Mieheni oli sitten laittanut ihan e-kontakti.fi -sivustolle seuranhaku ilmoituksen:(

  • Viestiketjun aloittaja pettynyt vaimo
  • Ensimmäinen viesti
valtra
Oikiasti mulla on sen niminen vamma kun ataxsia, eli pikkuaivoissa on häiriö ja tasapainohäiriö on siitä vain sivuosa, vaikka tuo kuulostaakin että se on jokin vakava tauti, mutta voi elää niinkuin muutkin ihmiset mutta ei yhtä sujuvasti eikä yhtä nopiaa ja hyvin kyllä minä kävelemään ja juoksemaan pystyn niinkuin muutkin, mutta en tekemään tiettyjä asioita yhtä nopiaa
 
Mies 33
Hei,

minä sain selville että vaimollani on ollut profiili e-kontakti palvelussa. Sanoi etsineensä vain juttukaveria, haluaisin uskoa, mutta ei vaan meinaa onnistua. Mitä tämä tarkoittaa, sanokaa hyvät naiset missä mennään, mitä nainen ajattelee?
 
hupisista
Hei,

minä sain selville että vaimollani on ollut profiili e-kontakti palvelussa. Sanoi etsineensä vain juttukaveria, haluaisin uskoa, mutta ei vaan meinaa onnistua. Mitä tämä tarkoittaa, sanokaa hyvät naiset missä mennään, mitä nainen ajattelee?
Mä en kertakaikkiaan voi kuvitella laittavani seuranhakupalstalle mitään ilmoituksia. Mitä siinä lukee? Seuraavasta tyylisuunnasta en olisi huolissani: "Huomio Jyväskyläläiset 2-vuotiaiden kotiäidit. Käyvätkö sinunkin päiväsi pitkiksi kotona? Kaipaatko juttukaveria? Puistoillaanko yhdessä? Ota yhteyttä!". Mä olen käynyt koneella lukemassa mun siskon sinkut.net ilomoituksia aikoinaan kun hän pyysi kommentteja, joten sivu on jäänyt sivuhistoriaan. Tosin jos mies on sen avannut niin on kyllä tunnistanut kenen ilmoitus kun sivulla on ollut siskon tiedot ja kuvat. Eli voiko olla kaverin ilmoitus?

Kaikesta muusta kylläkin. Jos ottaa huomioon vain sen mitä kerroit niin mieti mitä olet valmis katsomaan sormien läpi ja mitä et siedä.
 
mies 33
Mä en kertakaikkiaan voi kuvitella laittavani seuranhakupalstalle mitään ilmoituksia. Mitä siinä lukee? Seuraavasta tyylisuunnasta en olisi huolissani: "Huomio Jyväskyläläiset 2-vuotiaiden kotiäidit. Käyvätkö sinunkin päiväsi pitkiksi kotona? Kaipaatko juttukaveria? Puistoillaanko yhdessä? Ota yhteyttä!". Mä olen käynyt koneella lukemassa mun siskon sinkut.net ilomoituksia aikoinaan kun hän pyysi kommentteja, joten sivu on jäänyt sivuhistoriaan. Tosin jos mies on sen avannut niin on kyllä tunnistanut kenen ilmoitus kun sivulla on ollut siskon tiedot ja kuvat. Eli voiko olla kaverin ilmoitus?

Kaikesta muusta kylläkin. Jos ottaa huomioon vain sen mitä kerroit niin mieti mitä olet valmis katsomaan sormien läpi ja mitä et siedä.
Kun ei mene minun järkeeni tälläinen, nyt kun yritän pyytää vaimoani näyttämään keskusteluhistorian niin ei siellä kuulemma mitään ihmeellistä ole. Tämä saa epäilemään entisestään. Tää on hienoo...
 
gigolo
Onneksi tajusin lukea näitä keskusteluja niin sain makeat naurut kun vaimo menikin Veijon (kaverini) kanssa treffeille. Olisitte nähneet sen ilmeen kun tulin paikalle ja totesin että se niistä parisuhde terapioista, kerää kamppees ja lähe meneen.
 
neiti nörtti
[QUOTE="vieras";23023132]kyllä e-kontaktin saa aina näkyviin ja omilla tunnuksilla. minulla oli nin. koneesta löytyy asetuksista säätö- joka talentaa sivustojen salasanat!!![/QUOTE]


eihän siihen tarvita kuin klikkaus internet-asetus sivulle ja poistaa kaikki tuo...
 
"Vieras"
Minulla on ollut monta vuotta ihana mies ja olen luottanut hänen.Kun eräänä iltana poikkesin paikalliseen kauppaan niin myyjä kysyi että tiedänkö erästä asiaa.kuuntelin ja melkein sokkiin menin kun e-sivuilla sättäilee jo pari vuotta.On rankkaa kun toista Rakastaa ja saa kuulla että on nurmikko vihreää aidan toisella puolella.
En tiedä mitä tekisin kun Rakastan häntä niin paljon.
 
"mallu"
Minä olen seurustellut 1.4 vuotta. Miesystäväkin tehnyt virityksiä... On mukavat rakkauden täyttämät lomamatkat... mutt näin hänen sivuhistoriasta, kun oli käyny kihlajaisten jälkeen deitti palstalla... monta vuotta poikamiehenä tehnyt tehtäänsä... Olen ottanut asian käsittelyyn vähän niin kuin kautta rantaan... Mutta kaikesta rakkauden osoituksista huoliamatta, en tiedä voiko häneen luottaa..
 
P8
Itsellä on näitä samoja murheita...naisystävän kans on seurusteltu pian 4 vuotta. Kävipä tuos ilmi,että hänelläkin on ollut verkot vedessä. Myönsi tiukan paikan tullen yhden seuranhakuilmoituksen, mut satun tietämään ainakin neljä muuta ilmoitusta...älkää kysykö miten. Myönsi kaikkein uusimman, vaikka yks on jo -09-10 vuodenvaihteesta.

Ihme juttuja kyl riittää...Facebookiin en kelpaa kaveriks,kun oon kuulemma epäluotettava/utelias tjms. Tietokoneen sivuhistoria on nykyään 1 vrk...sen jälkeen kun hoksasin sieltä muutaman Suoli24:n profiilin,joita oli muka käynyt vaan katsomassa... ei oikein jaksa uskoo.

Homma on mennyt silleen, et hän syyllistää minua muitten vilkuilusta,seksisivuilla surffailusta(niin,eihän siellä kukaan käy) ja muuta tällaista...tavallaan pakottaamut puolustuskannalle. Ja tietysti itse selittää, ettei millään jaksais pyörittää montaa tai että on äärimmäisen uskollinen kumppanilleen. Tulee vaan mieleen,että jos hän HALUAISI olla edellämainitun kaltainen.

Nyt kun tämä on tässä kirjoitettuna, niin johan alkaapi tuntua,että olen helposti jymäytettävä hyväuskoinen hölmö. Vaan kun ei enää jaksais taas aloittaa elämää alusta...montako kertaa niin voi tehdä???
 
"vieras"
Itsellä on näitä samoja murheita...naisystävän kans on seurusteltu pian 4 vuotta. Kävipä tuos ilmi,että hänelläkin on ollut verkot vedessä. Myönsi tiukan paikan tullen yhden seuranhakuilmoituksen, mut satun tietämään ainakin neljä muuta ilmoitusta...älkää kysykö miten. Myönsi kaikkein uusimman, vaikka yks on jo -09-10 vuodenvaihteesta.

Ihme juttuja kyl riittää...Facebookiin en kelpaa kaveriks,kun oon kuulemma epäluotettava/utelias tjms. Tietokoneen sivuhistoria on nykyään 1 vrk...sen jälkeen kun hoksasin sieltä muutaman Suoli24:n profiilin,joita oli muka käynyt vaan katsomassa... ei oikein jaksa uskoo.

Homma on mennyt silleen, et hän syyllistää minua muitten vilkuilusta,seksisivuilla surffailusta(niin,eihän siellä kukaan käy) ja muuta tällaista...tavallaan pakottaamut puolustuskannalle. Ja tietysti itse selittää, ettei millään jaksais pyörittää montaa tai että on äärimmäisen uskollinen kumppanilleen. Tulee vaan mieleen,että jos hän HALUAISI olla edellämainitun kaltainen.

Nyt kun tämä on tässä kirjoitettuna, niin johan alkaapi tuntua,että olen helposti jymäytettävä hyväuskoinen hölmö. Vaan kun ei enää jaksais taas aloittaa elämää alusta...montako kertaa niin voi tehdä???
No voithan sinä jäädä siihen suhteeseen ja miettiä 40 vuoden kuluttua että olipas kiva elämä, akkakaan käynyt kuin Matin ja Erkin ja Manun ja Teuvon ja Timon ja Taiston ja Teron... kanssa treffeillä, ei ne mitään siellä tehneet sen kummempaa, mutta eipä tarvinnut etsiä uutta naisystävää, vanha sai kelvata.
 
ehkä
Hei,

minä sain selville että vaimollani on ollut profiili e-kontakti palvelussa. Sanoi etsineensä vain juttukaveria, haluaisin uskoa, mutta ei vaan meinaa onnistua. Mitä tämä tarkoittaa, sanokaa hyvät naiset missä mennään, mitä nainen ajattelee?
Hei hei.
Mä oon niin kyllästynyt mieheni välinpitämättömyyteen ja siihen, että kaikenmaailman pleikkapelit on tärkeämpiä kuin minä.

Kerran sitten tissuttelin kotosalla ja kännispäissäni tein sivut e-kontakti palstalle... poistin ne kylläkin myöhemmin.

Mutta mutta...ehkä mä vaan odotan jotain parempaa.
 
"Suru"
Aina tekee hyvää muistaa, että monilla ihmisillä on suhdesuruja.

Tapasin miehen, jolla oli kaikki se, mistä aina olin haaveillut. Hän oli ollut vuosia yksin edellisen suhteen jälkeen ja, kuten minäkin, ei des kuvitellut pystyvänsä yhden illan suhteisiin. Seksi oli taivaallista, mielenkiinnon kohteet samoja... hän vain oli tasapainoton ja ilkeä, kun minä taas olen herkkä ja sydämellinen ihminen. On kulunut vuosi siitä, kun luovutin ja uskoin, ettei ihmisen luonne muutu.

Uskotteko, että säälin hänen kohtaloaan, sitä millaisen luonteen hän on saanut. Yksikään täysipäinen nainen ei suostu hänen henkisen (ei fyysisen) väkivaltansa kohteeksi :(
 
yhden miehen nainen
Mun pitkäaikeinen upea mies on ollut näillä jaska sivuilla.Olisi ihan ok. mutta olisi voinut sanaoa minulle että hauaa vapaata aikaa naistensa kanssa.
En luota häneen yhtään vaikka Rakastan häntä paljon.
Luottamusta on vaikea rakentaa kun sen menettää.
 

Yhteistyössä