Mieheni mitat - mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eikö ole hyvät mitat!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="äitee";27581793]painoa vois hiukan pudottaa. muihin en ota kantaa.[/QUOTE]

Eihän tuollaisessa painossa tuon pituisella ole yhtään pudottamista.Esim. Tuon pituiset jääkiekkoilijatkin painavat 90-100 kg ja se on just passeli tuohon pituuteen.
Muihin et ota kantaa kun olet vähän kateellinen, niinkö ? Olisit suoraan sanonut että onpas todella hyvin varustettu mies.

Tykkään kookkaista miehistä:p Ei tartte olla mikään lihaskimppu kuitenkaan.
Munan koolla ei ole väliä.

Häh, minkä ikäinen sä ap olet? Miten ihmeessä kenellekään voi tulla mieleen tehdä tälläistä avausta, saatika kokea se tärkeäksi?

Mutta itse kysymykseen, eikö pääasia ole että sinä pidät ja miehesi on tyytyväinen? Mun mielestä painoa voisi olla enemmänkin, pidän skrodeista miehistä. Toi munan pituus, varmaan ihan ok? Itse olen saanut sekä suurempaa että pienempää, ja merkitystä on sillä miten sitä käyttää enempi kuin koolla, jos ei nyt ihan ääripäistä puhuta.

Hyvältä kuulostaa :P Painoa en tuosta pois ottaisi, sillä kyllä miehen pitää olla miehen kokoinen eikä pikkupoika. Oma mies saman kokoinen, tosin munan ympärystä en tiedä.

kyllä minusta tuossa on hitusen liikaa painoa. pituus - 100cm on miehille aikalailla ok. mutta jokainen tykkää omansalaisesta. minä ajattelin lähinnä terveysnäkökulmasta.

Provohan tämä on, eikai kukaan tosissaan mittaa miehen erektiomunan pituutta ja paksuutta - eihän?

Ei herätä kateutta- mitähän tämän naisen pään sisältä löytyy...

Mhm, mä en puutu mihinkään muuhun ku siihen että miks pitää olla läski jos tolla pituudella on painoa 90?
Mikä siinä on että sitä painoindeksiä kytätään kuin jotain absoluuttista totuutta? Ei se kerro loppupeleissä mitään jos yhtään omistat lihaksia. :O Eikä varmaan kukaan halua olla laiha läski?

Mä kävin inbody mittauksessa ja tuli huomattua että suuri osa mun ylipainoa on lihasta. Eli siinä vaiheessa kun olen paino tavoitteessani mun painoindeksi olis 26 eli ylipaino mutta läskiä ei olisi silti.....