E
En kestä häntä :-(
Vieras
En tiedä, että johtuuko se siitä kehitysvammasta vai mistä, mutta hänen on AINA pakko väittää kaikille vastaan ihan kaikesta, siis ihan sama kuka hänelle puhuu ja mitä hänelle sanoo, niin aina hänen on väitettävä vastaan. Vaikka hänelle sanoisi ihan itsestään selvän asian, jossa ei pitäisi olla mitään vastaa väittämistä, niin silti hän väittää vastaan. Jos hänelle vaikka sanoo, että "Sinä olet mies", niin hänen vastauksensa on tällainen: "En minä mikään mies ole, älä sellaista väitä! Ihan varmasti en ole mikään mies, vaan minä olen aikuinen mies".
Toinen ärsyttävä piirre on se, että hän huutaa koko ajan. Vaikka hän puhuisi ihan vieressään istuvan henkilön kanssa, niin hän huutaa niin lujaa että ääni kuuluu varmasti naapuripitäjään asti. Kun hänelle sitten yrittää sanoa, että "Ei tarvitse huutaa", niin hän vastaa huutamalla niin kovaan kuin pystyy, että "En minä huuda, ihan varmasti en huuda! Itse sinä huudat siinä". Hänen oma kuulonsa on aivan normaali, joten huosta kuulosta hänen huutonsa ei johdu.
Toinen ärsyttävä piirre on se, että hän huutaa koko ajan. Vaikka hän puhuisi ihan vieressään istuvan henkilön kanssa, niin hän huutaa niin lujaa että ääni kuuluu varmasti naapuripitäjään asti. Kun hänelle sitten yrittää sanoa, että "Ei tarvitse huutaa", niin hän vastaa huutamalla niin kovaan kuin pystyy, että "En minä huuda, ihan varmasti en huuda! Itse sinä huudat siinä". Hänen oma kuulonsa on aivan normaali, joten huosta kuulosta hänen huutonsa ei johdu.