästää irti ,näin exääni kerran viikossa syytäköön vaan itseään ,kun ei osaa olla parisuhteessa,ei todella ollut mun vika kun 34 kuukautta olen puhunut hänen sitoutumiskammostaan,ja siitä että parisuhteessa vietetään myös aikaa yhdessä,haluaa vaan vieläkin mun lakanoiden väliin,en halua hänen kanssa,kun suhde perustu kun seksiin.
 
eronnut
miksi miehet hakee naista koska haluaa parempaa nuorempaa seuraa siinä nuortuu itsekkin kun pääsee naimaan ja purkamaan paineita miksei myös juttelelemaan oikeista asioista mitkä tuntee että tekee onnettomaksi. ei sitä kukaan jaksa loputtomiin riidella tai sit samaa paskaa jauhaa ilman kipinöitä tunteet sammuu siinä täytyy olla rakkautta ja kemiaa toki syntiähän on pettäminen voi sitä erota muutenkin uskon että on tahallaan laitettu suosikkeihin voi olla että ei ole itse laittanut koku pilailee vaikea silti luottaa enää ton jälkeen mutta kelläpä ei tekis joskus vierasta nykymeininki on se että petetään kun vituttaa elämä vaikka jäis kiinni onko se senarvoista on sitten jeesustelijoiden päänsärky usein muut tekee samaa kukapa sitä myöntäisi ite en oo koskaan pettänyt kuin mielessä mutta se riitti kun ex luullu että oon huorissa laukannu vaikka soittelin seksilinjoille sillo vitutti hassua en oo ny sinkkuna soitellu ai niin antavia naisia riittänyt niin ei oo tarvinnu. joo ehotan että pukeudut seksiasuun ja teet tunnelmallisen hetken kysyt ja kerrot kokoasian mutta jos vastaus ei tyydytä jätä se mies saat kyllä näin paremman rauhan.
 
"Silja"
Joo, tuo on tuttua että oma mies laittelee treffipalstoille. Se on kuulemma nykyaikaa, mutta suoraan sanoen se on yritys pettää vaimoa.
Minun seurustelukumppanini myös etsi muualta, tein salaprofiilin ja deittailin hänen kanssaan. Kyselin hiukka nykyisestä kumppanista (siis itsestäni) ja hän avoimesti kertoi.
Niinpä jatkoin jutustelua ja kun hän alkoi käydä kuumana, halusi seksiä ja tavata livenä, laitoin netistä imuroimani leveän perseen kuvan hänelle ja kerroin että kelpaisiko tämä näkökulma alkajaisiksi.
Taisi hiukka säikähtää kuvaa, mutta leveetä ja pideltävää olisi ollut Hih!!'
Aion tehdä taas hänelle samat temput ja jujuttaa treffipaikalle, ja kas! kuinka satunkaan tyttöystäväni kanssa siitä ohi kulkemaan. Maukasta!!
 
Pettynyt EX-vaimo
Se oikea ap täällä hei!

Paljon on tapahtunut tässä menneinä vuosina. Lyhyesti; laitoin avioeron vireille tasan 2v sitten. Ero tuli voimaan siitä reilun puolen vuoden päästä.
Sinkkuna elelen tällä hetkellä.
 
  • Tykkää
Reactions: Rockwood
whaaaat
[QUOTE="Silja";28347560]Joo, tuo on tuttua että oma mies laittelee treffipalstoille. Se on kuulemma nykyaikaa, mutta suoraan sanoen se on yritys pettää vaimoa.
Minun seurustelukumppanini myös etsi muualta, tein salaprofiilin ja deittailin hänen kanssaan. Kyselin hiukka nykyisestä kumppanista (siis itsestäni) ja hän avoimesti kertoi.
Niinpä jatkoin jutustelua ja kun hän alkoi käydä kuumana, halusi seksiä ja tavata livenä, laitoin netistä imuroimani leveän perseen kuvan hänelle ja kerroin että kelpaisiko tämä näkökulma alkajaisiksi.
Taisi hiukka säikähtää kuvaa, mutta leveetä ja pideltävää olisi ollut Hih!!'
Aion tehdä taas hänelle samat temput ja jujuttaa treffipaikalle, ja kas! kuinka satunkaan tyttöystäväni kanssa siitä ohi kulkemaan. Maukasta!![/QUOTE]

Vanha kirjoitus jo mutta oikeasti miten joku voi elää noin... Oletko masokisti? Ei tuo 'kosto' sua auta pidemmän päälle, parempi olisi erota ja olla onnellinen, joko yksin tai jonkun muun miehen kanssa.
 
"Kermaperse"
suhteen ulkopuolelta jotain jännitystä niin sanoisin että siinä naisen pitäisi tarkkaan miettiä itseään ja katsoa peiliin...sitähän mies hakee mitä kotoa ei saa. Kaurapuuro joka päivä alkaa tökkiä ja sitä haluaa mansikkaa ja kermavaahtoa. ;)
Mikä hoon luomakunnan kruunu mies on, että sen on pakko aina saada kaikki mitä se sattuu tahtomaan? Grow up ja opettele kestämään epämukavuutta! Ansaitse se hyvä, mitä tahdot!
 
"usko"
Sairasta jos on hyvässä parisuhteessa. Niin ei arvi kytätä toisen tekosia. Aina pitää luottaa. Toiselle pitää suoda seikkailun mhdollisuus vapaus ennenkaikkea ja luottamus. Miksi itse menit sivustolle jos toinen on mennäkeen se menee ei auta kyttäys, LUOTTAMUS hei haloo naiset
 
"vierailija"
kyllähän noilta sivuilta voi ystävääkin etsiä,se on itsestä kiinni mihin lähtee mukaan,siinä ei ole mitään väärää eikä pahaa,koska on paljon puolísoita jotka ei näytä tunteitaan tai kylmä liitto niin mikä jottei vois profiilia tonne laittaa
 

Yhteistyössä