[QUOTE="vieras";22433596]Se on tosi hyvä jos itse olet vartaloosi tyytyväinen vaikka olisi vatsaa tai kaksoisleukaa. Painoindeksin mukaan olet nomraalipainon ylärajoilla. Painoindeksi 18,5-24,9 kattaa sen alueen, mikä on aika laaja käsite ja sinun painoindeksi on tuolla toisessa päässä, sitten mennään lievän lihavuuden puolelle, 25-29,9. Mikä myöskin on aika laaja käsite , sillä kyllä jo 30.0 painoindeksin ovaava on huomattavan lihava.
Oma painoindeksini on 20 enkä ole mikään kukkakeppi. Se on toki oma asiasi jos olet vartaloosi hullaantunut ja miehen arvostelu suututtaa, mutta ehkä toimivassa parisuhteessa kaikista asioista pitää voida puhua ääneen.
Ei se , että harrastaa liikuntaa ja vaikka vähän treenaa paikkoja tai katsoo mitä suuhun pistää ainakaan paha asia ole. Ja suoraansanoen olet siinä riskiryhmässä painon puolesta, että jos et tätä tee, niin vuosien varrella niitä kiloja tulee reippaasti lisää.
Mun täytyy nyt sanoa että hyvä ystäväni on samassa pituudessa kuin sinä, ja 63 kiloisena häneltäkin löytyy muotoa. Jopa ihan jenkkikset ja pömppövatsa

Ei todellakaan ole mikään kukkakeppi, ei sivusta, ei edestä, eikä takaa

[/QUOTE]
Mä myös treenaan salilla säännöllisesti, että ehkä tuo bmi ei ihan samalla tavalla päde muhun kuin ns. normaaliella lihaksilla varustettuihin naisiin.