Mieheni mielestä mun pitäisi laihduttaa, vaikka oon normaalipainoinen:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärayttä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärayttä

Vieras
Tuli tuosta toisesta ketjusta vaan mieleen, meillä siis toisinpäin. Olen 171 senttiä pitkä ja painan 70. Olen ihan normaalipainossa ,mutta mies on nyt vihjaillut että näyttäisin hehkeämmltä laihempana. Särähti vähän korvaan. Mut ku en ole lihava, vaatekoko yleensä 38. Kuulemma on vähän vatsaa kertynyt ja kasvoista huomaa, että on pikkaisen ylimääräistä. Ei siis pakota tai arvostele mut on sanonut kun kysyin, että joo, rehellisesti, olisin nätimpi noin 10 kiloa laihempana. Hitto, pitääkö nyt kaikkien olla kukkakeppejä! Eikö normaali vartalo voi olla kauniimpi kuin laiha:(

Niin, en nyt osaa ottaa kantaa, kun en ollut näkemässä tilannetta ja äänen sävyä. Täräyttikö faktoja sulle päin naamaa vai tinkasitko rehellistä mielipidettä ja mies sen sitten kertoi.

Painoosi voin toki ottaa kantaa ja sanoa saman kuin miehesi, noin 10 kiloa hoikempana olisit todennäköisesti kauniimpi. Hoikkuus vaan miellyttää monen silmää enemmän kuin pyöreys, ei sille mitään voi.

jospa sopisitte vaan et ruokavalio muuttuu terveelisempään.Ei muuta, jos siinä samalla pari kiloa karisee niin kiva.Niin ja miehen kans yhteisille iltakavelyille...tekee hyvää molemmille...

Niin siis joo. Luin tuon suoltamani tekstin uudelleen ja huomaan, että nyt sai kuvan, että mieheni on täys sika ja pakottaa laihduttamaan. Ei siis näin. Tuli vain paino puheeksi ja totesi johonkin väliin (kun puhuin painostani), että 10 kiloa hoikempana olisin tosi hyvännäköinen ja kun kysyin, niin sanoi että joo, onhan mulla ylimääristä kertynyt. Ja loukkaannuin. Miksi en voi olla parhaimman näköinen normaalipainoisena?

mä oon 171cm ja oon 62kg...mulla on kahvat ja tunnen itteni pyöreeks,masuakin on.lman kahvoja ja masua oisin sen 57kg joka ois hyvä meikäläisten pituudelle.tolla pituudella ja kilomäärällä sulla kyllä tietääkseni on ylimäärästä indexejen mukaan.jos mäki olin 65kg lievästi ylipainonen :)

Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;22433210:
mä oon 171cm ja oon 62kg...mulla on kahvat ja tunnen itteni pyöreeks,masuakin on.lman kahvoja ja masua oisin sen 57kg joka ois hyvä meikäläisten pituudelle.tolla pituudella ja kilomäärällä sulla kyllä tietääkseni on ylimäärästä indexejen mukaan.jos mäki olin 65kg lievästi ylipainonen :)

Ei ole, bmi:ni on 23-24 eli normaali alueella. Ja 65 kiloisena se olisi 22 eli ei todellakaan ylipainoa. Mä olen koko aikuisikäni painanut vähintään sen 65 kiloa.

Huhhuh, yks mun tutty tyttö on samanpainoinen ja pituinen, kyllä sekin on saanut "punkero!" komenttia poikaystäviltään (jotka vaihtuvat tiheään). Itse olen huomattavasti hoikempi ja kovasti miehet kiehnää joten en voi kuin suositella että palautat itsesi takaisin laihempaan olomuotoon ennenkun jäät pysyvästi lihavaksi.

No mut sä kysyit ja se vastas rehellisesti, ni miten sä siitä loukkaannuit? Eihän se haukkunu tai mitään, vastas vaan. Ens krt se varmaan valehtelee et sulle jääpi hyvä mieli. Munki mies olis samaa mieltä ku kysyin ja tavallaa pistin sen vastaamaan, tyyliin et eikö oliski hyvä jos mä laihduttaisin 5 kg. Mut se koko ajan korosti et hyvä on näinki, tai siis niin ku olin aiemmin. Mä painan 50, mut oon vaan 160 cm. mut kyl se -5 kg näkyy kivasti :)

Eihän pelkkä paino ja pituus koko totuutta kerro. Ite oon 173cm, 63kg ja mulla on kyllä vähän ylimäärästä. Painon ei tarvis tippua, mutta kylläkin kroppa sais vähän kiinteytyä... :(

Huhhuh, yks mun tutty tyttö on samanpainoinen ja pituinen, kyllä sekin on saanut "punkero!" komenttia poikaystäviltään (jotka vaihtuvat tiheään). Itse olen huomattavasti hoikempi ja kovasti miehet kiehnää joten en voi kuin suositella että palautat itsesi takaisin laihempaan olomuotoon ennenkun jäät pysyvästi lihavaksi.

Kannattaako ton tyyppisten ukkojen kanssa pyöriä jotka sitä ulkonäköä vaan kattoo? Vaihtavat sitten nuorempaan kun auttamatta akka rupsahtaa...

Olen 172cm ja kun painoin 70kg olin ihannemitoissani! Todella sutjakka ja hoikka.

Tietenkin jos miehesi ihanne on missinlaiha niin sitten toki tuo 60kg on juuri sellainen paino. Joka tapauksessa aika tökerösti ilmaistu.

Hauska lukea näitä kuinka moni kokee itsensä lihavaksi vaikka olisi ihan ok painoinen.
Mä olen 175cm ja painan 69kg ja uskokaan tai älkää, olen hoikka ja kuulen siitä usein kuinka olen pysynyt näin hyvässä kunnossa ja hoikkana (liikun paljon), monen mielestä täällä painoni mukaan olisin ilmeisesti lihava tai pyöreä kun lukee noita kommentteja ap:n tai vastaajien omista painoista.

Ällöä kun nainen laihduttaa vain miellyttääkseen miestä.

Mua ärsyttää myös tuollainen, että pitääkö naisen olla sellainen linnunluinen keijukainen ollakseen viehättävä? Joo, ei tarvitse, mut silti ne hauraat ja höyhenekeveät, lihaksettomat teinivartaloiset menevät aina normaalin vartalon ohi. Jos on normaali, vähän lihaksikas vartalo naisella, niin ei ole ikinä yhtä viehättävä miehen silmään kuin siro ja hoikka.

[QUOTE="vieras";22433366]Hauska lukea näitä kuinka moni kokee itsensä lihavaksi vaikka olisi ihan ok painoinen.
Mä olen 175cm ja painan 69kg ja uskokaan tai älkää, olen hoikka ja kuulen siitä usein kuinka olen pysynyt näin hyvässä kunnossa ja hoikkana (liikun paljon), monen mielestä täällä painoni mukaan olisin ilmeisesti lihava tai pyöreä kun lukee noita kommentteja ap:n tai vastaajien omista painoista.[/QUOTE]

Jotkut ihmiset on vaan niin tyhmiä, että vertailupohjaa ei osaa hakea kuin itsestä :) Mulla on yks kaveri, joka on 170 ja rapiat pitkä. 65-kiloisena näyttää nälkiintyneeltä, posketkin kauheilla lommoilla. Sit taas esim mun sisko on 173 ja 59 ja ei sillä on kyllä "ylimääräistä"... Kropat on erimallisia ja sitä myöden myös kilot näyttää eriltä eri ihmisten kantamina :)

Ja ap: ihan sama vaikka olisit 170 kiloa; en kuuntelisi tuollaista mieheltäni :( Toisekseen itse se on päätettävä mikä koko ITSESTÄ tuntuu parhaalta :) Ei se muille kuulu!

Kumma juttu. Mä olen 162 cm ja 68 kg, enkä ole mielestäni yhtään lihava enkä kyllä muidenkaan mielestä. Mutta tätä palstaa kun lukee, voisi luulla että olen ällöttävä läski jonka pitäisi laihduttaa vähintään se 10 kg, mielellään enemmänkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ärayttä;22433132:
Tuli tuosta toisesta ketjusta vaan mieleen, meillä siis toisinpäin. Olen 171 senttiä pitkä ja painan 70. Olen ihan normaalipainossa ,mutta mies on nyt vihjaillut että näyttäisin hehkeämmltä laihempana. Särähti vähän korvaan. Mut ku en ole lihava, vaatekoko yleensä 38. Kuulemma on vähän vatsaa kertynyt ja kasvoista huomaa, että on pikkaisen ylimääräistä. Ei siis pakota tai arvostele mut on sanonut kun kysyin, että joo, rehellisesti, olisin nätimpi noin 10 kiloa laihempana. Hitto, pitääkö nyt kaikkien olla kukkakeppejä! Eikö normaali vartalo voi olla kauniimpi kuin laiha:(

Se on tosi hyvä jos itse olet vartaloosi tyytyväinen vaikka olisi vatsaa tai kaksoisleukaa. Painoindeksin mukaan olet nomraalipainon ylärajoilla. Painoindeksi 18,5-24,9 kattaa sen alueen, mikä on aika laaja käsite ja sinun painoindeksi on tuolla toisessa päässä, sitten mennään lievän lihavuuden puolelle, 25-29,9. Mikä myöskin on aika laaja käsite , sillä kyllä jo 30.0 painoindeksin ovaava on huomattavan lihava.

Oma painoindeksini on 20 enkä ole mikään kukkakeppi. Se on toki oma asiasi jos olet vartaloosi hullaantunut ja miehen arvostelu suututtaa, mutta ehkä toimivassa parisuhteessa kaikista asioista pitää voida puhua ääneen.

Ei se , että harrastaa liikuntaa ja vaikka vähän treenaa paikkoja tai katsoo mitä suuhun pistää ainakaan paha asia ole. Ja suoraansanoen olet siinä riskiryhmässä painon puolesta, että jos et tätä tee, niin vuosien varrella niitä kiloja tulee reippaasti lisää.

Mun täytyy nyt sanoa että hyvä ystäväni on samassa pituudessa kuin sinä, ja 63 kiloisena häneltäkin löytyy muotoa. Jopa ihan jenkkikset ja pömppövatsa :D Ei todellakaan ole mikään kukkakeppi, ei sivusta, ei edestä, eikä takaa ;)

[QUOTE="vieras";22433596]Se on tosi hyvä jos itse olet vartaloosi tyytyväinen vaikka olisi vatsaa tai kaksoisleukaa. Painoindeksin mukaan olet nomraalipainon ylärajoilla. Painoindeksi 18,5-24,9 kattaa sen alueen, mikä on aika laaja käsite ja sinun painoindeksi on tuolla toisessa päässä, sitten mennään lievän lihavuuden puolelle, 25-29,9. Mikä myöskin on aika laaja käsite , sillä kyllä jo 30.0 painoindeksin ovaava on huomattavan lihava.

Oma painoindeksini on 20 enkä ole mikään kukkakeppi. Se on toki oma asiasi jos olet vartaloosi hullaantunut ja miehen arvostelu suututtaa, mutta ehkä toimivassa parisuhteessa kaikista asioista pitää voida puhua ääneen.

Ei se , että harrastaa liikuntaa ja vaikka vähän treenaa paikkoja tai katsoo mitä suuhun pistää ainakaan paha asia ole. Ja suoraansanoen olet siinä riskiryhmässä painon puolesta, että jos et tätä tee, niin vuosien varrella niitä kiloja tulee reippaasti lisää.

Mun täytyy nyt sanoa että hyvä ystäväni on samassa pituudessa kuin sinä, ja 63 kiloisena häneltäkin löytyy muotoa. Jopa ihan jenkkikset ja pömppövatsa :D Ei todellakaan ole mikään kukkakeppi, ei sivusta, ei edestä, eikä takaa ;)[/QUOTE]

Mä myös treenaan salilla säännöllisesti, että ehkä tuo bmi ei ihan samalla tavalla päde muhun kuin ns. normaaliella lihaksilla varustettuihin naisiin.

Yhteistyössä