Mieheni menot menevät aina minun menojeni edelle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärrinmurrinpurrin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärrinmurrinpurrin

Vieras
Mulla oli lauantaiks sovittu yks koulutukseen liittyvä luentojuttu. No miespä oli siiheksi varannut oman menonsa. Ei siinä mitään, mutku eihän me saada lastenvahtia siihen aikaan. :kieh:

No, siinäpä meni rahaa taas hukkaan, kun se mun meno oli maksullinen. :(

kuulostaa jotenkin niin tutulta. Ja jos minä olen järjestänyt jotain yhteistä meillä ja mies on jotain suunnitellut jo oman viikonloppunsa kavereiden kanssa on se tärkeämpi kuin se mitä minä olen meille järjestänyt. Sanoo vaan että järjestä joskus muulloin kuin viikonloppuisin.

Mutta on se ihana vaikka joskus täys mulukku onki :D

Epistä. Eikö mies voi ottaa lapsia mukaansa sen sun menon ajaksi? Yhteistyöhän se on joka parisuhdetta pitää kasassa, "rapsuta sinä minun selkää niin minä rapsutan sinun".

[QUOTE="Inkivääri";26105480]Epistä. Eikö mies voi ottaa lapsia mukaansa sen sun menon ajaksi? Yhteistyöhän se on joka parisuhdetta pitää kasassa, "rapsuta sinä minun selkää niin minä rapsutan sinun".[/QUOTE]

No kun ei se voi ottaa lapsia mukaan sinne minne se on menossa. ENkä minä voi ottaa tietenkään lapsia sinne minun koulutussysteemiinkään. Jään sitten pois. :mad:

[QUOTE="mä";26105503]Mä ottaisin vaikka ulkopuolisen hoitajan ja menisin ihan tasan varmasti sille luennolle.[/QUOTE]

Juuri näin. Kun ensin olisin tyrkyttänyt lapsia miehen mukaan. (Kauhee äiti, mun mies otti lapsiPUOLENSA mukaan myös ainoaan jääkiekkomatsiin, jonka kävi kaverinsa kanssa tänä talvena katsomassa... )

No kun ei se voi ottaa lapsia mukaan sinne minne se on menossa. ENkä minä voi ottaa tietenkään lapsia sinne minun koulutussysteemiinkään. Jään sitten pois. :mad:

Miks ihmeessä jäät pois? Olisit sanonut miehelle, että sulla on jo meno ja jos meinaa itselleen järjestää siihen menon niin hommaa lapsenvahdin.

Sä valitat, että miks miehen menot menee sun menojen edelle, mutta sanoitko sä nytten miehelle että et ole kotona silloin koska sinulla on meno? Vai jupisitko vaan, että onpa kiva kun sulla ois ollut sillon menoa ja nyt pitää jäädä kotiin kun eihän näitä lapsia voi yksin jättää.

Sun mies kohtelee sua just sillä tavalla kuin annat sen kohdella. Nyt kävelet ilmoittamaan sen luokse, että sun meno oli sovittu aiemmin ja sä menet sinne. Piste.

Häh? No miksi ne miehen menot menee edelle? Ei meillä ainakaan menisi. Jos mulla olisi varattuna maksullinen ja maksettu koulutus, niin totta kai menisin, mies joko peruisi oman menonsa tai hommaisi lapsenvahdin. Kynnysmatoksi en ole lupautunut

Teillä vissiin mies ilmottaa menevänsä ja sinä kysyt lupaa? Tekisin niin että ilmottaisin että minulla on sovittu meno lauantaina johon myös menen, mies saa olla lasten kanssa. Jos meno on pakollinen hänelläkin niin hän saa hommata lastenvahdin koska sinä olet ilmoittanut menostasi ensin.

Meillä toiste päin mies siirtää aina omia menojaan jos mulla on jotain. Vaikka sanon että ei ole tärkeää mene vain niin aina se kuitenkin on kotona kun minun pitää mennä.

[QUOTE="...";26105632]Häh? No miksi ne miehen menot menee edelle? Ei meillä ainakaan menisi. Jos mulla olisi varattuna maksullinen ja maksettu koulutus, niin totta kai menisin, mies joko peruisi oman menonsa tai hommaisi lapsenvahdin. Kynnysmatoksi en ole lupautunut[/QUOTE]

Miehen meno menee edelle, koska se tienaa siitä rahaa tällä kertaa.

Yhteistyössä