Mieheni muna juuttui grillikatokseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eräs"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"eräs"

Vieras
Huusi kuin pistetty sika, olin juuri hakemassa talousrullaa ja sinappituubia sisältä, kun sinne asti kuulin miehen ulinan. Tullessani ulos mies makasi penkillä, kysyin kauhuissani mikä hätänä, osotti vaan alaspäin että muna on raon välissä.
Menin sitten penkin alle ja haarukan varrella työntelin velttoa munanlihaa ylemmäs raossa, lopulta ukko sai sen nykästyä kokonaan irti.
Nyt sen alapäätä jomottaa ja otti kaksi 800 buranaa ensialkuun. Grillata aiotaan vielä, mutta kyllä näyttää mies huonovointiselta.

Kun kysyin miksi muna oli raossa, selitti että oli kusella ja kaatui penkille. Hieman epäilen, ei ole koskaan kussut grillikatoksessa.

[QUOTE="eräs";26206339]Huusi kuin pistetty sika, olin juuri hakemassa talousrullaa ja sinappituubia sisältä, kun sinne asti kuulin miehen ulinan. Tullessani ulos mies makasi penkillä, kysyin kauhuissani mikä hätänä, osotti vaan alaspäin että muna on raon välissä.
Menin sitten penkin alle ja haarukan varrella työntelin velttoa munanlihaa ylemmäs raossa, lopulta ukko sai sen nykästyä kokonaan irti.
Nyt sen alapäätä jomottaa ja otti kaksi 800 buranaa ensialkuun. Grillata aiotaan vielä, mutta kyllä näyttää mies huonovointiselta.

Kun kysyin miksi muna oli raossa, selitti että oli kusella ja kaatui penkille. Hieman epäilen, ei ole koskaan kussut grillikatoksessa.[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

Pirun tyhmä ukko jos ei aiemmista kerroista ole oppinut. Tuossa tilanteessa jättäisin miehen lerssistään katokseen kiinni, jospa sitten oppisi olla tunkematta heppiään joka rakoon.

Rauha se on grillikatoksellakin oltava.

Varma tieto ja onhan se selvä että akat ei tajua hevon helvettiä miehen elämästä. Tutkitusti on tyhmempiä kuin miehet ja sanoi sen jo M. Vanhasen isäkin, Tatu, yhtä tyhmiä on kuin neekerit. :)

Kun kävelin eilen hienon omakotialueen ohi ja näin miehen grillin edessä pihallansa ja nyki kovasti siihen grilliin, luulin että se vaan runkkasi mutta olikin varmaan jäänyt kiinni, vaarallisia nykyajan grillit..

Yhteistyössä